|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi allemaal,
Mijn naam is Wendy Torenvliet en ik ben een student aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam (WDKA) Mijn afdeling CMD (Communicatie en MultiMedia Design) heeft een afgrijselijke website. Niet zo handig voor een kunstacademie he? ![]() De WDKA wil graag dat er volgend jaar meer studenten geworven worden voor CMD en wil daarvoor de website gaan gebruiken. Die moet dus dringend aangepast worden. Daarom willen we graag weten wat jongeren leuk vinden, wat hen bezighoudt enzo. Daar gaat deze enquete over. Jullie zouden me heel erg helpen door deze even in te vullen voor mij. Dank je wel! Groetjes, Wendy |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Sorry hoor, maar jullie klagen over het ontwerp van de site?
Wat de hell denken jullie wel niet over de enquête dan? Dit is absoluut BAGGER om te lezen / beantwoorden. Geef dan om z'n minst het goede voorbeeld ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik krijg de neiging de proffesionaliteit van de school in twijfel te trekken als het ze niet eens lukt een goede enquete te maken.. maar ja dat is mijn mening
|
![]() |
![]() |
#4 |
.
|
![]()
oeh who fucking cares about a schoolsite.
De website van je eigen faculteit is bijna altijd crap. Het hoeft ook niet supermooi te zijn, maar het moet aan z'n functie voldoen en de studenten moeten de dingen kunnen vinden die ze zoeken. Dan kun je hem wel mooi grafisch maken, maar dan raak je ook snel je overzicht kwijt. is dit die site btw? http://cmdcommunity.nl/
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
hoii ik doe ook cmd en de site is bagger ja. te lui om die enquete in te vullen.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
formulier ingevuld
|
![]() |
![]() |
#8 |
-
|
![]()
w000t... Wat een kutsite.
Oké, de site van mijn vorige school was ook aarts-lelijk, maar als je de richiting CMD aanbied, vind ik dat je site ook in die aard maar moet zijn. Dit haalt toch wel het idee van het niveau naar omlaag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ingevuld
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Hoi Allemaal, daar ben ik weer. De laatste keer, ik beloof het.
Een week geleden ongveer plaatste ik hier een enquete tbv de Willem de Kooning academie (een kunstacademie in Rotterdam), en een aantal van jullie hebben de enquete ingevuld. Bedankt daarvoor. In die enquete vroegen we voornamelijk naar wat jullie in je vrije tijd doen, om een idee te krijgen van wat jongeren nu precies bezig houdt. De Willem de Kooning academie is nl aan het proberen om een reclamecampagne op te zetten die zich richt op het werven van meer studenten, en wil daarbij weten hoe ze jongeren het best bereikt ... weten wat je doelgroep leuk vindt, en wat ze doen in hun vrije tijd is dan handig. We hebben nog een paar aanvullende vragen. Dit keer gaat het meer over studie zelf: hoe kom jij aan informatie over vervolgopleidingen, wat is belangrijk voor jou wat betreft een opleiding, ben je wel eens in aanraking gekomen met een kunstacademie (want dat is wat de Willem de Kooning Academie is). Enz enz. Zouden jullie de tijd willen nemen om ook deze aanvullende vragen in te vullen? Heel erg bedankt alvast! Groetjes, Wendy De enquete staat hier |
![]() |