|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Whooohooo
|
![]()
lig ik lekker in de tuin te zonnen op mijn luchtbedje...zit ik helemaal onder de mieren
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
hebben wij ook last van, is zo vervelend!
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
puhhh jaaa had ik op vakantie heel erg, van die hele grote!
Net zaten we met steady en kwak en zn vriendin ff wat te drinken, waren der hele tijd wespen.. echt zoooo irritant!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
er zat gister een spin op me been ... BAHHHH
|
![]() |
![]() |
#5 |
p 0 m p . .
|
![]()
Moeten jullie vooral niet naar Zweden gaan
![]() Van die lieve schatttige (rode)miertjes, LOPEN GEWOON ALLES DOOD!! (van die mieren hiway`s van 6cm breed waar niks meer groeien wil) EN ZE BIJTEN IN ALLES!! (zelf je veters waren niet meer veilig) Btw. de rest van de vakantie was wel leuk ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |