|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heey,
Ik heb een probleem met een vriendin van me. Ik geloof niet dat ze op dit forumt rondhangt dus ik kan het hier wel vragen. Nu heeft ze ongeveer een maandje of vier haar eerste vriend. In het begin vond ik het allemaal heel leuk voor d'r want ik wou gewoon altijd al voor haar dat ze een leuke jongen zou vinden. Nu is die jongen dus een vriend van mijn broer die eigenlijk erg depressief en heel veel drinkt en 5 jaar ouders is dan haar. (15-20) dus vond ik het al een stuk minder. Maar ze is nu dus helemaal veranderd en ik ben of was eigenlijk haar enige echte vriendin. Ik ken haar al een jaar of 11 dus dat is al aardig lang. Nu praatte ik laatst met haar zus en die vertelde me iets waar ik nu echt heel boos om ben. Er was dus een feest bij mijn vriendin thuis en we vragen natuurlijk altijd aan elkaar om te komen, lijkt me normaal. Nu heeft ze mij dus niet gevraagd omdat een vriend van haar vriend die ze een paar maanden kent mij niet zo mag oid. Ze dacht dat hij dan boos zou worden. Toen ik vroeg waarom ik niet was uitgenodigd loog ze er ook nog eens over. Dat wist ik toen alleen nog niet. Ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet. Nu kan ik op zich wel zonder haar, ik heb wel vrienden buiten haar. Mijn grootste zorg is alleen dat als het uit gaat tussen haar en haar vriend dat ze dan niemand meer over heeft, ookal heeft ze het hiet zelf naar gemaakt. Maarja, aan de andere kant, ik heb momenteel geen behoefte om met haar om te gaan. Ze belt me alleen maar op als haar vriend werkt of weg is wat eigenlijk nooit gebeurt want hij woont nu al drie weken bij haar :S Wat ik trouwens erg ongezond vind aangezien ze 15 is.. Maarja, mijn probleem is dus dat ze mij heeft laten vallen voor haar vriend en zelfs tegen me liegt voor vrienden van hem. En toch wil ik haar niet laten vallen omdat ik weet dat ze niemand heeft als het uitgaat met haar vriend... Dus als iemand misschien weet hoe ik dit moet aanpakken want ik kom er niet echt uit.. |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Komt heel veel voor, veel meisjes laten hun beste vriendin vallen voor hun vriendje. Ik vind dat je dan al genoeg weet, dumpen die handel, er zijn genoeg andere meisjes die zoiets niet doen...
|
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Mja heb je helemaal gelijk in. Maar toch ken ik dr al sinds de kleuterschool dus ik vind het gewoon zonde, had dit niet achter haar gezocht. Ze smste wel nog gisteren of ik zin had om naar de bios te gaan maar dat komt doordat haar zus heeft gezegd tegen haar hoe ik me eronder voel dus dat maakt niet zo'n indruk.
|
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Dat wil ik dus ook niet, maar ze maakt het gewoon niet makkelijk. Haar vriend beledigt mij en mijn vriend waar zij bij staat en ze doet er niks aan. Ik wil er gewoon voor haar zijn wanneer ze me nodig heeft maar momenteel ben ik een oproepkracht wanneer haar vriend weg is. Zo behandel ik mensen niet en zo wil ik ook zelf niet behandeld worden.
Ze heeft momenteel gewoon oogkleppen op dat weet ik. Ik wil er voor haar zijn wanneer het uitgaat met hem maar ik kan het helemaal niet met hem vinden en ze zijn 24/7 bij elkaar dus ze maakt het me gewoon nogal moeilijk en ik vind eigenlijk dat zij wel wat moeite zou mogen doen. |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
maarja, zoals je zegt, ze zal zichzelf nog wel tegen komen waarschijnlijk. Ik merk dan dan ik wel hoe en wat.
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik zou haar eerst even lekker laten stikken en dan kijken hoe lang het duurt voordat zij merkt dat er wat mis is..
en op dat sms je over die bioscoop zou ik antoowrden 'ga maar met je vriendje' |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ja ik denk ook dat ik dr gewoon een tijdje links laat liggen totdat ze door heeft dat er iets niet goed is.
Op dat smsje heb ik teruggestuurd dat ik momenteel geen zin heb om met dr naar de bioscoop te gaan hoewel dat ga maar met je vriendje inderdaad wel duidelijk geweest zou zijn. |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
oprotten met dat wijf.
dat is mij een keer overkomen, dat een maat van me(een hele goeie) me liet vallen voor zn meisje, ik heb hem zelfs een keer recht in zn gezicht gevraag waar die in godsnaam mee bezig was,ik kreeg geen antwoord. En toen het na een halfjaar uitging dacht ie dat we gewoon weer normaal met mekaar konden omgaan, nou ik dacht het niet,eerst een halfjaar niets van je laten horen en dan ineens is alles weer koek en ei? mafketel, als hij denkt dat ik me als een speelbal laat gebruiken, dan zit je er goed naast. toen werd ie boos dat ik zo deed ik moest maar niet zo moeilijk doen, toen heb ik m gezegd dat ie dat maar van te voren had moeten bedenken en als de sodemieter uit mn gezicht moest gaan. dat heeft ie ook gedaan, we hebben om dezelfde reden nog geen maand later gevochten(wat hij overgens is begonnen). tja.... jammer dat dingen zo lopen. Als ik hem nu tegenkom kijken we mekaar niet ens meer aan. als hij me ziet dan kijkt hij meteen voor zich en loopt door. alsof ik niet besta, misschien vind hij dat makkelijker. maar zo leer je wel heel snel hoe gek mensen met je zijn. kortom je bent gek als je je zo zou laten gebruiken. |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
heel herkenbaar, ik was zelf ook zo, tot het uitging met mn vriend en ik ze hard nodig had. gelukkig zijn ht altijd echte vriendinnen gebleven en hebben ze me opgevangen.
we zien elkaar niet iedere week ofzo maar we zijn er altijd voor elkaar, en we hebben alle 3 al de fout gemaakt vriendje voor vriendinnen te laten gaan, dus dat laten we niet meer gebeuren |
![]() |
#10 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
99% kans dat ze de moeite niet waard is, en dat ze pas zal terug keren als ze haar vriend kwijt is. Moet ze er dan nog de moeite in steken? Moet ze zich laten kwetsen? Als die vriendin zo'n goede vriendin is maakt ze voor beiden tijd, want wie zal er klaarstaan voor haar als ze ruzie heeft met haar vriend? Ze kan haar tijd verdelen, en als dat niet lukt kunnen ze desnoods met 2 koppels daten, of gewoon met z'n drieën. Maar te oordelen naar wat ze zelf vertelt is ze beter dat ze die vriendin gewoon de rug toekeert. Ja het gaat pijn doen nu, maar wees maar zeker dat het niets is vergeleken met wat ze anders nog zal meemaken. |
|
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Tsja dan ligt het misschien anders maar nu heeft zij vier maanden een vriend en ik 1,5 jaar en ik ben altijd evenveel met haar om blijven gaan. Haar ouders hebben daarover zelfs een opmerking gemaakt tegen haar. |
|
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Aaargh mn relatie had er niks met te maken! Nu is er haat eh… Ik heb al die maanden geen een verkeerd woord over haar gezegd, gewoon uit een soort van respect. Deze keer ga ik wel eens alles dat op men lever ligt uitschrijven want dit was er echt te veel aan! Ja, ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt onze vriendschap op te geven, maar echt vriendschap kon je het niet meer noemen eh?... Zoveel vriendinnen van mij heb je verweten, waarom? Kon je het zo hard niet hebben dat ik ook iemand anders leuk vond? Op de duur werd ik het ook beu dat je steeds m’n vrienden zat af te kraken. Zelf toen we uitgingen mocht ik amper nog een goeiedag tegen hen zeggen, terwijl jij de helft van de avond liever in het bos doorbracht met je vriend… Het is gewoon helemaal fout iemand op te eisen. Toen ik uiteindelijk iemand ontmoet had waar ik echt een goed gevoel bij had, iemand die me respecteert voor wie ik ben, wenste je me liever m’n ex-vriend toe…om voor de zoveelste keer bedrogen en belogen te worden. Bedankt... Zo moeilijk iemand wat te delen? Btw iemand zeer close van jou heeft dit al eerder bevestigd. Zoals u ziet heb ik het wel langer dan 6maand uitgehouden, integenstelling tot wat je zei. Ondertussen heb ik met hem het mooiste jaar van m’n leven gehad. Niets is minder waar dat we geen vrienden meer zouden hebben. Ik heb juist eindelijk de kans gekregen veel meer mensen écht goed te leren kennen. Ik heb al meer dan een keer gehoord dat ik van danaf aan totaal ben opengebloeid. No way dak me nog laat beïnvloeden e.d. Weetje, ik heb zelf een beste vriendin, maar ik denk wel dat je weet wie ik bedoel…Herinner je nog paar maanden geleden? I Love Techno? Ik had het ook moeilijk en miste je ook wel maar wist dat alles weer op hetzelfste ging neerkomen… Uiteindelijk maakten we het’goed’. Maar besefte je het wel? Ik merkte meteen dat we toch niet zo voor elkaar gemaakt waren toen ik je bezig zag. Een fake blondje dat als een zombie in haar BH rondtoerde onder invloed van speed, knap… Ik herkende je niet meer. Ging je me er anders ook in betrokken hebben? Je ziet, trek niet altijd eerst een lijn tussen slachtoffer en schuldige. Nou, ik ken het verhaal van Neongirl nu niet helemaal maar naar wat zij zegt vind ik het spijtig voor haar en ik denk dat bij deze alleen tijd alles kan oplossen. Alleszins heeft dit verhaal m’n hart opgelucht, verder ga ik er niets meer over zeggen, ieder zo z’n verhaal zeker. Ik weet dat sommige mensen mssn wel in de aanval zullen gaan tegen mij, maar eigenlijk kan het me gestolen worden. Sow, psychobunny, the world means more than just you… ![]() |
|
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
goed, weet de rest van het forum ook gelijk waarom jullie ruzie hadden
![]() mss een beter idee om dit per pm te hebben gedaan Elysium. maar ik ben lekker fb-af dus ik doe niks ![]() ontopic: ik ben zelf zo'n kutvriendin geweest, en ik schaam me er nog steeds voor. Mijn beste vriendin heeft me niet laten vallen maar ik heb haar hard gekwetst. En ik heb het ook weer goedgemaakt. Zelf vergeef ik het mensen in mijn omgeving dus niet ![]() ![]() maar ik kan je vertellen dat er weinig meiden zijn die de fout echt begrijpen en het proberen te voorkomen, mocht het dus uitgaan en ze weer een nieuwe vriend krijgen. ![]() Trouwens, alleen al vanwege het feit dat ze op dr 15e samenwoont zou ik haar al laten vallen, wat een kronkel heeft die in dr hoofd man, godver ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar ja, t zal wel aan mij liggen dat ik dit zeg... |
|
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
...dat ligt wat mij betreft niet aan jou yor
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]()
Tja....
T kan zijn dat ik dronken ben hoor. Maarem. Klinkt emm. Ja. Kut voor je. edit: woooooot! dr against her iets gaat er tegenin! Ik ruik een goede soap! MEER MEER MEER! Citaat:
|
|
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zou die opmerking eerder maken met een quote naar psychobun |
|
![]() |
#19 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
mhhh......
je moet er zelf voor kiezen maar.......of je denkt van: ze is niet genoeg vriendin voor me........of je denkt: het is niet haar schuld het komt gwoon door die stomme vriend van haar.......als het uit is kan ze bij mij uithuilen ![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Zij laat jou vallen, jij laat haar vallen.. ze komt er vanzelf 8er!!!
>>> Vriendjes en Vriendinnetjes komen en gaan maar echte vrienden blijven altijd bestaan ![]() Er zijn genoeg mensen die je niet laten vallen voor hun vriend/vriendin!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Je kan zien dat ze geen echte vriendin is anders had ze je niet zo in de steek gelaten....
en dan te denken voor vrienden van d'r vriend.... ze heeft ( volgens jou dan) 5 maanden verkering met hem... en jij kent haar al 11 JAAR!!! dat is een heel verschil hoor!!! laat haar maar en toon vooral geen interresse... op een dag zal ze zelf wel inzien wat ze met haar ECHTE vriendin heeft gedaan... en je hoeft je heus geen zorgen te maken dat ze alleen komt te zitten... dat heeft ze toch ook niet gedaan toen ze tegen je loog en je niet op haar feest wou?? ![]() |
![]() |
#24 |
-
|
![]()
samenvoegen?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
ik heb een foutje gemaakt bne hier ook pas voor de 1ste x
![]() |
![]() |
#26 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() ![]() n00b ![]() ![]()
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
heey heey weet je mischien waar ik me berichten kan lez4en... ik ben hier voor de eerste keer en ik weet nix ![]() |
|
![]() |
#28 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
oftewel.. al je berichten staan in dit topic ![]() en gebruik volgende keer de 'Post Reply' knop |
![]() |
![]() |
#29 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
komaan Saar, help dat kind, speel de redder in nood en los het op
![]() (welkom trouwens aan de nieuwe)
#30 | |
-
|
![]() Citaat:
Het spijt me liev ! ![]() Ik zoek NW even ;P |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
ze hoeft me niej meer te helpen.. ik weet het zelf al....
duzzzz het lukt al.. in iedergeval... thnx ![]() |
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
toch aandoenlijk die n00bs
![]()
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#34 | ||
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() n0000000b ![]() sorry,tmoest er nog eens uit ![]() ![]() ![]()
I'm THE Bomb Disposal Expert If you see me running...try to keep up Laatst aangepast door Suepahfly : 24 July 2004 om 16:19 |
||
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Al die maanden geen verkeerd woord over mij gezegd? K hoor toch altijd van iedereen dat ge achter mijn gat bezig zit... Je neemt 't me kwalijk dat ik bv Nele afgezeken heb? Terwijl je zelf zei dat ze net hetzelfde deed? Maar dat maakte natuurlijk nix uit hé. Toen we uitgingen niet bij iemand anders mogen gaan? Anders kan je eens lekker overdrijven en alles beginnen verdraaien hé? Ik ga niet ontkennen dat ik bezitterig ben, want dat is zo, maar niet in de mate dat jij het laat uitschijnen. En ja, ik weet dat Tim jouw op dat punt gelijk gegeven heeft, dat heeft ie me zelf verteld. Btw, wie was er altijd zo jaloers op Ellen of op Lien, toen ik op het SVVHI zat? Dat jwam van twee kanten meisje. Ik was niet degene die altijd van jouw heeft geprofiteerd, ik belde je niet alleen op als ik een slaapplaats nodig had na het uitgaan. Tim kon je van in't begin niet verdragen, en nadat we ruzie hadden heb ik gehoord waarom, en zijn antwoord was ook gewoon omdat je altijd al gebruik van mij hebt gemaakt. Je deed niets anders. Je mocht niets van thuis, dus kwam je hier maar je goesting doen. Als je belde over Dries, heb ik altijd naar je geluisterd. Ik bel je wenend op doordat ik ruzie had met Tim, maar dan had je geen tijd om te telefoneren. Op het vlak van tack, kun je me ongelijk geven? Dries was en is altijd een goeie vriend van mij geweest, en dan kwam tack, die op het eerste zicht in niets op jouw leek, van wie zn eerste zin tegen mij al direct een zware steek was, remember? Zit btw niet over Dries bezig dat ie je bedrogen heeft, want je hebt hem ook bedrogen. Of ben je Louis vergeten? Btw, vraag me eigenlijk af, wat met els, die toch zogezegd één van uw beste vriendinnen was? Lekker egoïstisch, vinde zelf niet? I love techno, sjah, zeg wat je wilt, t was een zalige avond. Best wel smerig, zo persoonlijk aanvallen op het fake blondje (je hebt zelf nog je haar geblondeerd), het in BH rondtoeren ( nu jij eens niet met een gigantische decolté rondliep), en die ene keer experimenteren. Soit, k heb er lang voor nodig gehad om er over te geraken, want zelfs Tim hé mij nooit gekwetst zoals jij gedaan hebt, maar ik ben er uiteindelijk wel stukken sterker en socialer uit gekomen. En ondertussen weet ik wel beter welke mensen de moeite waard zijn om hun energie in te steken... |
|
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day. Laatst aangepast door bootje : 25 July 2004 om 13:05 |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
(btw om ff op mn woorden terug te komen, ik kom wel ng goed met dries overeen maar als vriend) |
|
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#43 |
-
|
![]()
Tot hier.
Persoonlijke kwesties doe je maar via PM/mail/telefoon/sms/meeting/rooksignalen/... Maar nu houden we er over op... Het word wel eens tijd dat Forumbaas LoeLoe haar werk doet... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]()
En jij hoeft een ex-forumbazin niet de les te lezen
Tante pollewop