|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb dus het probleem dat ik echt wel SUPERVAAK knalrood word, bloos.
der kijkt nog maar iemand naar mij en ik word al rood. of als ik in groep iets moet zeggen ofzo word ik ook kei snel rood! meestal merk ik er zelf niets van, maar zegge sommige van tine, ge wordt weer rood. das echt kweetnioeambetant he! meestal benk ni eens gespannen of zenuwachtig ofzo hoor. duss... kan iemand mij ni helpen? ik word der echt reuze-ambetant van!! of zijn der mensen die ook zoiets in die aard voor hebbeb? |
![]() |
![]() |
#2 |
architect of life
|
![]()
Kan je maar weinig aan doen. Er vooral proberen voor zorgen dat ze niet dieper erop ingaan of je verder plagen ...
Er zouden pilletjes voor bestaan, maar volgens mij helpen die niet echt.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ja, geen pilletjes!! ik haat pille en ik geloof ni da ze werke, tis een en al troep...
|
![]() |
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
bij presentaties ofzo wordt ik niet rood of whatever.. maar soms in bepaalde situaties waar alles zich naar je toe keert...dan wel..of als je iets heel stoms gezegd hebt..wel vervelend ja
![]() het is wel handig als je wat leert van je af te bijten, of direct een woordje terug hebt denk ik..dan ga je er vanzelf minder last van hebben?
![]() |
#5 |
pudiecat
|
![]()
heb ik ook last van
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Ik ben het gewend, sommige vinden het wel schattig van me
![]() Maar ik had er vroeger echt veel meer last van, maar de laatste 2 jaar heb ik het echt een stuk minder, ik ben gewoon niet meer zo verlegen als vroegah ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
niet echt veel last van... wel eens af en toe.. maar dat is denk ik menselijk
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ooh, dat vind ik echt schattig, als een meisje begint te blozen!
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
oké, soms kan dat schattig zijn. maar niet altijd hee!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Tis de leeftijd, ik zit nu in mijn bloosjaar ofzo.
Maar hoe meer je ermee bezig bent des te vaker je gaat blozen. Het hoort erbij en wees blij dat je kan blozen ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik heb het ook,maar ik ben dus niet eens verlegen ofzo. Ik kan het voorhebben dat ik met iemand sta te praten en dat ik plots knalrood word, k weet echt niet wat eraan gedaan, want vroeger werd ik NOOIT rood.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
jap, das waar...
maar als ze zegge van da ik rood word, word ik op slag nog 10 keer zo rood. ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
je moet vooral niet gaan denken: 'ooohneeee nu word ik weer rood wat stom wat stom' want dan word je alleen maar roder
![]() denk gewoon 'ooeeh wat word ik lekker rood ik wil nu rood worden leuk leuk' en dan echt je best te doen om rood te worden. dat heeft bij mij geholpen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
zal ik is probere hee!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
alleen nu heb ik het probleem dat ik rood word terwijl ik me helemaal niet meteen onzeker of verlegen voel. dan is er nix maar dan zegt martijn ofzo 'je hoeft niet rood te worden hoor'
![]() ach maar verder, opzich is rood worden best iets natuurlijks denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
hehe ik word ook altijd op vage momenten rood
![]() vervelend is dat. ik wil liever overkomen als koele kikker soms
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
de meeste mensen worden rood als ze aan sport doen... wat dan wel vrij logish is, en normaal... maar dan word ik dus eerder bleek he!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar je trucje helpt wel, je concentreert je gewoon zodanig op het nog roder worden dat je echt niet meer zo rood wordt ![]() Maar ik zie dus ook bleek als ik sport ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
haha gewoon lekker blozen..
ik bloos ook zo vaak, vroeger stoorde ik me er heel erg aan.. maar jah t hoort bij me en nu vind ik het wel grappig.. voel je je wangetjes rood worden en denk je : ok daar gaaan we weer ![]() gewoon accepteren dat je het doet.. een ander zegt de hele tijd euuhh of heeft een trekje.. nou dan bloos ik liever ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Ach, zie het gewoon als iets dat bij jou hoort, zoals de ander weer kuiltjes in de wangen krijgt bij het lachen. Ik vind het zelf wel iets aandoenlijks hebben. Gewoon accepteren dus en als het even kan moet je er zelfs trots op zijn
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ja?
|
![]()
ik heb sowieso rode wangen..
hoorde laatst 'dat het schattig was' nou dikke, ![]() maar blozen vind ik ook vervelend, gelukkig is het nu wel minder dan vroeger. ![]()