|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo iedereen..
Het zit zo, kvoel iets voor een meiske, kzou da in mijnen nick van msn tonen, en mijn gedacht is van haaren naam in mijnen nick te zetten, maar elke letter van haar naam zou een woord moeten zijn, zodat ge een zin krijgt die zo'n beetje past bij die romantische toestanden, het liefst in het Engels.. Kheb da bij mijn ex ook gedaan.. Mijn ex heette Elleke. dus.. Everyone Likes Love, Every Kiss Extends. E L L E K E Elleke dus.. En dat meisje waar ik nu iets voor voel heet Tiffany, dus iemand die inspiratie heeft om bij deze naam ook zoiets te vinden is heel erg bedankt. |
![]() |
![]() |
#2 |
-
|
![]()
Maar, is het niet romantischer om een klein briefje in dr pennenzak of tas achter te laten?
MSN is gewoon zo lame... :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
-
|
![]()
Je kan toch hetzelfde tekstje op een briefje schrijven?
Dat maakt het voor haar nog geheimzinnig ook. Het idee is goed hoor, maar je uitwerking is gewoon wat minder. En een briefje in de pennenzak dat moet je toch zien joh. Anders schrijf je het maar op een A4 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zoals me bij mijn ex, Elleke wel gelukt is.. Probeer maar eens een geschikte, mooie zin te vinden met de letters van Tiffany.. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het op die manier wel te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ja, kweet kben nen moeilijken ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Then I Find Feelings, Always Near You.. Oké, oké, nie te veel lachen hé.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
-
|
![]()
Ik had het op bo haar manier gedaan, want met zo'n woorden vind ik het maar vaag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
gewoon een paar lieve zinnen kunnen even veel doen als geforceerde originaliteit hoor.
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Kijk het zit zo, ze heeft net een relatie achter de rug, en ze ziet er nu nog serieus van af, en kben gans diene tijd al zo'n beetje een troostende schouder geweest voor haar, kan der vree goed mee babbelen enzo, maarja, op den duur is er bij mij iets beginnen te groeien.. (neen, niet in de broek ![]() en kwil et nu nog zo'n beetje vaag houden, tot ze er grotendeels overheen is, snapt ge? |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
-
|
![]()
Ik heb even je profiel bekeken. Je bent dus (waarschijnlijk) 18 jaar.
Hoe oud is je vriendin? 13-14? Ja, dan zou ik het ook in je msn nickname zetten. Als ze ouder is dan 17 zou ik het op een deftige manier doen als ik van jou was ![]() |
![]() |
![]() |