|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
.
|
![]()
hoe werkt dat? kan dat in elke mobiele telefoonwinkel? of kan ik beter het nummer bellen dat op de site staat voor contract verlenging? (daar vermelden ze aantrekkelijke aanbiedingen ofzow, maar ik wil gewoon in een winkel kijken als ik een nieuwe telefoon kan krijgen duszz)
ik ben net naar de winkel geweest waar ik em kocht... en die man zei dat ik voor 1 of andere telefoon 200 euro ofzow bij moest dokken.... daar heb ik dus geen zin in... dus wil ik kijken of het ook in een andere winkel kan.
![]() |
#2 |
FORE!!!
|
![]()
volgens mij kun je gewoon tegen de tijd dat je contract afloopt contact opnemen met je provider en kun je dat dan regelen
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
je kan hem altijd verlengen
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Amanda
|
![]()
maar dat die telefoon nog 200 euro kost, komt dan omdat het mss een duur toestel is en je dan een duurder abbonement moet nemen, dan is die wel gratis, maar die prijzen zijn in elke winkel het zelfde trouwens
![]()