|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik 'had' een vriendin en ze maakte het uit omdat ik ooit iets slechts over haar heb gezegd, toen ik haar nog niet kende, maar het ***** is dat een kameraad had gezegd tegen haar dat ik een dat een keer had gezegd.
hij heeft me opgebeld dat ie een keer met me wilde praten, over dat hij het lullig vindt als 2 vrienden gaan 'vechten' om een meisje en hij vindt het lullig als een meisje tussen de vriendschap komt. maar hij heeft het gezegd tegen haar en prob door hem uit. ![]() ![]() vanmiddag ga ik met hem praten, wat zal ik zggn, ik vind ook niet dat een meisje tussen een vriendschap moet komen maar ik vind ook niet dat je zoiets moet flikken bij je vrienden ![]() oftewel hij vindt mn ec ook leuk, als je het nog niet begreep zelf is het dom van me dat ik ooit zoiets gezegd. en ik vind het echt zo kut dat het uit is, ik was het zelf vergeten. ik voel me echt zo kut ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
FORE!!!
|
![]()
nou hij vind zelf dat het meisje niet tussen jullie vriendschap mag komen ... maar volgens mij is dat wel gebeurd aangezien hij haar ook dus ook wilde en met die opmerking er voor heeft gezorgd dat het uit is ... ik zou hem niet meer als vriend zien ...
verder: liefdesverdiet is altijd klote ... ga iets leuks doen en eet veel chocola ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
sorry dat ik niet geloof dat ze het uitmaakt alleen omdat je ooit iets naars over haar zei toen je haar notabene nog niet kende.
dus ofwel ze is een kutje of je vriend heeft meer dan alleen dat gezegd om tussenbeide te komen.
![]() |
#4 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
we hebben het al uitgepraat
![]() ![]()
![]() |
#5 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
en mn vriendin was gister gewoon een beetje pisted off (ofzoiets)
![]() ![]()
![]() |
#6 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() beter dat er nix aan de hand was ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik denk eigenlijk dat die gozer maar een half verhaal heeft verteld en er niet bij heeft gezegd dat die opmerking nog voor jullie relatie was oid
|
![]() |
![]() |
#8 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ik zou toch eens een hartig woordje met die gast gaan spreken.
|
![]() |
![]() |
#11 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
nee, ik hoef niks meer met hem temaken hebben. hij kan oprotten, hij zei ook tegen mij dat hij geen ruzie was omdat ik 1 van zn beste kameraden was. ik heb schijt aan hem.... zoiets eg je dan toch gewooon niet...
![]()