|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
k heb een probleempje namelijk k heb best wel veel last van zweten. Ook al span ik me niet in ik krijg toch altijd zweetplekken k zou niet weten hoe dat kwam. En k heb ook altijd t gevoel dat ik heel erg naar zweet stink terwijl k wel elke dag met deo spijt. wat moet k doen????
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Luchtigere kleren dragen.. Elke ochtend wassen.. GOEDE deo spuiten ipv dat zooi wat alleen maar een luchtje geeft, gebruik deo die het zweten tegengaat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
bij de apotheek hebben ze van die speciale deodorants denk ik.
![]() |
#4 |
Amanda
|
![]()
idd speciale deo en niet alleen maar van die deo die een luchtje geeft
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Doorzweten tot al het zweet weg is
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORE!!!
|
![]()
Deo gebruiken die niet alleen een luchtje geeft, oftewel een andere deo als de meeste populaire deo's zoals Axe etc ...
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
misschien eens naar de sportschool en daar al je overtollige lichaamssappen eruit zweten?
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Euhm tsja heb er ook weleens last van. Staat de verwarming van de ruimtes waar jij voornamelijk komt niet te hoog ? want dan kan het nogal benauwd worden en dan ga je idd zweten. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Über Mensch
|
![]()
moet je sanex bende is proberen, schijnt ook goed te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik gebruik ook wel van die deo van dove maar die helpt niet k doe dan op school een anders shirtje aan als k van de fiets kom maar dan nog steeds komt t weer
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Amanda
|
![]()
moet je uhmm fuck hoe heet die ook al weer gebruiken.. deoleen of die andere met de D.. die groene
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
mm.. ik zit (oke zat) met hetzelfde probleem, ongelofelijk irritant en ik schaamde me altijd heel erg! ik droeg daardoor ook altijd heel donkere of zwarte t-shirts zodat het toch maar niet zou opvallen... MAAR geen paniek, er is bij de apotheker een middeltje daarvoor dat echt heel goed werkt, het noemt antitraxe (zo geschreven denk ik).
als ik van jou was zou ik een keer op internet of bij de apotheker wat raad gaan zoeken (of misschien bij de dokter als het echt in extreme mate is) succes er nog mee! |
![]() |
![]() |
#14 |
Bianca
|
![]()
Odorex extra dry of ultra dy, wat het ook was.
Dé deodorant tegen overmatig zweten, wel goed houden aan de gebruiksaanwijzing! Is gewoon te koop bij een kruidvat of etos ofzo, kost maar iets van €2,50..
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
mijn excuses... het is axitrans ipv antitraxe
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
enja, die 'ultradry deo' heb ik ook een tijdje gebruikt, maar dan wel altijd op zak hebben... het grote nadeel daarvan is dat het grote witte vlekken nalaat! niet zo praktisch dus!
x. |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
heel erg bedankt allemaal
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
die "axitrans" en 'ultradry deo' zit daar niet dat aluminium en nog iets product in? en dat is kankerverwekkend, spuit ik dus liever niet elke dag onder me oksels...
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
odorex extra dry misschien?
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
je inplaats van na het douchen hevig afdrogen het op te laten drogen, schijnt ook te helpen
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
wahaha k had goed spul ertegen gekocht odorex ultra dry maar t werkt nu niet meer! Weten jullie nog wat k er tegen kan doen k zit hier heel erg mee
![]() |
![]() |