|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Vanmiddag was er een mevrouw bij de bioscoop die aan mijn collega achter de kassa vroeg: "Goedemiddag, verkoopt u hier ook káártjes voor de film?"
Collega: "Eeh.. een paar minuten geleden nog wel.." Andere collega door de portofoon -onhoorbaar voor de mevrouw die kaartjes wilde- : "Nou nee, voor kaartjes moet u bij de HEMA zijn, wij verkopen alleen sokken en ondergoed.." ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
foei toch, het stikt de moord van de breezers tegenwoordig
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zoontje ook trouwens. Zat met cadeautje klaar voor een verjaardagsfeestje en kwam er na een uur wachten achter dat 't feestje "misschien wel in Tilburg" was. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
t zit blijkbaar in de famillie
|
![]() |
![]() |
#5 |
-
|
![]()
Daarstrak stond er bij mij een lange wachtrij aan de kassa omdat ik effe wat trager bezig was
![]() Wou er een man enkel een vliegenmepper kopen en had het geld uitgeteld al in zijn hand ![]() Loopt ie naar voor aan de rij, vraagt ie "Moet je dit ook scannen?" Zegt de mevrouw voor mij doodserieus "Nee, je mag het zo meenemen ![]() ![]() Die haar sarcasme was lollig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Watch it!
|
![]()
stond vandaag achter de kassa op de balie
Komt er zo'n wijf aan ![]() "Ik wou dit graag afrekenen en deze kaas terug brengen" Ik kijk naar haar volle winkelwagentje en zeg vrolijk dan moet u echt terug in de rij gaan staan bij de andere kassas want dit is teveel om over de balie heen te scannen. "Oke dan alleen deze kaas terug brengen dan" "mevrouw deze kaas is van de Nettorama" "nou en? hij is beschimmeld en ik wil hem terug brengen" "maar dit is de super de boer, niet de nettorama" "nou en?" Kon dr wel vermoorden ![]()
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Ze wou gewoon graag bij je zijn
![]() |
![]() |
![]() |