|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heb je wel eens rusie met je ouders of met 1 van je ouders en hoever gaat dat dan blijft het bij schelden of ook met bijv deuren slaan en hoe lossen jullie het dan weer op?
|
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
ik blijf altijd bij m'n standpunt staan maar meestal waait dat dan vanzelf wel over
#3 |
Guest
|
![]()
als het een meningsverschilletje is, hou ik altijd koppig vol (kben nogal eigenwijs
![]() maar soms (HÉÉL soms) is het wat erger dan dat en slaan we (sla ik ![]() je kan dus denk ik het beste gewoon ff naar je kamer gaan en dan 5 of 10 minuten later weer naar beneden gaan en sorry, ja en amen zeggen ![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Ik loop weg..
#5 |
Guest
|
![]()
Meestal hebben we een menings verschil dus probeer ik ze nog even over te halen en als dat niet lukt ga ik zo luidruchtig mogelijk naar boven
![]() ![]() Maar het gaat altijd vanzelf wel over ![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
LOL! ![]() |
|
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
weglopen, roepen, met de deuren slaan, en zo luid mogelijk de trap oplopen en mij op mun bed gooien zodat ut bijna doorzakt..
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Op mn kamer zitten, en nix zeggen, dan komen ze me wel halen werkt altijd ( al zit je d'r dagen )
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ehm. nou het begint met steeds harder praten (schreeuwen) en dan gillen en dan krijsen en dan wordt mijn moeder agressief, maar ondertussen sla ik haar gewoon terug. dat was het
|
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Als het al gebeurt, dan is het meestal mijn moeder die boos is. Ik ga beide ouders dan gewoon een tijdje uit de weg en dan wil mijn moeder praten; afhankelijk van de situatie blijf ik bij mijn standpunt of moet ik een klein beetje inbinden. Als we dan nog een meningsverschil hebben, komt mijn vader er meestal tussen, die een beetje tussenin blijft.
|
![]() |
#11 |
Banned
|
![]()
Wat zijn jullie een stel lafaards zeg, tegen je moeder schelden en je stem tegen der verheffen. Sommige slaan zelfs. :r ga je schamen man punk asses. Gewoon je bek dicht houden is de beste oplossing, je moeder behandel je toch niet zo. :r
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Euh
![]() ![]() maar et gaat vanzelf wel over ja, de volgende dag ofzo ![]() |
![]() |
#13 |
www.funing.nl
|
![]()
boxen op de grond , harde muziek ( slipknot , korn , heideroosjes en alles wat je ouders niet uit kunnen staan )en dan komen ze boven , gillen ze zet die muziek wat zachter wen dan zeg ik , ik hoor je niet ik zal de muziek wat zachter zetten *zet de muziek zachter * en zeg : wat zei je , ouder zegt niet ik zeg okee dan zet ik de muziek weer hard , doei ! * zet de muziek weer harder* maar dat met die boxen op de grond kan ik niet , heb geen boxen
![]()
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Als ik ruzie met mama heb praat ik gewoon een hele tijd niet tegen haar. Dan ben ik net zo lang koppig tot zij begint met uitpraten. Meestal ga ik dan gewoon de hele tijd op mijn kamer zitten. Beetje MSN'en.. me vervelen.. Tijs bellen en hem vertellen over mijn ruzie..
|
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#18 |
Banned
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
mijn ouiders slaan me niet en deden ze dat wel sla ik niet terug hoor
|
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Mam heeft me in een ruzie een hele tijd geleden wel gemept.. en toen was ik echt superkwaad op haar. Ik heb echt een week nix gezegd tegen haar, alleen via Linda gepraat ("kun je aan mam het zout vragen?").. en als ik wel iets zei was het alleen "Mwoa" en "Noah.."
|
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#22 |
Guest
|
![]() vroeger liep ik altijd boos weg en ging ik wachten tot het over was.. maar nu.. ECHT NIET! als ik vind dat ik gelijk heb, zal ik het volhouden ook! nu wil het toeval dat dit niet zo heel vaak voorkomt ![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
meestal slaan we elkaar recht op de bek en dan is het weer over
|
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
wij hebben nooit ruzie, altans nooit echt, als er een probleem is, probeert m'n (of ik) het rustig uitte leggen en hopen we van de ander dat tie verandert(wat nooit gebeurt) en verder laten we veel toe, en is het best wel "dood" thuis
|
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Ik heb niet zo vaak ruzie. alleen over de tijden die ik thijs moet zijn... En dat is niet zo erg
|
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
ik ben er al achter gekomen dat met mijn ouders niet valt te discussieren als we ruzie hebben, altijd hebben ze gelijk(DENKEN ZE)!!!!!!!!!!!dus dat helpt niet, ik ga gewoon weg naar boven en dan waait het vanzelf weer over...
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#28 |
tijd om op te staan
|
![]()
vermits ze ook maar mensen zijn.. geef ik ze gewoon een smakkerd en ze zijn het vergeten...
#29 |
Lid
|
![]()
Ik heb een eigen mening en daar kunnen ze soms niet zo goed tegen, en dan krijg k soms wel eens n tik
![]() Mijn vader gaat dan echt zo wijs lullen, dat ik er niks meer van snap. En dan denkt ie dat hij gelijk heeft.
#30 |
Guest
|
![]()
Slotje. Topics niet uppen...
![]() |