|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
...
|
![]()
Mijn was wel relaxt
![]() Vrijdagavond -> Uitgaan -> DJ Galaga. Zaterdagochtend -> Wakker geworden door men pa, douchen en ff kamer opruimen. Zaterdagmiddag -> Werken. Zaterdagavond -> Club & Uitgaan. Zondagochtend -> Kerk. Zondagmiddag -> Stukje film, visite bij nicht+zoontje [hun nieuwe huis bekijken], rest vd film. Zondagavond -> FF chillen =) Beetje computer, douchen, bellen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Blauw, beetje geel en soms tussen en geelblauwe door een ook nog groenachtige zo ongeveer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() of is gras nou groen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Want als groen, gras zou zijn, zijn planten en weetikveelwatnogmeerallemaal, ook allemaal gras ![]() En yeah you need to go on! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
ik zal weer serieus reageren
![]() zaterdag: hele dag gewerkt en op stap zondag: hele dag gewerkt en ge-relaxt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Über Mensch
|
![]()
vrijdag..... euhm kamasutrabeurd
zaterdag.... owja, 7u vroeg naar de kazerne voor een opendag bij me broertje (paar leuke demo's en ewrten soep) in de avond naar een 80s party zondag wedstrijd van 13u tot 19u in het sloterpark bad en toen slapeeen |
![]() |
![]() |