|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
En noem op wat er allemaal voor nuttigs/nutteloos inzit
![]() - Rijbewijs - Bankpas - OV Jaarkaart - ID-kaart - schoolpasje - Foto's - Adres van iemand - Maandkaart voor de fiets op Tilburg CS - Pasje voor ziekenhuis - Seizoenkaart Roda - Seizoenkaart Alemannia Aken - briefje met inlogcode van een collega van het werk - voetbalkaartje RKC-Roda - betaalkaart stadion - Pasje ANWB - 1 briefje van 50 eurie's ![]() - 1 van 5 - 3 bonnen van het Karrewiel - 3,47 aan kleingeld ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door bartje518 : 28 April 2004 om 20:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
schud
|
![]() |
![]() |
#3 |
Aachen TSV
|
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
pinpas1, pinpas2, cjp-pas, biebpas, amiconpas, schoolpas, marks schoolpas, fc twente kaartje, foto's, en wel 2 euro en 1 cent. En een paaspartymuntje, en een tampon.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Er zit in:
- OLC pas voor school - Indentiteitskaart - Bankpas - Chippas - OV kaart - Oude schoolpas - Coca cola card - Verzekeringpas - Movie max pas - Donorregister pas - CJP pas - AHBonuskaart - Oude OV kaart - Bonnetjes - fototjes - 43 cent aan kleingeld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
- me CJP pas
- 4 foto's - me schoolpas - flyer van cafe manhattan ( bier voor een euro! ![]() - 2 verschillende van die computer kleine fotos - bankpas - hoesje bankpas - identitieitkaart - bonnetje dekamarkt - bieb pas - foto van bart ![]() - bonnetje van de scapino - bonnetje wonderwoman - bonnetje only - foto van paard - 4 reflex muntjes - coca cola card - vodafone beltegoei kaart - buskaart - etos spaarkaart - c en a voordeel kaartje - bonnetje kapper - kopie id - bonnetje c en a - bonnetje rabobank -10 euro aan CJP vouches - 2 bioscoopkaartjes van Gothika - treinkaartje - bonnetje valentijn ajah en 27 cent! ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
5 cent
![]() edah-card roc-voedselpas pin-pas pasje van videotheek noord pasje van de ster videotheek pasje van de cultvideotheek(en ja ik kijk veel films ![]() studentenkaartkaartje van contactpersoon randstad (waar ik nog nooit wat van heb gehoord) leeg pasfoto boekje. dont ask.... OV-jaarkaart foto van me pa kaartje van de DELA Amicon Card Donor-codicil ID-kaart. nog ongeveer 3.50 aan wiet . tipjes lange vloei en eenbult stof..... |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
schud, schud schud...
uhmm een €5,- biljet, 6,43 aan kleingeld een ring een oorbel nog een oorbel foto's disco jojo pasje Pinpas Certificaat Id kaart Score pasje Punten pas van de cd-winkel Schoolpas Kaartje van de jeugdgevangenis en nog een foto
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Watch it!
|
![]()
-kleingeld
-bankpas -nepnagellijm -lunnenburg muntjes -reflex pasje -schoolpasje -verlopen cjp pas -fotos -bioskaartjes -visitekaartjes -kaartjes van een dansvoorstelling van zondag 20 juni -briefgeld en dat was het ![]()
![]() |
#10 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
ov-kaart
oude ov-kaart 2 kopieerkaarten verzekeringspas ponskaartje van azm score klantenkaart kapper klantenkaart x-travel card van vorig jaar schoolpasje van dit jaar en vorig jaar bibliotheekpasje van school pinpas id-kaart bromfietscertificaat rijbewijs paar oude bioscoop kaartjes hele zooi oude kassabonnen flyer van de nightlive toegangskaartje van ijshockeywedstrijd treinkaartje toegangskaart van oud en nieuw feest aantal buskaarten klantenkaart van karten transactiebonnen+boottickets van vakantie vorig jaar paar visitekaartjes muntje van de mondial 0.96 euro aan kleingeld ik ga maar eens opruimen want er zit echt teveel rotzooi in |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Aachen TSV
|
![]()
Muntjes van de Mondial liggen trouwens op me kamer
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
ik heb dr 1 achter gehouden, goed excuus om nog een keer terug te gaan, aangezien het de vorige keer niet zo'n succes was
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Hmm...
- Kaartje van de Pasar Malam - Giropas - Ziekenfondspasje - CD-uitleen Drienerlo - Schoolpasje ( met een gat erin ![]() - Spaarkaart van een hobbywinkel - Tandartskaartje - Identiteitskaart - Demokaartje van Wallie ![]() - (Verlopen) Club Nokia Card - Spaarkaart van Ziengs (Schoenenzaak) - 2 CKV-pasjes - Adres van m'n familie uit Indonesie ![]() - Buskaart - Boodschappenbriefje ![]() - € 7.61,- (Mijn zakgeld voor mei de rest is al op ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
22, 20 Euri aan geld
cjp-pas id condoom briefje van iemand die me iets moest vragen pinpas strippenkaarten treinkaartjes: sneek - molkwerum, sneek - stavoren stempelkaart van de bakker bart stempelkaart junior en co stempelkaart london mode wiet rocks-kaart, tevens mijn kortingskaart ![]() bonnetjes medewerkerspas bolwerk muntjes van het bolwerk en de alcatraz briefje met leuke bands die ik van iemand had gehoord en briefje van een vriendin waarop staat dat ze me liev vind pleisters ![]() konmar-kaart klant is koning kaart bonuskaart |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
fotos
5.68 euro biebpas schoolpas 1e ,, 2e ,, 3e Pasje centerparcs Bioskaartjes Bonnetjes Adressen vakantiefriends Toegangkaartje feest Kaartje muziekavond CCNV Spaarkaart kapper?! (weuh wist niet dat ik die had) coca cola kaartje pinpas nog meer foto's |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
2x 20 euro
![]() kapperkaart ![]() id-pasje oudschoolpasje vervalst schoolpasje nieuwe schoolpasje ckv-bon CJP-pas 10 badenzwemkaart Fitnesspasje Fitnesspasje 3 videotheekpasjes ![]() pin-pas bieb-pas en foto;s |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
omdat jij t vraagt bertje
![]() - Fortis bankpassie - school betaalkaart - school id-kaart - ov-kaart - bibliotheek alkmaar passie - kaartje van iemand van GTI - Unive-bewijs van inschrijving pass - donor register kaart - AH kortingskaart ding - bob's saloon pas - Arena card - iets van 6 Dirk (muntjes van AZ ![]() - mc donald waardebonnen - ID kaart - nog een OV van vorig jaar - Kaart met adres waar ik foto kan vinden op internet van mij met meissie ![]() - € 20 euro biljet - 6 "1 eurocenten" - 12 "2 eurocenten" - 4 "5 eurocenten" - 7 "10 eurocenten" - 1 "50 eurocent" - 1 "1 euromunt" - en nog een gulden ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
kopieer pas
kortingsbon mac donaldss club pas briefje van mijn werk pas van dischotheek waar ik kom zodat ik gratis naar binnen mag nog een kopieer pas spaarkaart van de bios sam sam pas kotrings kaartje free record shop telfoon nr van weet ik veel wie l.o.t.r. kaartje nog een kopieerpas stapel foto's buskaart oude telefoonkaart absentie briefje pinpas 40%kortingspas briefje van 5 euro briefje van 20 euro heel veel klein geld muntjes van discotheek bios kaartje van matrix revolution bios kaartje return of the king bios kaartje phileine zegt sorry |
![]() |
![]() |
#21 |
Beheerder
|
![]()
pinpas
schoolpas moviemaxpas en 95 gulden
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
.
|
![]()
pinpas 1
pinpas 2 schoolpas hvu kopieerkaart donorkaart Edah kaart ov week kaart ziektekosteverzering kaart bonnetje van dictaten bonnetje van rugzak bonnetje van gamecube 1 postzegel van 39cent kapperkaart condoom (niet dat ik verwacht dat ik die nodig heb... ![]() nog een bonnetje van dictaten bioscoop bon (vergeet steeds dat ik die heb ![]() en nog een paar munten ![]()
![]() |
#26 |
-
|
![]()
Oké...
![]() - 2 adreskaartjes van mensen op school - 7 vervallen treinkaartjes - bioscoopkaartjes de kuip - condoom - papiertje van apotheek - klevertje ziekenfonds - 3 klantenkaarten van broodjesbar - bioscoopkaartjes UGC Antwerpen - bioscoopkaartje Finding Nemo - studentenkaart Kinepolis - foto van mijn kleine neefje toen ie 3 was - SIS-kaart (belgisch ;p) - kaart bloedgroep - klantenkaart Harlekijn (kledingswinkel) - middagpasje om school te mogen verlaten - adres van psychobunny - klantenkaart videotheek - bankkaart - attest jeugdanimator - personeelspasje - identiteitskaart - adres van 4j geleden vakantievriendje ![]() ![]() - papiertje met e-mailadres van iemand van school - studentenkaart school - visitiekaartje van de bank - busabonnement - kortingsbonnen van de pizzaria die vervallen zijn op 15/02/04 ![]() - afschriftje uit bankautomaat Voila ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Whooohooo
|
![]()
- videotheekpasje
- CJP-pas - kaartje van restaurant waar ik met paul ben wezen eten - buskaart - muntje van een discotheek hier - pasfoto zus - pasfoto moeder - 9 consumptiemuntjes van festival hier - briefje van 50 euro (jaja) - 8 euro kleingeld
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
Oke.
![]() - rabobank pinpasje - Hofland Electronica pasje met beveiligingscode - UvT-studentenpas - Magisterpas (studievereniging) - Van Leest Wildcard - CZ- verzekeringspasje - ponskaardje - OV - rode strippenkaart - paar pasfoto's van mezelf in een hoesje - Van Leest kortingstickers - briefje van tien euro - muntje 50 cent - muntje 5 cent
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
inganskaartje van Kozzmozz
treinticket naar Gent Ingangskaart Star Warz flyer van een toneelstuk sis-kaart Lange blaadjes (of vloeitjes zoals jullie het denk ik noemen) foto's identiteitskaart kasticketje stuk van 50 cent stuk van 10 cent 3 briefjes van 20 euro briefje van 10 euro briefje van 5 euro bankkaart een brief beetje weed verzekeringspapieren voorlopig brommerrijbewijs brommer-attest |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
- briefje van 5euro
- 5€, 40cent aan klein geld - Identieteitskaart - Schoolpas - Kaartje met de kleurencode van de streepjes op weerstanden ![]() - Buzzypas die vervallen is van iemand van in men klas ![]() - Sis-kaart - Sticker van "Enter" - GSM nummers - fotokes - bankkaart - avc-enter lidkaart |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
- Kaartje donorregister (keuze 2)
- Klantenpas kapper - Air Miles kaart - Rijbewijs - Keuringsbewijs APK van de auto - Pinpas 1 - Pinpas 2 - Chippas - Multi tank card - 1 muntje van één cent (verder niks ;-) ) - 1/5 staatslot waar een prijs van € 1,-- op is gevallen |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
- €9,02
![]() - fietssleutel - Oude OV kaart - Nieuwe OV kaart - studentenpas UU - pasje videotheek - bewijs van inschrijving UU 03/04 - identiteitskaart - Score member card - Geové zorgpas - Seizoenkaart de Graafschap - Wereldpas ABN Amro ![]() - 2 Achterhoek Arena muntjes. Ik moet eigenlijk op de één of andere manier zorgen dat ik mijn rijbewijs ook in mn portemonnee krijg.. want nu slingert ie ergens in de auto of thuis rond ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() die van mij past precies in een vakje wat ergens achter zit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
eens zien
![]() -een rooje buskaart ![]() -8 pas fotos - the coca cola kaart - cjp pas - mijn bank pas - cz pasje -AzM pasje - Gemeente Valkenburg pasje - inwoners korting pas zwembad - visite kaartje mama - 2 school pasjes - briefje van 5 euro - 4 kaartjes JBB Hulsberg 8 Mei ![]() -2 oude bios kaartjes -6 oude trein kaartjes -4 oude geldautomaat briefjes - Entree bewijs NETWORK - blokke briefje -2 betalings bewijzen Mediamarkt -2 theater bewijzen - 3 euro aan klein geld - munt voor broosje frikandel in Vilt ![]() - 8 comsumtie bonenen Jbb ![]() toen was me beurs leeg ![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
een paracetamol, een pleister en geld
|
![]() |
![]() |
#37 |
Geen Super Lid
|
![]()
87,75€
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
-Schoolpasje
-Nog een schoolpasje -Tennispasje -Nog een tennispasje -Bankpasje -Biebpasje -Foto van m'n zusje -Foto van mezelf ![]() -ID kaart -Opleiding briefje -4 bonnetjes -1 euro ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
- Giropas
- Chippas - Pas om werk binnen te komen - Pas om school binnen te komen - Telefoonkaart - Verzekeringspas - Airmilespas - Bonuspas - Buskaart - Busabbonement 1 zone - Jaarabbonement bus - Briefje met mijn adres erop ![]() - Bonnetjes - (munt) geld |
![]() |
![]() |
#40 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
- AH bonuskaart
- ster videotheek ledenpas - visitekaartje met adres (voor als ik mn portomonnee verlies ![]() - giropas - chippas - airmiles pas - nog een ah bonuskaart - een mcdonalds bonnetje - een bonnetje van de bruna - bonnetje van de mediamarkt - een bonnetje van de postbank - een pasje van mn verzekering - bibliotheek pas - bioscoopkaartje Pathé arena van Gothika - 35 euro - ID kaart - Lesagenda van rijschool - OV-kaart - en wat kleingeld |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Ruim 8 euro aan muntgeld
Bankpas Fontys-pas Treinkaartjes Bonnetje van winkel ID-bewijs Allerlei pasjes |
![]() |
![]() |
#42 |
the bearded lady
|
![]()
bankpas
facilitykaart voor school collegekaart 1,20 aan kleingeld OV-jaarkaart sep/dec 2003 OV-jaarkaart 2004 roze strippenkaart pasje voor Het Gebouwtje (verlopen) bibliotheekkaart kaartje Jaap Edenbaan kassabon Kijkshop
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
Jeroen is rijk!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
oja nu ook een pasje van Weerterberge
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lid
|
![]()
Schoolpas
2 eurocent Dat was het ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
*ff uit het hoofd*
treinkaart paspoort 5 euro en 5 eurocent verimpelde condoom foto's 5 ledenkaartjes van discotheken treinabbonement uitzonderingskaart brommerpapieren klantenkaartjes bankkaart sis-kaart en verder geen idee |
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Guest