|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hopen dat het niet nodig is :s
|
![]() |
![]() |
#2 |
.
|
![]()
succes?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dank
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ja, of andere school? |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
juist, gewoon havo halen en hbo gaan doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bianca
|
![]()
Of net zoals mij doen, havo op je sloffen halen en morgen toelatingstoets voor het mbo hebben
![]()
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]()
Jah vind je niet dat je dan een aantal jaren gaat weggooien? Met havo moet je toch makkelijk HBO aan kunnen?
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]() maarja, misschien verschilt dat per opleiding ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar dat ligt in mijn geval idd wel aan het type opleiding, er wordt extreem veel zelfdiscipline en initiatief van je geeist |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Het ligt eraan met wat je gaat doen. Ik doe bijvoorbeeld een technische opleiding op HBO niveau, en ben via de MBO daar naartoe gegaan. En mijn ervaring met Havo'ers is dat deze er moeilijkheden mee hebben omdat ze de technische achtergrond van veel vakken niet hebben wat je wel hebt als je via LTS/mavo-> MBO gaat. De MBO'ers zitten dan ook allemaal nog in de 2e jaar, meer dan 80% van de havo'ers is pleite en de VWO'ers kunnen het wel aan maar kiezen meestal na hun P voor iets anders.
Dit zal bij andere opleidingen gerust wel anders zijn hoor. Maar als havo'er direct AOT en WTB studeren is niet aan te raden ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Voor mij zou het een verspilling zijn.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Bianca
|
![]()
Dit is wat ik wil, en ik wilde echt graag deze opleiding doen, het past perfect bij me.. En waarom niet iets doen wat je het liefste wil doen?
![]() En reden 2 was dat ik mezelf te jong vind, ik kan altijd daarna nog verder studeren, en dat op het hbo meestal wat oudere studenten lopen, en ik voel me er niet echt thuis ertussen:s Maar maak je niet druk, ze vinden me te slim ![]() Die man gaf wel lekker veel complimenten over mij ![]() "Als jij niet naar de Pabo gaat, missen we een wereldonderwijzeres!" Ik wilde helemaal niet naar de Pabo ![]() Maarja, ik mag komen, als ik in de 2e begin, maar dan val ik er zo tussen ![]() ![]() IK WEET HET NIET MEER:@ :@ :@
![]() |
#20 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
En dat terwijl mbo'ers al redelijk beroepsspecifiek zijn opgeleid en door hun stages al enige werkervaring hebben, waardoor ze redelijk eenvoudig de draad kunnen oppikken op het hbo.
![]() |
![]() |
#26 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
Ja, daar zal wel wat inzitten.. Vele vertellen mij dat het voor mij wel een slecht idee zou zijn, omdat ik ook al vwo kon gaan doen eigenlijk, of hoger. Daar zit ook weer wat in. Dus, nu ben ik druk bezig met een super moeilijke keuze ![]() Ik kan namelijk pabo gaan doen, maar misschien wil ik me ook wel specificeren in Frans.. Kan ook Hoger Toeristisch en Recreatief onderwijs gaan doen, maar dat is te ver.. Kan OOK Media & Entertainment Management gaan doen, maar ik weet niet zeker of dat is wat ik wil.. Dus ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
the bearded lady
|
![]()
Het kan iig geen opleiding in Amsterdam worden, dus dan zouden er toch al een flink aantal opties moeten afvallen...
![]() ![]()
![]() |
#28 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Ik heb eerst VWO in het engels gedaan, daarna havo/vwo in de 2e voor de 2e keer, daarna havo in de 3e, en toen weer blijven zitten en naar MBO gegaan en nu dit jaar klaar met mn MBO nv4 (in 3 jaar, versneld) en volgend jaar HBO Bedrijfskundige Informatica
![]() |
![]() |