|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey!
Een paar maanden terug kwam ik dit nummer tegen op internet. Na wat speurwerk kwam ik achter het e-mail adres van de componist. Het is een muziekant uit Seattle, Canada. Met dit nummer heeft hij een 'songfight' gewonnen. Ik vroeg hem naar de bladmuziek van zijn song. Het nummer had hij echter geheel in een notation-programma geschreven en geëxporteerd naar midi en later de windows deuntjes eronder gezet en naar mp3 geconverteerd. Ik bood hem aan om er bladmuziek van te maken voor piano, wat te doen kan zijn (wat hij in de midi had geschreven was ondoenbaar, zelfs voor 2 piano's). Hij vond 't geweldig en hier alvast wat ik tot nu toe heb: Bladmuziek in .pdf (ongeveer de helft van het totale nummer af). Graag wil ik van jullie horen of het goed speelbaar is. Mij lukt het in ieder geval wel redelijk. Graag ook jullie commentaar op het hele gebeuren! Alvast bedankt! PL Laatst aangepast door ProLen : 23 April 2006 om 10:03 |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Klinkt interessant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |