|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Is hier iemand toevallig ook nog naar t North Sea Jazz festival geweest?
Ik ben alleen de zondag geweest en heb James Brown, Rahsaan Patterson en Herbie Hancock gezien en uhm nog wat andere onbekende dingen ![]() ![]() Ik vond het echt GEWELDIG! Just curious ^^ |
![]() |
![]() |
#2 |
pudiecat
|
![]()
james brown?
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dat staat er
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
The Consultant
|
![]()
hehe James Brown
![]() jammer dat je nooit verstaat wat ie zegt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
haha, inderdaad
![]() z'n dansjes zijn wel da bomb ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
krrraak
|
![]()
nee, 60 euro vond ik een beetje veel. Bovendien vond ik dat er te veel soul en andere "niet-jazz" geprogrammeerd was. Dan ga ik liever af en toe naar het Bimhuis voor artiesten die ik echt graag wil zien.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
mja, t was al leuk om alleen de sfeer...
twas werkelijk geweldig.. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Alicia Keys is trouwens soul. Wat ook een onderdeel is van t NSJ, groot onderdeel zelfs.
We wouden ook echt graag naar Alicia (ik was daar met mijn vader, mijn beste vriendin en haar vader) Maar we kwamen er echt pas heel laat (in de zin van de dag voor het NSJ) dat je ook nog een extra kaart voor haar optreden (en andere grote artiesten) moest kopen ![]() Nou, we konden het optreden wel van een groot scherm gaan kijken maar daar hadden we geen zin in. Toen heeft m'n pa ongeveer een half uur á drie kwartier daar voor dat scherm gestaan (het regende buiten dus hij heeft het van binnen gezien, het scherm was buiten) en wij hadden hem maar daar achter gelaten want wij wilden onze tijd niet verpesten aan een scherm.. En toen is hij toch nog doorgelaten ![]() ![]() |
![]() |