Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 October 2004, 15:29   #1
Lyanna
Guest

Standaard Scholieren/aankomend studenten....help!

Hoi allemaal,

Mijn naam is Wendy Torenvliet en ik ben een student aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam (WDKA)

Mijn afdeling CMD (Communicatie en MultiMedia Design) heeft een afgrijselijke website. Niet zo handig voor een kunstacademie he?
De WDKA wil graag dat er volgend jaar meer studenten geworven worden voor CMD en wil daarvoor de website gaan gebruiken. Die moet dus dringend aangepast worden. Daarom willen we graag weten wat jongeren leuk vinden, wat hen bezighoudt enzo. Daar gaat deze enquete over.

Jullie zouden me heel erg helpen door deze even in te vullen voor mij. Dank je wel!

Groetjes,
Wendy
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2004, 01:04   #2
not-known
Guest

Standaard

Sorry hoor, maar jullie klagen over het ontwerp van de site?
Wat de hell denken jullie wel niet over de enquête dan? Dit is absoluut BAGGER om te lezen / beantwoorden. Geef dan om z'n minst het goede voorbeeld
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2004, 09:27   #3
lieve colafles
Guest

Standaard

Ik krijg de neiging de proffesionaliteit van de school in twijfel te trekken als het ze niet eens lukt een goede enquete te maken.. maar ja dat is mijn mening
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2004, 11:41   #4
FunFair
.

Standaard

oeh who fucking cares about a schoolsite.
De website van je eigen faculteit is bijna altijd crap. Het hoeft ook niet supermooi te zijn, maar het moet aan z'n functie voldoen en de studenten moeten de dingen kunnen vinden die ze zoeken.
Dan kun je hem wel mooi grafisch maken, maar dan raak je ook snel je overzicht kwijt.

is dit die site btw?
http://cmdcommunity.nl/
Oud 31 October 2004, 17:22   #5
monolo
Guest

Standaard

hoii ik doe ook cmd en de site is bagger ja. te lui om die enquete in te vullen.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2004, 19:05   #6
hegje
boooooooooooooooooooring

hegje's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Heb je een bijbaantje? Zo ja, waaom?
OMFG, is tog logisch wrm je een bijbaantje hebt, niet om mn zieke achtertante van geld te voorzien
Oud 31 October 2004, 20:30   #7
Stephan123
Guest

Standaard

formulier ingevuld
  Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2004, 08:19   #8
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

w000t... Wat een kutsite.
Oké, de site van mijn vorige school was ook aarts-lelijk, maar als je de richiting CMD aanbied, vind ik dat je site ook in die aard maar moet zijn.

Dit haalt toch wel het idee van het niveau naar omlaag
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2004, 09:38   #9
Stapper
Guest

Standaard

ingevuld
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2004, 12:31   #10
Lyanna
Guest

Standaard

Hoi Allemaal, daar ben ik weer. De laatste keer, ik beloof het.

Een week geleden ongveer plaatste ik hier een enquete tbv de Willem de Kooning academie (een kunstacademie in Rotterdam), en een aantal van jullie hebben de enquete ingevuld. Bedankt daarvoor.

In die enquete vroegen we voornamelijk naar wat jullie in je vrije tijd doen, om een idee te krijgen van wat jongeren nu precies bezig houdt.
De Willem de Kooning academie is nl aan het proberen om een reclamecampagne op te zetten die zich richt op het werven van meer studenten, en wil daarbij weten hoe ze jongeren het best bereikt ... weten wat je doelgroep leuk vindt, en wat ze doen in hun vrije tijd is dan handig.

We hebben nog een paar aanvullende vragen. Dit keer gaat het meer over studie zelf: hoe kom jij aan informatie over vervolgopleidingen, wat is belangrijk voor jou wat betreft een opleiding, ben je wel eens in aanraking gekomen met een kunstacademie (want dat is wat de Willem de Kooning Academie is). Enz enz.

Zouden jullie de tijd willen nemen om ook deze aanvullende vragen in te vullen? Heel erg bedankt alvast!

Groetjes,
Wendy

De enquete staat hier
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels