|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Toen ik nog blowde prefereerde ik white widow voor de weedies en maroc voor de hasj.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Kzou het niet weetn , vroeger wist je hier nog wat voor weed je kreeg maar nu niet meer , maakt me ook niet zoveel uit.White widdow is inderdaad wel lekker , maar al de weed(en hasj) die ik rook is lekker dusja
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amsterdam Original
|
![]()
purrrple haze
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
wist niet dat daar ook nog eens merken in waren...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Purple Haze, White Widow
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
PowerPlant, SuperSkunk en hash Hija of een goeie nepal, als de hash maar zacht is ben ik tevreden.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
maakt mij niks uit, zolang het maar niet te sterk van smaak is en ik er toch hard stoned van word.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
wiet:
white widow bubblegum dynamite (super) skunk jack herrer hasj: temple ball (super) polm isolator |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
FORE!!!
|
![]()
rook geen wiet of hasj
![]()
![]() |
#12 |
KnikkerOog!
|
![]()
goedzo
![]() haha ik rook misschien 2 jointjes in het jaar maar dan wel hasj... ik zou niet weten welk merk het is .. vrienden van mij halen iedere week voor 10 euro .. maarjah.. die roken ook ieder weekend zon joint.,.. ik neem heel af en toe een keer een teug.. ik benniet echt een verslaafde roker