|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat voor kleuren? Accesoires? Posters? Bijzondere dingen?
vertel het maar! Mijn kamer is appeltjesgroen, oranje en zeeblauw en ik ben er blij mee. Het zijn eigenlijk twee kamers die zijn samengevoegd tot een dmv een poortje. Ik heb hele schattige fotolijstjes in dezelfde kleuren maar die moeten nog opgehangen en dingetjes erin enzo. Mijn gordijnen zijn met bloemetjes & van de hema, en mijn dekbedhoes is bijpassend. ![]() Als mijn nieuwe digitale camera die ik vandaag gekregen heb het doet maak ik wel ff foto's ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Whooohooo
|
![]()
Donkerpaars, veel goudkleurige spiegels, veel waxinelichtjes. Het is een beetje oosters.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
De muren in mijn kamer heb ik heel wit geverft, net als de deur. En de rest van het houtwerk heb ik zwart gemaakt. Ik heb op het moment drie posters hangen, eentje van een bloeiende rode roos, een Dada poster en een poster van twee zoenende vrouwen (zwart/wit foto) verder heb ik allemaal gedichten aan de muur hangen. En heel veel kaarjes, beeldjes en andere frutseltjes om mijn kamer gezellig te maken. Ow... ja en ik heb twee hele grote kasten waarvan ik de deuren heb versiert met memorie spelen, die heb ik in dambord motief op die deuren gedaan.
|
![]() |
![]() |
#4 |
just myself
|
![]()
blauw behang (bovenstehelft)
zwart behang op de onderste helft ver klik-laminaat, bereau, kastje voor mn stereo, tekentafel, grote kast, bed wastafel, spiegel posters: poster van een tijger (mooie beesten... ![]() 3 formule 1 posters... film-poster van King Arthur... nog een paar zelfgemaakte tekeningen... verder nog een paar fotolijstjes met tijgers... en voor de rest allemaal bende.... ![]()
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
paars, naja wat er nog zichtbaar is.Mijn muren hangen helemaal vol met foto's, hangen er denk ik een stuk of 300.
Verder heb ik nog posters van nijntje en sesamstraat ![]() verder bureau,bed,bank,kast,spiegel en lampen etc. kleding kast staat ergens anders want die paste er niet meer bij ![]()
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Mijn kamer is klein maar fijn..
- geel/wit stippeltjesbehang - gele gordijnen - heel veel posters die ik uit modebladen etc. heb geknipt - vloerbedekking waar de hele bovenverdieping bij ons is gedaan ![]() - lamp met gele rand - roze dekbed met madeliefjes of geel dekbed met rode bloemetjes - kledingkast - boekenkast - bureau - nacht/ladenkastje met daarboven een spiegel een een prikbord waar al m'n oorbellen ophangen - een rieten stoel die ook functioneert als bureaustoel - plank boven m'n bureau met stereo, stapels cd's en snoeptrommel - haakjes aan de zijkant van m'n bureau met tassen eraan Hmm..
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik heb gele vloer... jah geel
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
kheb een kleine kamer, met 2 geel/lichtoranje geverfde muren, en 2 rood behangde muren, met daarover zin band met chinese printjes. Kheb een kast met een gele deur (die wil ik zwart), mijn kamerdeur is ook geel (en moet ook zwart worden), mijn gordijnen zijn heel erg donker-blauw. Ik heb ook nog 2 boekenlasten en een buro, die zijn allemaal wit. En dan heb ik ook nog een witte kast en een wit bed (met of een koeiendekbed, of een chineesachtig dekbed). Voor de rest heb ik een (witte) lamp met 3 spotjes, een klein kastje met wat troep, een aantal laden (wit) met troep onder me bed. Een tv steun. Op dat kleine kastje staan trouwens me xbox, me dvd speler, en me video speler. Me stereo staat op me kast. Hieronder ff een indelinkje:
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
myn kamer is helemaal wilt
begin het een beetje beu te worden ![]() eu ja, voor de rest -9 posters -bove myn bed beetje fototjes -beetje tekeningen ook -verjaardagskaartjes |
![]() |
![]() |
#10 |
FORE!!!
|
![]()
mijn kamer is rood met geel ... er in staat een tweepersoonsbed, mijn grote klerenkast, een dressoir met daarop mn breedbeeldtv en dvdspeler, dan nog een soort boekenkast waarin mn bureau zit en eigenlijk allemaal troep staat
aan de muur heb ik een poster hangen van de Volvo Ocean Race, en ik moet nog een poster ophangen van Tahiti en ik wil volgende week een poster van Las Vegas kopen ...
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
zwart grijs en rose..
Zwart spijlen bed van de ikea.. grijzevloerbedekking.. en roze assecoires.. en verder heb ik 2 grijze vierkant op mn muur.. En ik heb mn eigen badkamer!!!! HEERLIJK ![]()
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
mijn kamert is wit en de vele balken zijn donker groen en t kozijn is mintgroen. Zwarte bureau met zwarte ladekast dr naast. Een witte kledingkast. een Luik met daarachter een heeeele boel ruimte met rotzooi. groene vloerbedekking. 2 stoelen, 1 kruk, een volautomatisch bed, en alles loopt schuin af (schuin dak), en zit op de straatkant. oja, en allerlei posters en foto dingetjes en kunstwerkjes
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
hm, mijn kamer is twee verschillende soorten blauw. 'k Heb een hoog bed met kasten eronder, verder staat er onder de velux mijn bureau, en nog twee kasten tegen de andere muur. M'n kamer is versierd met vanalles en nog wat... een beetje aan de volle kant, mr dat vind ik wel gezellig! Posters, kaartjes, slingers, fototjes, beeldjes en poppetjes, kalender, prul...
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
enoja, heel m'n vloer ligt zowat bezaaid met rommel! (en niet alleen m'n vloer, heel m'n kamer is gewoon een mesthoop!)
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
ik heb thuis de zolderkamer, twee schuine wanden dus, maar wel een oppervlakte van ongeveer 30 m2
![]()
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Heb hele hoge muren.
De kleinste muur is felgroen, daar staat me kledingkast en bureau tegenaan, en de rest van de muren zijn voor de helft geel. Ik heb een rolgordijn in de zelfde kleur als me muur. Een Che vlag, een rode che poster. En dan heeel veel bloemetjes hangen. Het is een beetje zo'n ik ben verplicht om zin in de zomer te hebben kamer ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
hier in zweden heb ik een kamer die echt TE teringgroot is..
6 bij 4 ofzo en ik heb helemaal nix om erin te zetten.. heb uit ellende maar mn kledingkast halverwege gezet , gebruik nu maar de helft van mn kamer.. ik bedoel mn kamer in nl was klein maar dit is weer het andere uiterste |
![]() |
![]() |
#18 |
Über Mensch
|
![]()
mijn slaap kamer is 5 bij 8 ofzo
een bed, een kast een een bureau staan erin... ja en nog 2 wat kleine kastjes dingen hijs wit omdat ik em niet mag verfen in een andere kleur en er hangen 4 posters en 2 placemats aan de muur. Ook nog een kalender aan me raam en nog een poster op de deur naar me badkamer. Er liggen tapijt tegels in allemaal kleuren (wel netjes hoa) bij me ouders thuis is me zolderkamer zo 5 bij 6 met een bed, een fitnes apparaat een ergometer en een bureau, meer niet. Die wit en blauw tapijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
Ik heb mn kamer zelf geverfd, oranje, blauw, geel, en een muur groen met roze [diagonale streep getrokken] En gewoon n bed en n bureau enzo.. [zelf gemaakt] En heel mn muren vol met zelfgemaakte tekeningen. Ben wel blij met mn kamertje..
![]()
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
ksnap niet waarom mensen een eigen badkamer zo heerlijk vinden, 1 bad/ douche is zat vind ik maja zal wel aan mij liggen
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
dit is mijn kamertje (bij mijn bed zitten trouwens twee ramen...)
|
![]() |
![]() |
#22 |
KnikkerOog!
|
![]()
haha mijn kleine kamertje
![]() |
#23 |
KnikkerOog!
|
![]()
en hier nog ff de plek waar ik ook heeeeeeeel vaak ben
![]() mijn computerkamer die is ook 2 keer zo groot als mijn eigen kamer ![]()
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
Dit is 1 hoek van mijn kamer, de foto is nog van kerstmis dus vandaar de kerstboom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
en de foto dus
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Mn kamer is lila, met paars & wittig
![]() &n 'n beetje rottig om te tekenen ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Mijn kamer is helemaal wit
langs myn bureau hangt het vol foto's, poster van: good charlotte,green day, zornik, snoop dog dan hangt er nog een prikbord met vanalles op in de rest van myn kamer hangen dan nog posters van : dalmatiers met een zonnenbril op, 2hondjes aan de wasdraad, een dolfyn, NERD, eminem, anne geddes, en dan nog een hondje, boven myn bed hangen dan ook nog fotos van vrienden enzo en myn kleerkast hangt vol met stickertjes dat is het zo wat ![]() aja, en op myn blafond boven myn bed hangen zo lichtgevende sterretjes |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
me kamer
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
vet relaxed ja.. Ik heb r geen plek voor, banken enzo..