|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
Bekijk resultaten enquête: Lang studeren of niet (2de jaar secundair)? | |||
Ja! (2u en langer) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Nee! (minder dan 2u) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Wat is volgens jullie het beste als je in het tweede jaar secundair zit? Lang studeren per dag (bedoel ik mee: 2u en langer), of niet? (Dus minder dan 2u). (Op gewone dagen, NIET tijdens de examens!)
Volgens sommige is langer beter, omdat je dan al gewoon bent van lang te studeren, volgens anderen is het beter dat je nu nog niet zo hard moet studeren. Ik zit zelf in het tweede jaar secundair en ik leer ongeveer een uurtje per dag. Dit is wrs veel te weinig, maar ik heb op dit moment echt geen zin om langer te studeren, als het niet nodig is. (Ik volg Latijn). Dus, wat vinden jullie?
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Minder dan 2 uur. Met de reden dat je het moet verspreiden over verschillende dagen of voldoende pauze neemt
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik ben niet zo'n studeertype, dus je weet denk ik wel wat ik zou zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
met 2u kom je er niet hoor bij ons. het duurt al meer dan 2u alvorens alle leerstof gelezen te hebben.
ik heb een namiddag en avond voor elk examen en dat is altijd helemaal gevuld.
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Maar ze heeft het ook niet over de examens.
Ontopic: Je moet gewoon zelf zien of je er komt door 2 uur of minder te leren. Als je punten daarmee goed zijn, leer je genoeg, anders niet. Logisch ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
idd je moet zelf zien. de ene leert rapper dan de andere. je zal zelf wel doorhebben wanneer je de leerstof onder de knie hebt zeker?
![]() |
![]() |
#7 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Ja, ik kom zeker toe met 1uurtje. Maar wat ik bedoel, vele mensen zeggen dat als je nu al 2u of langer per dag studeert, dat je later dan gemakkelijker & beter kunt studeren. Omdat je het dan al gewend bent.
Mja, voor mij persoonlijk hoeft 2u per dag nu zeker nog niet ![]() ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik vind iedere dag een uur leren echt veel hoor
![]() Ik zou het niet kunnen |
![]() |
![]() |
#9 |
Aachen TSV
|
![]()
Als ik buiten school aan 10 minuten per dag gemiddeld kom is het veel
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |