|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Mja, de topictitel zegt alles denk ik
![]() Ik: Ik lust geen topjes van worst ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]()
Ik slaap zonder kussen...terwijl me hele bed bezaaid ligt met die dingen.
En ik ben panisch voor vissen..alleen al als ik naar die beesten kijk kriebelt het En ik zit altijd met me haar te klooien
![]() |
#3 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
als ik tegen iemand praat wrijf/trek (gewoon heel zacht, tussen 2 vingers) ik altijd ff aan mn neus of kin, dat zal ik wel nooit afleren
![]() verder kan ik nooit langer dan 2 minuten stilzitten ik moet ook altijd iets tussen mn vingers hebben om mee te kloten en inkoppertjes kan ik ook nooit laten ![]() Laatst aangepast door Headliner : 15 September 2004 om 18:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Uhm... ik ben meestal heel erg hyperactief, ben altijd geneigt ergens tegen aan te slaan of te trappen, ben heel erg netjes (op mijn kamer ligt alles op alfabetische volgorde en precies recht). Ik moet minstens een uur gesport hebben voor ik kan geen slapen.
|
![]() |
![]() |
#5 |
p 0 m p . .
|
![]()
Ik sta altijd op de zijkant van m`n schoenen te wiebelen als ik met meisjes praat
![]() ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
GEWOONtes.. raar? Wat klopt hier niet?
![]() Ahum.. Ik zou het niet weten wat ik raar doe, ik heb wel het gevoel dat als ik het gevoel heb dat mensen op me letten als ik ergens ben dat ik opeens heel vaag loop enzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
BeHeerser
|
![]()
Met het ek was ik super bijgelovig. Tekende altijd een vlaggetje op mijn arm en toen Gri-Rus begon niet want zat op een verjaardag. Ze verloren dus vanaf toen altijd gedaan.
![]() Ik heb ook altijd mijn wekker 20 min. voor staan. Als ik ergens (werk, voetbal of school) om een bepaalde tijd moet zijn bijv. 1 uur dan vertrek ik volgens mijn wekker altijd om 1 uur (wat eigenlijk 20 min eerder is) zodat ik altijd op tijd kom. ![]() Ook ik ben soms wel raar... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
mijn wekker staat altijd 5 minuten voor.
ik praat heel snel als ik zenuwachtig ben. wanneer ik in m'n studio slaap, kijk ik eerst in alle kasten en zo. mijn kasten moeten volledig dicht zijn in m'n kamer alvorens ik ga slapen.
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Dat vraag ik me af, wat het nut dan is van die wekker vooruit zetten, ik bedoel, dan is het volgens de wekker 1 uur maar dan weet je dat het 20 voor 1 is enzo.. Is toch nutteloos?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
het is gewoon handig om, wanneer je je klaarmaakt en haast, te weten dat je toch nog 5 min voorsprong hebt.
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
als ik praat met iemand waar ik niet zo comfortabel bij ben sla ik de hele tijd het haar uit mn gezicht of zit aan mn neus.
ik bijt op de randen van plastic bekertjes ik kan niet slapen zonder kussentje oid om tegen aan te liggen |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik hou van evenwicht.. dus als ik op de ene schouder een klopje krijg, is voor mijn gevoel die ene schouder 'zwaarder' . Dan klop ik mezelf dus op de andere... Zooooo'n maf gezicht..
![]() Verders vlecht ik als ik aan het lezen ben allemaal vlechtjes in mn haar. Dat doe ik dus echt altijd. Zelfs op school.. ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
als ik een trui als jas aan heb en die doe ik uit, laat ik hem altijd liggen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
BeHeerser
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Vanaf jongs af aan heb ik mezelf aangeleerd de treden te tellen vanaf 8.
Bij mij thuis eindigt het dan altijd op 21, dus als ik ergens anders de treden tel, voel ik me incompleet ![]() Heb de wekker ook 20 minuten later gezet. Ik tel altijd de streepjes op van de cijfers op digitale klokken ![]() 1 = 2 2 = 5 3 = 5 4 = 4 5 = 5 6 = 6 7 = 3 8 = 7 9 = 6 0 = 6 als het dan bijvoorbeeld 21.47 is : 14 ... dan tel je de cijfers zelf op, en kom je ook op 14... 14 - 14 = 0 ![]() maar als het bijvoorbeeld 16.00 is : 20 ... maar als je de cijfers optelt kom je op 7... 20 - 7 = 13... is weer 7 ![]() en dan kom je niet verder, want als je 3 hebt ( = dus 5 streepjes ) kom je weer op 2 uit ( 5 - 3 = 2 ) 2 heeft ook 5 streepjes, dus dan kom je weer uit op 3 enz.... dus dan denk je 23... 10 streepjes - 5 = 5.... 5 heeft 5 streepjes... 5 - 5 = 0 En daarom heb ik dus maar een videoband voor de klok van de videorecorder gedaan anders ga ik alle tijden uitrekenen ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ben ik dom als ik zeg dat ik niks snap van die berekingen hierboven...?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Whooohooo
|
![]()
Ik eet alles van buiten naar binnen...naar het midden toe zeg maar. vb: broodjes
Ik zet mijn klok 5 minuten voor uhm..
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
In de klas met mijn handen in mijn broek zitten
![]() I'm sorry i can't help it. |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Stiekem hoop ik dat de leerkrachten dat niet zien.
En als ze het zien denk ik dat ze er niets durven op zeggen ![]() ... Wat ben ik toch een sneakerd.... ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
En ook bestwel een viezerd
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]() ![]() speciaal.... voor jou ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
bijna alles in mijn mond steken en kapot bijten
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Über Mensch
|
![]()
naar meisjes kijken
![]() euhm... mensen afzeiken kan ik ook prima, zeker goede vriendinnen als ze met het verkeerde been uit bed zijn gestapt ![]() ![]() phuuu lastig verder heb ik niet iets raars dat ik weet, jullie wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik heb er nog 1 trouwens: altijd als ik in de bus/auto/trein zit, maak ik altijd beats met mn handen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
die beats zijn toch geen nare gewoonte.. tenminste ik word altijd vrolijk van mensen die dat doen...
verder eum.. als ik iets aan het denken ben ga ik altijd met mijn rechtervoet bewegen.. ik duim soms nog ![]() ik stroop mijn mouwen op als ik me irriteer aan iemand ga ik heel hard met mijn rechtervoet bewegen.. ik zet mijn bril recht met mijn middelvinger |
![]() |
![]() |
#30 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
![]() Ik *hum* of fluit ook heel vaak als ik me verveel (bij voorbaat Frans Bouwer of de Ketchup song ![]() ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lid
|
![]()
ik eet de boven- en onderkant van ontbijtkoek niet op
![]()
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
architect of life
|
![]()
Rare gewoontes ...
Hebben jullie even? * Ik eet alles in stukjes op, tot ergernis van sommige personen. * Ik kan nooit lang stil zitten, waardoor ik met mijn been ga zitten schoppen. * Ik voeg vaak onbekende mensen toe op msn, waardoor mijn lijst grotendeels bestaat uit mensen die ik irl niet ken. * Ik combineer kleuren/kledij die totaal niet samen passen. * Ik doe tegendraads als de groep iets anders wilt. * Ondanks mijn gebrek aan zelfvertrouwen, kruip ik wel op een podium. En er zijn momenteel veel dingen die ik me niet kan herinneren.
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Verder nog... Ik sla altijd twee maal op het dopseltje van de mayonaisepot voor ik hem open. Al mijn kasten moeten dicht zijn als ik slaap Ik kijk nog onder mijn bed ![]() Ik kan niet slapen als er bv een been uit mijn bed hangt. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Lid
|
![]()
ik kan er ook niet tegen als van wcpapier bijv een velletje niet goed is afgescheurd, dus niet op de scheurlijn zeg maar. dan ga ik dat altijd goed doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
BeHeerser
|
![]()
Was vergeten te melden dat ik altijd enorm op spelfouten let. Overal waar ik een spelfout zie corrigeer ik deze. Erger me gewoon dood aan spelfouten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() dan zit ik echt constant van.. ik loopt.. klopt niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Verder heb ik niet zo heel veel rare gewoontes.. mja, af en toe flexibel in tijd zijn met afspraken ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
ik heb een eigen taaltje met me zusje dat niemand verstaat. Verder wil ik weleens wat raars doen als t saai is ergens
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
ik lach mensen uit die ik niet serieus neem..
Ik hou van korte reacies om een serieuze discussie mee te brengen |
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik kan niet slapen zonder knuffel, deken of iets anders in mn armen. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
vanochtend weer, zat ik tegenover een negerin.. begon ik weer, na 5 minuten liep ze boos weg omdat het op haar zenuwen werkte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |