|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Bianca
|
![]()
Vandaag kwam Sinterklaas op de basisschool
![]() ![]() Had ik dus gisteren met die kids een sinterklaasquiz gedaan, en had ik ze verteld dat de drie beste iets lekkers kregen. Heb ik vanochtend op bob z'n tafel een hele foute brief van piet gelegd, met onwijs veel spelfouten en rare zinnen, onder een grote tekening van hem. Hij was helemaal stil, daarna door het dolle heen ![]() ![]() Het was echt gezellig vandaag ![]() Liiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvv ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Schattug
![]() Ik doe bij ons op school een brugklas begeleiden en die hadden vandaag ook Sinterklaas. Errug cool ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik heb mijn mentor een chocolade-letter gegeven met gedicht
![]() We kregen van onze lerares ckv (de mentor van de rest van de klas) een choco-kikker. En ik heb een kusje van zwarte piet gekregen ! ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bianca
|
![]()
Haha ik zag deze zwarte piet voor het eerst in mijn leven zonder pak en niet opgemaakt.. Dat is ook wel ff wennen
![]() Ik geloof wel niet meer( ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
bij ons is ieder jaar een leraar verkleed als sinterklaas op school
![]()
Lowlands ja! Laatst aangepast door Atjeuh : 3 December 2004 om 20:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Ik ben vandaag ook terug naar me stage gegaan. Had eigenlijk gewoon les vandaag maja. Vind het echt verrot dat ik zo onregelmatig stage heb
![]() Maar het was zeker wel leuk ![]() Maar was ook een zeer geslaagde dag op mijn stage ![]()
![]() |
#7 |
FORE!!!
|
![]()
bij ons waren schijnbaar ook pieten maar toen was ik DVD-R's halen
![]()