Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 February 2005, 19:47   #1
jelle350
Guest

Standaard vraag!!!

Ik heb ff een vraag.

Ik ben al voor de zoveelste keer verliefd maar altijd verlegen het te vragen en als degene waarop ik verliefd ben er hoogte van krijgt dat ik verliefd op haar ben is het antwoord toch weer nee.
Ik heb 1 keer een valentijskaart verstuurd met mij eigen naam eronder en het gevolg was een hoop gelach.
Daardoor heb ik eigelijk weinig zelfvertrouwen terwijl ik zelf vindt dat het nu ik 16 ben toch wel eens tijd wordt voor een vriendin.

Mijn vraag: wat kan ik doen om mijn zelfvertrouwen te verbeteren en daardoor ooit een vriendin te krijgen?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2005, 19:50   #2
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Onthoudt wel goed datje PAS 16 bent, niet AL 16

Je hebt dus nog alle tijd, en niks op valentijnsdag doen, das het lachertje van het jaar
Oud 6 February 2005, 20:41   #3
forumzwerver
Lid

Standaard

Ik heb precies het zelfde gehad! alleen ik ben pas 13 nu heb ik einderlijk een meid die me leuk vind ze is alleen wel 16.Bij my gingen ze allemaal vragen wil je met haar vooral de vrindinen van haar.Maar uiteindelijk heb ik op msn haar goed leren kennen ik heb het haar gewoon eerlijk gezegd .Maar we gaan nu met de trein naar school maar alle meiden weeeten dat ik op haar ben en zei op my we hebben nog niet maarjha in de trein pakken we elkaars handen enzo vast en dan strelen we over erlkaars benen.Het gaat dus goed maar ze is op 2 jongens my en nog een andere maar ze heeft nu met die andere gehad en heeft het uitgemaakt met die andere Nu heeft ze weer met een andere en ze zecht ook dat ze my leuker vind ze is nu heel verdrietig want ze weet niet meer wat ze moet maar ze wil met my verder zegt ze dit krijg als msn bericht vooordat ze wegging :

ik heb zin om weg te gaan okeej weg van iedereen en alles maar neej dat doe ikk niet weetje waarom jou alleeen voor jou omdat ik zoveel van je hou

Ik weet ook niet wat ik er mee moet maarjah ze vind my ckr leuker dan die andere en dat zegt ze zelf ook maar ze vind het moeilijkk om die andere ook te laten gaan maarjha

Ik zou zeggen dat je haar msn heb als ze die heb teminste goede vrienden worden en dan gaat ze je vanzelf leuker vinden omdat je messchien aardiger overkomt op msn dan op school. Haar vrindinnen vinden my ook niet knap maar ze vind my wel heel aardig dus ze gaan niet op het uiterlijk jagen.Veel sucses jongen
forumzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2005, 22:30   #4
Jamiel
Guest

Standaard

Als je verliefd op iemand bent, en je wordt afgewezen, denk dan gewoon : Dan is diegene niet waard genoeg voor mij. Ze behandeld je dan niet leuk, want ze weet misschien niet eens hoe jij bent, en daar doet ze dan ook geen moeite voor.

In ieder geval, er komt wel een dag dat het opeens helemaal vanzelf gaat ( is mij ook overkomen --> op m'n 16e ), en dan gaat er een wereld voor je open! Je staat dan wel boven de afwijzingen en leeft je leven in een eigen tempo.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 19:52   #5
jelle350
Guest

Standaard

Bedankt voor de tips ik kan er heel wat mee en ik probeer altijd maar de zin: nee heb je ja kun je krijgen in mijn hoofd (of was het nou andersom?)

Maandag is het valentijnsdag dan ga ik naar haar toe als ze er is dat is wat anders dan een kaartje sturen.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 23:52   #6
Jamiel
Guest

Standaard

Leuk! laat je ons weten of het je is gelukt ?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2005, 08:11   #7
appelshampoo
Guest

Standaard

Succes
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2005, 16:53   #8
hegje
boooooooooooooooooooring

hegje's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

en... al nieuws?
Oud 11 February 2005, 20:10   #9
Silverken
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jelle350
Bedankt voor de tips ik kan er heel wat mee en ik probeer altijd maar de zin: nee heb je ja kun je krijgen in mijn hoofd (of was het nou andersom?)

Maandag is het valentijnsdag dan ga ik naar haar toe als ze er is dat is wat anders dan een kaartje sturen.

HEEL VEEL SUC6
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2005, 11:26   #10
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Onthoudt wel goed datje PAS 16 bent, niet AL 16

idd ... wat denkt iedereen nou toch met dat AL 16 ... jongens doe eens rustig ... het is normaal als je dan nog geen vriendin hebt ...
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2005, 11:38   #11
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
idd ... wat denkt iedereen nou toch met dat AL 16 ... jongens doe eens rustig ... het is normaal als je dan nog geen vriendin hebt ...
vet ik ben niet normaal
Oud 14 February 2005, 11:47   #12
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
vet ik ben niet normaal
*meedoet* veeeet
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord