|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- bakje vieze nootjes uit kerstpakket
- aantekeningen geschiedenis Vietnam - examenbundel Vietnam - harry potter and the goblet of fire - borstel - pennen - markers - etui - agenda - glas cola - collegeblok met ideeën - deodorant - maatschappijleerboek - artikelen voor po ANW - boekje over excursie - aanmeldformulier voor parijs - haarelastiekjes - een leeg kopje - kaarsjes - aansteker - zakje wiet - puurpijpje - werkschema van wiskunde het is tijd om op te ruimen.. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
onze bioscoop kaartjes
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
- TV
- Muismat - Muis - Laptop - Afstandbediening (2x) - Kabels - Astma-medicijn - Potlood - Aantekeningenblok - Voetbal Competitieboekje - Stukje schuim - Horloge - Glas - Bord - Xbox Controller |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
BeHeerser
|
![]()
- Doos van GP4
- Bolknopen (voor koksbuis) - Souvenir uit Parijs (Eifeltoren van mn broertje gekregen) - Twee schroeven van de kast van mn PC - Een keukenmes - Een bonnetje van de PC winkel - Vrijkaartjes voor de kroeg van oud&nieuw - Speakers - Muntjes van de discotheek - Paspoort - Portemonee - Bureaulamp - Industry Of Love (Hans Teeuwen) DVD - Een acceptgiro - CD houder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Niks
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
op dit moment:
- 3 pc's ![]() - foto van me vriendin - lamp - bakje met schroefjes - schroevendraaier - schoolagenda - Linux bijbel en papieren ![]() - schone sokken [die nog in de kast moeten] valt mee toch ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
architect of life
|
![]()
Niet mijn bureau, maar de computertafel:
- een bakje met allerlei papieren van de pc - beeldscherm - systeemeenheid - printer - scanner - halogeenlampje - modem - rekenmachine - drie cd's - twee diskettes - nog een rekenmachine - 't scheelt dat iemand - dit gaat lezen - een balpen - nog twee balpennen - een cd-r-stiftje - een woordenboek Engels-Nederlands - een agenda - ongelooflijk veel papier - de reclamefolder van de Carrefour - een of ander boekje - een schriftje - een muismat - een computermuis - een toetsenbord - het basisstation van onze telefoon - een zakdoek ![]() - een pakje papieren zakdoeken - mijn schrift van Esthetica - een kaartje van de Tijd dat niet werkt - boxen -die eigenlijk niet eens aangesloten zijn- - oude boxen die niet meer werken - kladpapier - proper papier - een hoofdtelefoon - een microfoon - een reservemuis - een draadloze muis - een gom - kleurpotloden - een bakje om potloden en stylo's in te leggen, maar da's vreemd genoeg leeg en dan vergeet ik vast wel nog iets
![]() |
#8 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
jocking
|
![]()
teveel? en dat terwijl ik laatst m'n bureau nog helemaal had opgeruimd
![]() maarm, - 2 koffiemokken waarvan ik er nu weer 1 van ga vullen *is koffie halen* - pak ijsthee - schroevendraaier - hele meuk papieren en aantekeningen van de studie - groot pak speculaas koekjes ![]() - camera - bierflesje - mandarijn - muis+monitor+toetsenbord - 2 robobank internetbankier apparaatjes - verfpotje - en nog wel meer maar heb geen zin om verder te graven ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
zwembrilletje
cdtje strippekaart 20 cent cd ace of bace glas wijn glas pasoa jus wiskey glas perforator 20 cent batterij oplader cd hoesje scheerapperaat 6 pennen notitie blokje envelop posbank sleutel discman box lintje vuurwerk bonnetje brief rabobank sleutelhanger batterij bierdopje kartondingetje dubbelzijdig tape mok met ijsblokjes mp3speler houder random reader kauwgom aansteker macdonalds straten hardcore cd oordopjesa afstrandsbediening strikje wijnkurk tandestokers spijkers telefoon toetsebord muismat muis muziek regelaar cocktailglas beeldscherm snoep diskette plakband mp3speler zuigtabletten managment opdracht potlood dat was het, me bureau is 60 bij 120 |
![]() |
![]() |
#11 |
Amanda
|
![]()
telefoon
mobiele telefoon mp3 speler doos van mp3 speler super veel kabeltjes paspoort garantie bewijs pennen dossiers voor school school boeken digitale camera pc software cd's lege cd's lege dvd's dvdtjes die ik nog moet branden printer scanner monitor toetsenbord muis boksen reisgidsen borden en bekers van mijn ontbijt mijn sieraden haar elastiekjes zaklamp bureau lamp
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
- boekje
- parfumsetje - parfummetje - nagelverzorgsetje ( jeetje wat lijk ik bekakt ![]() - 3 elastiekjes - sleutels - beker - afstandsbediening - mobieltje - mp3speler - toetsenbord - muis - muismat - monitor - plantje - lampje - mobielhoudertje |
![]() |
![]() |
#13 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
4 boxjes + subwoofer
afstandsbediening 2 aanstekers nagelschaartje pak shag lamp 2 stekkerdozen monitor toetsenbord muis muismat nog een muis asbak gebruiksaanwijzing bluetooth cd-installatie bluetooth telefoon mycom zakje bord met 2 dagen oude croissants omgevallen plastic bekertje 3 woordenboeken dvd cakebox stapel cd's nog een asbak oplader van telefoon een tipblokje smoking silver vloeitjes 3 pleistertjes een cdr-pen pak sigaretten 3 ringen portemonnee nog een pak sigaretten gereedschapsetje deo spuitbus fles water nog een aansteker zalf mp3speler usb-stick dartpijltjes pak papier klokje |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
-scherm
-toetsenbord -muismat -muis -matje -gsm -lat -scanner -tussenbladen -volledig boek:In de Ban van de Ring ![]() -Humo's Super-Zakagenda 2005 -deo -klokje -perforator -nietjesmachien -pennenzak -2bladen van informatica -papiersnippers valt heel goed mee ![]()
![]() |
#15 |
veteraan
|
![]()
tering mensen, ruim je troep toch eens op
![]() ![]()
![]() |
#16 |
...
|
![]()
Whehe ja hoor dan moet ik eeerst naar boven, dan allemaal gaan opschrijven [ligt teveel om te onthouden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
just myself
|
![]()
mwah, eens kijken hoever ik kom...
![]() - heel veel papiertjes - kauwgom - lego autootje ![]() - gom - pennen - kaartspel - rekenmachine - etui - geo driehoek - agenda - map - schoolboeken - cdtjes - mobieltje - nog een mobieltje - tijdschriften - usb kabeltje - batterij lader - digitale fotocamera - mp3 speler - white board (die staat) - pennenbak - toetsenbord - muis - monitor - snoep - stapeltje tekeningen voor school valt me nog wel mee... ![]()
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
even uit het hoofd
pennen, nietmachine, boeken brieven etc etc |
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
pennen.. En heel veel zooi.. Fotolijstjes enzo..
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
* monitor, muis, keyboard, muismat, flatpanel boxjes
* telefoon aan oplader * cd-etui open met backups van prodigy material etc. * agenda open op volgende week.. weinig intressants tot nu toe * twee handschoentjes voor mountainbiken, krijg er alleen meer blaren van ![]() * algemene informatiegids van deltion college ![]() * dooje met spul wat ik verkopen wil op marktplaats, alleen nog foto's maken * afstandsbediening van tv * leuk poaar fotootjes van gita (nichtje van 4) en mij * een bakje met pennen en allerlei kleine bureaustuff * bloedbank oproep en beenmergdonor formulier |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
links:
een cd houder met cd's erin lege dvd's telefoon oplader mobiele telefoon een stuk script aansteker kamerlamp asbak harde schijf koptelefoon headset midden: computer muismat + muis beeldscherm versterker toetsenbord rechts: pennenbakje plakband perferator laptop tekstschetsen bureaulamp agenda videocamera |
![]() |
![]() |
#22 | ||
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Rekenmachine, potlood, latje, bureaulamp en een berg boeken
|
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
2 monitors
6 boxen Stapels en stapels cd's (teveel om op te noemen) Nog een zooi spellen LOTR boek (1400 pagina's ofzo) Woordenboek Engels-Nederlands Engagement tijdschrift Stom papiertje met wachtwoord erop Foto's van mezelf ![]() Zakken chips Peuken Kettingen Bril Afstandsbediening Nog meer cd's Gel ![]() ![]() Telefoon Microfoon Briefje van CBR dat k gezakt ben Nog meer cd's 2 toetsenborden 2 muizen 1 muismat ![]() Spiegel Lenzenbakjedoosjeiets Marshall versterkerboekje Koptelefoon Oordopjes Meer peuken Meer cd's Meer peuken Oh, leuk, het is druk op mn bureau ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
-computer int midde
-printer -fax -webcam -2 boxe -papierkes -blad mee ammal e-mail adresse op -folderke -rekenmachien -lat -nog é papier -schroevendraaier -speldje -gsm -stylo's -koptelefoon -dvd -dooske me doekskes in -cd'roms -schaar -potlood -lijm -discette -telefoon -perforator -zakdoeke da ist zo wa ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
- 2 paarse vaasjes
- roze vaas - fotolijstje - kaart - 2 bakjes - placemet - eco boeken - etui |
![]() |
![]() |
#27 |
Super Lid
|
![]()
uhmm
-Beeldscherm -Scanner -2 Boxjes -Muis -Toetsenbord -Draadloze muis connect ding -De computerkast -mijn blouse -Mijn stropdas -Mijn Colbert -Mijn aansteker -Paar sigaretten that's it
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Whooohooo
|
![]()
- map met songteksten
- theorieboek rijexamen - boek (de Da Vinci Code) - brief van woningbouw tilburg - telefoon - kiwi-lipgloss
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
2 boxen, muismat.. beeldscherm.. toetseboard.. 10 meter aan draden en snoeren
![]() ![]() zaklamp, 2 lege flessies aquarius, 4 boeken, mobieltje, insulinepen (heb suikerziekte, shotje iemand?) koptelefoon.. nog een mobieltje.. deo, luchie lamp.. telefoon opladers... noge en luchie.. en 8 pennen/potloden ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Een peperplant, een bureaumat, een lamp, een beeltje en dat is het.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
- Computer (scherm, toetsenbord, boxen, printer)
- Leeg Cola Light flesje - (propere!) zakdoek - Leeg bakje pringles chips - 2 nieuwe batterijen - Kleine halflege snoepzak - CD-rom die weggesmeten mag worden - Verhaaltje dat ik afgeprint heb - Doosje lege CD-roms - Leeg glas - Lege batterij - Briefje van 5€ en een briefje van 20€ - Leeg koekjeszakje - 2 schattige kaartjes - Draadloze muis die nog altijd niet geinstalleerd is ![]() - Schattig pompoentje ![]() ![]() - Brief van Belgacom ADSL met inloggegevens enzo ![]() Dat is het zowat denk ik ![]()
![]() |
#32 |
Über Mensch
|
![]()
een webcam
cola glas ikea glas college blokboek agenda muis toetsenboard scherm cd's auto sleutel cd mapjes kaartje entreepaartje paradiso scharen plakband geld bonnetje jodenkoeken trommeltje beker met pennen, schaar en postzegels erin |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
FORE!!!
|
![]()
- pennebak in de vorm van een aquarium die licht geeft en geluid maakt als je hem aanraakt en waar Amanda helemaal gek van wordt
![]() - laptop - lamp - schaar - huiswerk - leesboek: "De Droomkoningin" van Maarten 't Hart dat was het ... heb mn bureau net opgeruimd ![]()
![]() |
#34 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
w0000000000w ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Lid
|
![]()
martijns bureau
![]() printer radio versterker lampje ketting boxjes onderzteter pet zonnebril lege snoeppapiertjes random reader mijn mobiel schroefjes beeldscherm toetsenbord icemat zender voor iets ![]() en stofff ![]() |
![]() |
![]() |