|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Zie titel..
ik bedoel dus zoiets als een tatoo of piercing waar je achteraf spijt van hebt gehad, een nieuw kapsel/haarkleur, ge-epileerd/geschoren wat je beter nooit had kunnen doen.. zo'n dingen. Voor mij is het mijn haar zwart verven. Het zag er niet uit en ging er vervolgens ook niet meer uit.. heeft er helemaal uit moeten groeien en nu (3 jaar later) ziet de kapper nogsteeds dat ik het ooit zwart heb geverft. Jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amanda
|
![]()
ik denk toch het afknippen van mijn hele lange blonde haren.. had ze ruim over mijn kont, heb het toen afgeknipt op schouder lengte en heb het nu dus nog korter.. het is wel leuk ofzo, maar op die lange haren had ik wel 12 jaar gespaard
![]()
![]() |
#3 |
|
![]()
Het zetten van mijn drie navelpiercings vorig jaar
Ik vond ze super mooi en ik vond het helemaal geweldig. Alleen ze begonnen gruwelijk te ontsteken. Ik heb ze er ook weer allemaal uitgehaald. Die ene die ik een paar jaar terug heb laten zitten, zit er nog gewoon in. Daar heb ik nooit problemen mee gehad. Doordat het is gaan ontsteken, kun je blijven zien dat ik ooit 3 navelpiercings erbij heb gehad. Omdat ze niet mooi zijn genezen, zie je 3 kleine littekens. Je moet wel heel erg vlakbij me navel zijn met ogen wil je ze zien.. maar even goed.. Wel jammer. Als ik er zeker van was dat ze dit keer niet zouden gaan ontsteken, dan zou ik ze zo weer laten zetten. Maar de kans dat het me nog een keer gebeurt is voor mij veel te groot..
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Dat ik ooit een kaakcorectie heb gehad. Die is slecht uitgevoert en nu zit om de haverklap mijn kaak opslot (en dat doet vreselijk veel pijn). En dat terwijl het niet echt noodzakelijk was.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Hum.. nergens van eigenlijk? Mijn haar is best wel extreem geweest.. maar ach dat groeit wel weer aan en uit hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik heb ooit mijn haren heel kort geknipt, terwijl ik het best lang had.. & dan écht heel kort..
![]() Had ik nooit moeten doen, het stond me écht niet. Maargoed; gelukkig groeit mijn haar wel aardig snel, dus had ik al snel weer lang haar.. ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORE!!!
|
![]()
niet echt ergens problemen mee gehad
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
van mijn navelbreuk operatie..
ik had zo een uitpuilende navel (belly button) en die deed vaak veel pijn en ik werd er ook mee gepest.. toen heb ik een navelcorrectie gehad.. maar nu blijkt dat de pijn daar niet vandaan komt, maar van de onderliggende spieren. Die operatie heb ik dus voor lucht gehad.. en daar baal ik van, omdat ik mijn uitpuilinkje liever nog had gehad.. maar jah things happen |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Dat ik me lange haar ( echt over me kont ) 4 jaar geleden een stuk korter had geknipt, tot me elleboog, maar was ook wel nodig, was best wel dood
![]() Pas geleden heb ik weer me haar geknipt, wat eerst me kortste plukje was is nu mijn langste plukje. Het is nu een stukje onder me schouders. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Dat ik mijn haar dat tot mijn middel kwam heb afgeknipt tot echt heel kort bijna stekeltjes het is nu gel;ukkig alweer een stuk langer bijna tot mijn middel weer... maar 1 advies echt nooooooit doen meiden hahaha !
xxx |
![]() |
![]() |
#11 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
klopt ook eigelijk wel... t is ontzettend makkelijk en je kan er ook wel leuke dingen meej doen... maar ik voelde me er echt niet lekker bij... helemaal huilen na die tijd ;-) is ook alweer tijd geleden... toen had bijna geen enkel meisje kort haar... maar t kan ook heeel mooi zijn kort haar ! |
|
![]() |