|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
We vragen ons nu ( Nou ja, sommige
![]() Water, daar zit geen calorie in, en geen vet En bij voedsel ehm, weet ik het eigenlijk niet zo. Fruit, dat bevat niet veel calorieen, maar het hangt er natuurlijk van af, wat voor fruit Maar nu de vraag Waar zitten de meeste calorieen en waar zit het meeste vet in Van eten en drinken Ik kom niet verder dan Patat en Cola ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Wel eens van mayonaise gehoord?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
pinda's zijn calorierijk volgens mij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
architect of life
|
![]()
Let op, je zou ervan verschieten, als je meer dan 3 stukken fruit eet op een dag verdik je ook.
Ik heb zo'n overzichtje, als je wilt scan ik het wel eens in en stuur ik het door via e-mail of zo.
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Watch it!
|
![]()
Kheb dat al een keertje ogzocht in zo'n boekje volgens dat boekje zaten er de meeste calorien in zandtaartjes
![]() Meest calorierijke drinken is volgens mij yogho yogho ![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ja oke, mayonaise, maar he
dat eet je toch niet? dat eet je Erbij |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
In patat zit echt niet veel vet hoor (zeker niet als je het in de olie bakt)
Friet is dacht ik net zo energierijk als een aardappel, de toevoegmiddelen zijn juist heel slecht (mayonaise, veel zout) in aardbeien zitten heel weinig calorieen/suikers en bij selderij verbrand je meer energie door het eten dan dat je binnenkrijgt |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
dit topic heeft psychobunny een keer over calorien geopend, daar staat ook een site bij met een calorientabel.. ah deze http://www.dieetplaza.nl/cal/calorietabel.php?idd=a
moet je daar eens de meeste uitzoeken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
ok ik kon het niet laten
![]() product / hoeveelheid / kcal amandelolie 100 gr. 884 boter 100 gr. 750 frituurvet 100 gr. 898 frituurvet (vloeibaar) 100 gr. 900 macademia noten (geroosterd) 100 gr. 718 margarine (60-70% vet) 100 gr. 589 margarine (dieet) 100 gr. 748 margarine (gezouten) 100 gr. 747 olijfolie (extra vierge) 100 ml. 820 pijnboompitten 100 gr. 670 pinda's (gezouten) 100 gr. 625 pinda's (ongezouten) 100 gr. 629 pindakaas 100 gr. 647 (pindakaas 1 beleg 97) pistachenootjes (gepeld) 100 gr. 591 reuzel 100 gr. 900 sesamzaad 100 gr. 614 walnoten 100 gr. 659 walnotenolie 100 gr. 884 zonnebloempitten 100 gr. 632 (en ter vergelijking : runderbouillon 100 ml. 1 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Waarom is iedereen zo bezig met calorien enz? eet gewoon wat je lekker vind en denk niet 24/7 aan je gewicht.
Ik eet gewoon alles wat ik wil, ik ga echt niet na zitten denken over een reep chocola en wat er allemaal niet in kan zitten. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() mareuhm.. meeste calorieën? sausjes voor over gerechten... ze zijn bijna allemaal errug vet... behalve de rode sausjes en dressings uiteraard... tenzij je natuurlijk puur mayo als dressing gebruikt ofzow ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |