|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
tijd om op te staan
|
![]()
hoi,
ik had eigenlijk nooit gedacht dat ik hier iets ging gaan schrijven. waarom? omdat ik dacht dat zo een min punten in de liefde mij nooit konden overkomen.....nou jah...dilema of hoe zeg je dat..maar infeite is dit nog niet het meest gepaste woord...maar soite.het gaat erom dat ik liefde maar beschouwde als iets doms en nutteloos , zonder belang,.....ik dacht dat liefde maar iets simpels was waarbij niets ingewikkeld is.. sinds reeds heb ik het uit gemaakt met een meisje...onfeite had ik daar geen volwaardige reden voor....we kwamen zeer overheen, ik kon haar alles zeggen en ze begreep steeds wat ik wou zeggen . en natuurlijk was het ook wederzijds...het enige min punt is dat ze niet zo zeer mooi is...in het begin dat ik haar leerde kennen zei ik dat het me niet veel kon schele dat ze niet al te mooi was,.....(dat zei ik dan uiteraard niet, maar ik lied het haar merken dat ik dit niet belangrijk vond..)..en alles ging toen goed...mijn moeder zei ooit dat het innerlijk belangrijker was dan het uiterlijk...en dan klint waarschijnlijk niet nieuw in jullie oren... op dat ogenblik dacht ik dat ze gelijk had,..... maar plots besefte ik dat ik niet zo slim was als ik dacht...als je snapt wat ik bedoel.... t'is te zeggen dat ik me van het uiterlijk wel wat aantrok/aantrek..maar daar kan ik uiteraard niets aan doen..wat dik jammer is....dus infeite heb ik het uitgemaakt met dat meisje omdat ik haar niet mooi vond....snapje ? ...infeite kan je niet erger vinden dan zo een reden...... tenslotte ook maar een onbenullig wezen die deeluitmaakt van de universum... als ik er nu weer naar reflecteer, dan heb ik er maar deels spijt van,...anderzijds vind ik het jammer dat het op zo een dom manier moet eindiggen.... wat me nu ook overkomt is niet zo evident..nl...buiten dat ik niet zo slim ben als ik heb mogen denken, ben ik nu ook al verliefd geworden op een ander meisje..(hoewel ik dit al was toen ik met dat ander meisje was, en daar heb ik het dus ook met haar overgehad...waarbij zij ontzettend blij was dat ik het haar gezegd heb...)het is een meisje waarmee ik redelijk goed overheen kom en die ik al een tijdje ken...dus kennen we elkaar denk ik al redelijk goed...maar ik had nooit gedacht dat ik op haar verliefd kon worden...maar ik heb me er dus op vergist... wat me nu wel zeer doet (hoewel ik het ander meisje ook heb zeer gedaan, laten we zeggen dat het maar mijn verdiende loon is,opwat ik gedaan heb)is dat dat meisje al een lief heeft, een toffe gast, ...maar soms is ze over hem bezig met mij via chat of op school (uiteraard niet altijd)en daar krijg ik steken van in mijn hart...als je snapt wat ik bedoel...of als ik ze soms samen zie, dan heb ik zo een slechte gevoel,...jaloesie is het niet...helemaal niet ...maar t'is iets anders...... ik heb verschillende malen het haar trachten te zeggen , dat ik dus op haar verliefd ben...maar dat mag gewoon niet...het is zo, dat er een sterk band zit tussen ons..en we dus zeer goede vrienden zijn...en moest ik het dan uitendelijk toch zeggen , dan vrees ik dat onze vriendschap daar onder zou lijden, en dit wil ik dan ook niet...helemaal niet, dit zou ik dan zeker niet aankunnen,...soms voel ik me zeer rot...en heb goesting in niets...t'is infeite belanchelijk dat je daar zo van rot kan zijn.. naar het schijnt ben ik ook zeer pesimistisch... dat er nog bij..en jah... ... op die momenten kijk ik naar 's'avonds' uit...dan kan ik naar de sterren kijken en alles vergeten over de valse realiteit...en dromen over wat de realtiteit wel echt zou kunnen zijn......eens ik mijn hoofd weer naar benden breng, dan is alles plots weer 'fake'.... op dit moment voel ik me goed omdat ik er kan over praten,...schrijvn in dit geval,....en ik denk dat mensen (jullie) me goede raad zou kunnen geven....maar de kans is waarschijnlijk miniem....als ik dit nu zo bekijk, dan merk ik dat dit maar een typische puber verhaal is, die zo belachelijk is.....maar dat belachelijk 'ding' steekt met allesziends zeer dwars...
#2 |
Super Lid
|
![]()
Zo lang verhaal
![]() Als je het trouwens alleen hebt uitgemaakt met dat eerste meisje omdat je haar niet mooi genoeg vindt, vind ik dat persoonlijk een beetje kortzichtig. Dat had je je vantevoren ook kunnen bedenken, of had je toen je ogen in je broekzak zitten soms? Vooral niet eerlijk naar dat meisje toe, omdat jullie naar jouw zeggen wel een goede band hadden en over veel dingen hetzelfde dachten. Afijn als je dat andere meisje leuker vindt, zeg het haar dan gewoon, misschien vindt zij jou wel net zo leuk als jij haar. En anders is het jammer voor jou, als jullie echt zo'n goede vriendschap hebben zullen jullie er wel overheen komen denk ik. Succes anyway.
#3 | |
tijd om op te staan
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Gek, je moet gewoon niet meer teveel nadenken over dat eerste meisje. Wat voorbij is is voorbij, kun je toch niets meer aan veranderen, hoe vervelend dat ook voor haar en voor jou is. Je wil haar toch niet terug of wel dan? Zet je eroverheen en richt je op dat andere meisje. Nee heb je, ja kun je krijgen.
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#6 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Bovendien is de kans dat de vriendschap nooit meer zo 'intens' zal zijn als ervoor behoorlijk groot ...
![]() |
#7 | |
tijd om op te staan
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | |
tijd om op te staan
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |