|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hohoi!
gisteren (de 21e dus) was het in belgie dag van de jeugdbeweging twas dus de bedoeling dat je in je uniform nr school ging. Wie heeft der aan meegedaan, zit in een jeugdbeweging (dewelke?) en werde er gistere nog dinge georganiseerd, waren der veel mense op jullie school in uniform, en welke jeugdbewegingen zijn der eigelijk in nederland? ik zit in de chiro, en de helft van onze school was in uniform (best wel gezellig) smorges aan de klinker (jeugdhuis) waren der gratis koffiekoeken te verkrijge voor al wie in uniform was, der werd natuurlijk massaal op afgekome! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
*denkt na: hebben wij in nederland jeugdbewegingen
![]() *gaat op google zoeken* *klikt op eerste link* Met God aan de slag... ![]() Slaags met God ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
architect of life
|
![]()
Scouting heet dat geloof ik in Nederland.
Bij ons liep ook de halve school in uniform rond. En zelfs enkele met zo van die grote balonnen. Die waren die ochtend om 6 uur al naar 't Zuid gereden. Ik ben met mijn speelpleintrui en -t-shirt aan naar school gegaan. En natuurlijk in mijn rok met verfplekken op. 't Is wel niet echt een jeugdbeweging, maar wel minstens evenwaardig. 't Was trouwens de 22ste ![]()
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik heb toch zo'n hekel aan scouts en het is ook zo overbodig, weg bezuinigen die hap ga in het leger.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ja
kben toen ook in mijn scoutsuniform naar school geweest de halve school was scouts, e stuk of 10 chiro en 3 chiro-ksj |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
bij ons wast ong. fifty fifty scouts-chiro..; met daartusse nog enkele klj'ers en ksa'ers..
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
wat is chiro
|
![]() |
![]() |
#11 | |