|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
en dan niet botweg vragen, maar meer dat ie het niet doorheeft dat je er eigenlijk naar vraagt?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
aan vrienden vragen, aan een ring, ketting ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
mee praten, misschien vertelt hij het uit zichzelf?
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
iets vertellen over jou liefdesleven en hopen dat ie meepraat ?
|
![]() |
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
constant over je ex'en zagen, zoals sommige hier dat ook zo goed kunnen
![]()
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
vra-gen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
" En, hoe is het bij jouw in de liefde? "
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als je goed je best doet tenminste denk ik |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar om ff ontopic te gaan, wat is er mis met het hem gewoon te vragen? |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
maar kan een jongen, als ie een vriendin heeft, ook op zo'n manier tegen een meisje doen gewoon heel aardig, alles doen voor diegene, zich overal mee naartoe laten slepen, uitnodigen voor samen huiswerk te maken op school, veel over zichzelf vertellen en dan zonder zijn vriendin een keer te noemen of te laten merken dat ie een vriendin heeft?
(de heer in kwestie draagt een ring, zelfde als ik ooit heb gedragen bij mn ex, maar als ie die niet had zou ik 100% zeker weten dat ie single was) en direct vragen durf ik niet echt ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
zucht waarom durf je het hem niet gewoon te vragen
![]()
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar k zou het toch gewoon vragen hoor meid! |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
@Bootje, ben veel te bang om dan letterlijk te horen dat ie een relatie heeft. wil dat liever indirect horen of dat dat duidelijk gemaakt word. want weet echt niet hoe ik daar mee om zou moeten gaan omdat ik hem zo graag mag en me zo verbonden voel.. en dat gaat verder dan gewone vriendschap.. @psychobunny: tuurlijk, niets mis mee met gewone vriendinnen hebben. maar dan gaat ie wel ver voor "gewone" vriendinnen. ik kan het ook goed vinden met een hoop gasten maar daar ga ik echt niet mee om zoals hij bij mij doet (en ik bij hem) |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar ik zit wel over hem bezig, en dat doet hij dus niet, dus daaruit zou ik dan eerder afleiden dat ie single is... |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
veteraan
|
![]()
sommige meiden lijken wel te denken dat het nog steeds onmogelijk is voor een jongen om close te zijn met een meisje zonder er wat mee te hebben hè ?
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik kan het niet helemaal uitdrukken in woorden.. maar ik zal m proberen te vragen hoe het nu zit met zijn "liefdesleven".. hoewel ik het wel eng vind!! iig bedankt voor jullie reacties, maar verder nadenken mag natuurlijk ook ![]() Laatst aangepast door electricity : 23 September 2004 om 21:37 |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Meid ik ben ook echt superonzeker, je moet gewoon een praatje met hem houden en gewoon vragen van, hoe zit het in de liefde?? als hij zegt ik ben vrijgezel, moet je gewoon zeggen van, ohhh hoelang al?? en heb je iemand op het oog blabla.. Als hij zegt van ja, moet je ook vragen hoelang al, hoe heb je haar leren kennen etc... Het is beter dan afwachten totdat hij op je afkomt, ik heb het zelfs gedaan en ik ben echt MW. Onzeker en ik ga nu de laatste tijd ook heel veel om met die jongen, probeer het gewoon!! Je bent echt een mooie meid dus hij zal je heus niet lelijk vinden ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
als ie niks wil en je echt alleen maar aardig vindt, kun je echt wachten tot je een ons weegt op die woorden van "ja ik vind jou leuk". Dus, je moet het er toch maar op wagen en als hij dan zegt dat hij een vriendin heeft, gewoon naar haar vragen, en niet ontzettend met je bek vol tanden staan. Misschien pijnlijk, maar eeuwig wachten is ook niet helemaal alles. Zou jij toch wel moeten weten sannie
![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
laatste x heb ik het gewoon gevraagd
![]() daar is toch niets mis mee
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
@CO, we praten veel met elkaar over van alles en nogwat, maar we ontwijken heel het onderwerp "relaties". en hij en ik zijn nu vanaf gister echt veel aan het smsen, en hij smst hele lieve dingen en heel geinteresseert in alles en ik wist gewoon zeker dat ie wel vrijgezel moest zijn, de dingen die hij zei.. maar hij vroeg gister of ik nog van iemand een nachtkus kreeg. (ofwel of ik een relatie had bedoelt ie denk ik?), dus zei ik dat dat niet zo was en dat dat al heel lang niet meer zo was, en of hij wel een nachtkus van iemand kreeg. alleen hij heeft daar helemaal niet op geantwoord.. wel op andere dingen gereageert maar niet daarop en toen ik m smste dat ie niet op die vraag had gereageert kreeg ik niets terug..
![]() dus nu denk ik dat ie wel een relatie heeft, aangezien hij het onderwerp wil ontduiken.. maar ik ga volgende week proberen om t uit m te krijgen, ik zal jou techniek wel proberen toe te passen en dan zal ik zeggen of ie werkt ![]() @ Vera, ja ik weet dat wachten echt niets waard is ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lid
|
![]()
Misschien is zijn beltegoed gewoon op?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar ik ga geen druk ofzo ergens op zetten.. ik merk t wel en anders heb ik een goede vriend erbij ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
uit champagne room van chris rock:
* if you've dated a guy for 2 weeks and you havn't seen any of his friends, YOU ARE NOT HIS GIRLFRIEND* |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Gewoon vragen is ook wel koel
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Hoezo verliefd ....... En ze wil niet worden gekwetst.
Aaaaaaaahhhhh...!!! Maar ik zou het alsnog vragen, beter nu de waarheid horen dan zo doorgaan met de onzekerheid |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Ofwel, als een jongen een ring draagt heeft ie gewoon een vriendin
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest