|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi, zouden jullie deze vragen willen beantwoorden? Het zijn er maar vijf! 't Is binnen een minuut klaar.
Als er bij de eerste of de tweede vraag geen antwoord staat dat op jou van toepassing is, dan hoef je de enquete niet te maken, want dan ben je niet de doelgroep Het makkelijkst is het als je het antwoord dat voor jou geldt laat staan en de rest weg haalt. 1. Hoe oud ben je? a. Ik ben 13 jaar b. Ik ben 14 jaar c. Ik ben 15 jaar d. Ik ben 16 jaar e. Ik ben 17 jaar f. Ik ben 18 jaar g. Ik ben 19 jaar 2. Wat geldt voor jou? a. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. b. Ik doe VMBO, of ik heb een VMBO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. c. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan. d. Ik doe VMBO, of ik heb een VMBO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan. 3. Rook je? a. Nee b. Nee, maar ik heb tussen mijn 13e en 19e wel gerookt. c. Ja 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? a. Nee b. Ja, maar ik wist zeker dat de ander geen SOA had (voorheen maagd, of kort daarvoor getest) c. Ja 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? a. Nooit b. Als ik me lange tijd erg ziek voel c. Zodra ik me ziek voel Alvast bedankt! Oh, en als dit het verkeerde deelforum is, kan iemand dan zeggen waar-ie wel moet? Dan verwijder ik deze en plaats ik hem ergens anders. Laatst aangepast door sjmb : 2 June 2004 om 08:45 |
![]() |
![]() |
#2 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
i. ik ben 21 jaar 2. Wat geldt voor jou? a. Ik doe HBO of ik heb een MAVO diploma. en een MBO diploma Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? b. Nee, maar ik heb tussen mijn 13e en 18e wel gerookt. 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? b. Ja, maar ik wist zeker dat de ander geen SOA had (voorheen maagd, of kort daarvoor getest) 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel alsjeblieft... ik heb je antwoorden iets aangepast je moet maar zien of je er wat mee kan |
![]() |
![]() |
#4 |
Medewerker
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
k. ik ben 23 jaar 2. Wat geldt voor jou? c. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan. ik doe zelf HBO ![]() 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? c. Ja 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
MarvinV en Sander0201, ik heb jullie maar gewoon ingevuld als 19, ik kan de reacties zelf namelijk wel gebruiken en zo veel scheelt het nou ook weer niet
![]() Laatst aangepast door sjmb : 2 June 2004 om 10:27 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
Als je er maar wat aan hebt he ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
g. Ik ben 19 jaar 2. Wat geldt voor jou? a. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? b. Ja, maar ik wist zeker dat de ander geen SOA had (voorheen maagd, of kort daarvoor getest) 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
12 2. Wat geldt voor jou? Basisschool net afgerond 3. Rook je? soms 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? Nee 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? Als ik me lange tijd erg ziek voel |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
waarom issie maar t/m 19?
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() enne ----> school |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hey kartonnetje neuken ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
f. Ik ben 18 jaar 2. Wat geldt voor jou? b. Ik doe VMBO, of ik heb een VMBO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? c. Ja 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? b. Ja, maar ik wist zeker dat de ander geen SOA had (voorheen maagd, of kort daarvoor getest) 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
1. j
2. e 3. d 4. c 5. a |
![]() |
![]() |
#17 | |
-
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
g. Ik ben 19 jaar 2. Wat geldt voor jou? Belgisch >> 6 Handel ;P 3. Rook je? b. Nee, maar ik heb tussen mijn 13e en 19e wel gerookt. 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? b. Ja, maar ik wist zeker dat de ander geen SOA had (voorheen maagd, of kort daarvoor getest) 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? c. Zodra ik me ziek voel Citaat:
Ik zal hem alvast naar SCHOOL verplaatsen, indien het niet voor school bedoeld was, mag je steeds contact met mij opnemen via PM ;p |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
1 c
2 a 3 a 4 a 5 b
![]() |
#19 |
Super Lid
|
![]()
1 d
2 a 3 a 4 a 5 c
![]() |
#20 |
architect of life
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
d. Ik ben 16 jaar 2. Wat geldt voor jou? *probleempje, ga het Belgische probleem proberen vergelijken met het Nederlandse ... * c. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan. (Latijn-wiskunde bij HAVO?) 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? a. Nee 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
BeHeerser
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
f. Ik ben 18 jaar 2. Wat geldt voor jou? b. Ik doe VMBO, of ik heb een VMBO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? c. Ja 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? a. Nooit Asje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
g. Ik ben 19 jaar 2. Wat geldt voor jou? e. Iets anders ![]() 3. Rook je? c. Ja 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? c. Ja 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? c. Zodra ik me ziek voel |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
e. Ik ben 17 jaar 2. Wat geldt voor jou? c. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan. 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? a. Nee 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? a. Nooit Alvast bedankt! Graag gedaan ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Whooohooo
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
e. Ik ben 17 jaar 2. Wat geldt voor jou? a. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? c. Ja 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel
![]() |
#26 |
Amanda
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
c. Ik ben 15 jaar 2. Wat geldt voor jou? a. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? a. Nee 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
c. Ik ben 15 jaar 2. Wat geldt voor jou? a. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? a. Nee 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? a. Nooit b. Als ik me lange tijd erg ziek voel |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
1) 16 jaar
2) Belgisch : ASO (5de humane wetenschappen) 3)ja 4)ja 5)Als ik me lange tijd erg ziek voel (maar ik probeer dokters zoveel mogelijk te vermijden) ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Hoi, zouden jullie deze vragen willen beantwoorden? Het zijn er maar vijf! 't Is binnen een minuut klaar.
Als er bij de eerste of de tweede vraag geen antwoord staat dat op jou van toepassing is, dan hoef je de enquete niet te maken, want dan ben je niet de doelgroep Het makkelijkst is het als je het antwoord dat voor jou geldt laat staan en de rest weg haalt. 1. Hoe oud ben je? f. Ik ben 18 jaar 2. Wat geldt voor jou? c. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan. 3. Rook je? 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? a. Nee 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel Alvast bedankt! Geen dank ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lid
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
Ik ben net twee dagen 20 ![]() 2. Wat geldt voor jou? Ik heb een VWO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? c. Ja 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? b. Ja, maar ik wist zeker dat de ander geen SOA had (voorheen maagd, of kort daarvoor getest) 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bianca
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
d. Ik ben 16 jaar 2. Wat geldt voor jou? c. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan. 3. Rook je? a. Nee 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? a. Nee 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? c. Zodra ik me ziek voel
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
e. Ik ben 17 jaar 2. Wat geldt voor jou? a. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan. 3. Rook je? b. Nee, maar ik heb tussen mijn 13e en 19e wel gerookt. 4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad? b. Ja, maar ik wist zeker dat de ander geen SOA had (voorheen maagd, of kort daarvoor getest) 5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan? b. Als ik me lange tijd erg ziek voel
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
1. ik ben 13 jaar
2. c havo/vwo opleiding ouders lager 3. neej rook niej 4. a neej 5. als ik iets heb wa ik anders niej zo heb |
![]() |