|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
oke ik heb al een tijd verkering met mn vriendin, maar nu heb ik 1 vraag, wat misschien heel logisch is om op te beantwoorden, maar toch wil ik het er effe met jullie over hebben..
stel je voor : jij hebt een vriendin..en toch nog andere jongens proberen aan haar kont te zitten enzo terwijl ze verkering heeft .. ik zou zelf dat nooit doen als ik weet dat iemand verkering heeft, of ligt dat aan mij |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
Maar ze kan er zelf toch wat van zeggen ? ![]() Hoe oud is ze ?
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ja tuurlijk zegt ze er wat van..maar die jongens gaan maar door en dat is vervelend |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
tja, ik zou afwachten wat zij er van zegt, als ze er wat van zegt en ze gaan toch door dan moet er met de harde hand worden opgetreden. maarja, ik reageer soms een ietsiepietsie te rigoreus
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
En als ze dat niet doet, dan werk ik ze wel tegen de grond ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
° Blub °
|
![]()
Zorg dat jouw hand al op haar kont ligt
![]() maar vind het ook niet kunnen, als je weet dat iemand een relatie heeft ![]()
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Met of zonder verkering, het is allebij fout
![]() als ze het niet wilt dan he |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je vriendin moet maar eens laten weten dat ze er niet van gediend is en als ze het dan weer doen, dan sta jij op! |
|
![]() |
![]() |
#11 |
-
|
![]()
Bwa, je hebt altijd jongens die het blijven proberen hoor, of je nu verkering hebt of niet
![]() Denk dat het dan de beurt aan je vriendin is om duidelijk te maken dat ze dat niet gewenst vind? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ja dat denk ik dan ook ja
![]() tis alleen wat vervelend dat ze er niet vanaf kunnen blijven |
![]() |
![]() |
#13 |
Trots van het noorden.
|
![]()
geef haar een busje pepperspray
![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
mwa ik zou dit niet zozeer als mijn probleem zien, maar meer als het probleem van me meisje. Als zij er verder niet zoveel problemen mee heeft dan is het voor mij verder okay. Heeft ze er last aan dan zou ik de desbetreffende persoon op z'n bek tikken
![]() Tis trouwens onfatsoenlijk om aan een meisje te zitten en al helemaal als je weet dat ze al bezet is. Behalve als t natuulk een echt goede vriendin is (lees: soulmate zo'n beetje) waarvan je weet dat ze t wel kan hebbne op zich ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
als ze et constant op school doen is het eerder pestgedrag en aandachttrekkerij dan iets anders. Als ze er echt last van krijgt moet ze et es tegen een leraar zeggen ofzo, en als het haar niet echt hindert gewoon geen aandacht aan schenken, ze houden een keer op.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Als ik het goed voorheb, durft je vriendin niet echt te reageren en heeft ze er moeite mee om tegen hen uit te vliegen... Heb ik gelijk als ik zeg dat ze een beetje van het stille type is? Ik vind het mooi dat je een oplossing wilt zoeken voor haar ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
nee ze is juist geen stille type, ze zegt er ook wel wat van maar ze gaan door, ze moet die jongens eens een beste schop verkopen in hun kloten
![]() maar zulke jongens doen dat natuurlijk niet als het vriendje erbij staat, da's ook laf ![]() maar tis gewoon het id dat ze aan je vriendins kont zitten ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
architect of life
|
![]()
Ze moet er eens goed tegen uitvliegen en eens laten zien dat ze haar mannetje kan staan
![]()
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
als zulke mensen irri gaan doen dan moet je egt hard optreden. maar je moet ook uitkijken dat je niet te bezitterig wordt want dat vinden ze meestal ook niet fijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
ik los het liever zelf op
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik ben iemand die niet zo snel jaloers is, en als ze wil flirten dan maakt mij dat niet zo heel veel uit
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
als iemand de hele tijd aan mn kont zou zitten en ik vind het niet meer leuk dan zeg ik dr wat van (en dan niet zo van: wil je even van me afblijven) of je geeft ze gewoon een klap in het gezicht..
|
![]() |
![]() |
#26 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Nouja,er is 1 kerel die niet van men vriendin kan afblijven,maar las hij het doet stoort het mij helemaal niet,want ik ben vrij zeker dat ie homo is
![]() iemand anders darentegen...daar zou ik me toch wel even mee willen gaan moeien ![]()