|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Anders raken ze even mijn rapport kwijt op school. Terwijl iedereen opgelucht loopt te zwaaien met zijn meest recente officieel bevestigde resultaten, zit ik thuis .... met niks
![]() Maar ach gezien mijn vermoedelijke cijferlijst is het misschien wel beter ook dat ik mijn cijfers nog even niet weet ![]() Tot zo ver mijn ei voor vandaag ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
BeHeerser
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Staan jullie cijfers dan niet gewoon op internet ?
En een rapportuitdraai is toch zo gemaakt ? |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En daarnaast: sja, het schijnt dus tog lastig te zijn een nieuwe uitdraai te maken, aangezien het al vanaf maandag bekend is dat mijn rapport kwijt is en ik iedere dag al heb geprobeerd mijn rapport te krijgen. Ook het geven van mijn cijferlijst ter compensatie voor de vertraging zat er niet in ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
.
|
![]()
stomme school
![]()
![]() |
#8 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
PHP Code:
![]() |
![]() |
#9 |
.
|
![]()
ik ben blij dat ik m'n cijfers op het net kan vinden... anders moet ik elke keer weer een uitdraai vragen op school
![]()
![]() |
#10 |
FORE!!!
|
![]()
ach bij ons is het ook op internet te vinden ... heb alleen mn ouders nooit de link gegeven
![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
okay... vandaag even gepraat met de leiding van de school. Wat was er aan de hand? Ik had mijn cijferlijst van vorig jaar nog niet afgetekend. Joh, misschien heb ik die wel nooit ontvangen (net als mijn schoolfoto's en alles), omdat ik maar heel weinig les heb in de week en die troep delen ze dus tijdens de lessen uit. Maarja, ze zouden dus regelen dat ik een nieuwe uitdraai zou krijgen van mijn cijferlijst, zodat ik m alsnog kan aftekenen.
Ik heb mijn cijferlijst van dit kwartiel al wel mogen inzien en op glo na (we moesten een bepaalde tekst kennen die ik nooit had ontvangen >> een 1 voor engels glo), viel het allemaal nog wel mee ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
kwartiel
![]() maar slecht geregeld daar op school, ik zou ze aanklagen |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest