|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey ieder1,
ik zit met iets: naja ik had dus met een heel leuk meisje (dewy) ik vond het echt heel leuk met haar we vonden elkaar heel leuk enzo,maar toen ging ze vreemd...... Ik sprak haar en ze had er heel erg spijt van,maar later hoorde ik (van iemand anders) dat ze me een hele goeie vriend van mij was gegaan. Ik bale,ik boos,ik maakte het uit(vertrouwen was weg).....Maar nu komt het,ik vind haar weer leuk ![]() Ik weet dus niet wat ik moet doen. laatst kwam er wel een vriend van me naar me toe en hij zij dat hij met dewy had gepraat. Hij zij dat zij had gezegd dat ze was vreemdgegaan omdat ze mij niet meer leuk vond. Maar dat geloof ik niet. Toen ze me had opgebeld en zij dat ze was vreemgegaan trilde haar stem als de t#ring en ze vond het echt k#t. Ze zij wel op msn tege me laatst dat ze nog wel een keer met me wou maar weet niet of dit nou echt zo bedoelt was of niet. Maar steeds als we elkaar zien dat doen we wel heel aardig tege elkaar enzo.Beetje aan elkaar zitte etc. etc. Maar echt als ik haar alleen al zie lope barst ik al bijna in trane uit ![]() Greetzzz, sJur (p.s. ik hoop niet dat er al teveel van dit soort topics zijn,indien dat wel zo is. Sorry) |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Denk je zelf dat je haar weer kunt vertrouwen ? Want de kans bestaat dat ze het weer zal doen, en dan heeft ze jou weer pijn gedaan.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ja daar dacht ik zelf ook al aan....maar ik vind haar gewoon weer zo leuk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
just myself
|
![]()
het is idd wel heel erg lastig als je haar weer heel erg leuk vind...
maar kdenk niet dat je het weer moet proberen, zit er dik in dat ze je weer een kunstje flikt... je verdien beter dan zo iemand...
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
mja tis idd vort daj haar weer leuk vindt, mr nu het zo is, kan je daar niets aan doen
mr mss moet je daar met haar es ovr praten en echt eerlijk zijn, haar eerlijkheid en jouw vertrouwen zo maar dan moet je zelf beetje aanvoelen of het lukt of niet... veel succes nog ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
KnikkerOog!
|
![]()
ja ik zit ook te twijfelen wat ik terug zal antwoorden...
ik weet het niet zo precies... ik denk dat je eerst een keer weer eens moet afspreken en dan een goed gesprek er over moet hebben.. en kijken wat zei er van vind en of ze zich 100% voor je geeft
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
thx voor de reacties ieder 1
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
je kan wel weer met haar nemen maar ze heeft wel aan je vertrouwen gezeten en dat kun je niet zo makkelijk weer goed maken, dus je moet je eerst maar weer eens afvragen of je haar wel weer kunt vertrouwen
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ik zou haar een nieuwe kans geven tbh ....een mens maakt fouten heb er ook gemaakt in het verleden en ze zal zien da ge het waard zijt
|
![]() |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
Ik zou trouwens ook die "goede" vriend van je er eens op aanspreken. Navragen hoe het toen zo gegaan is, want dat zegt dan toch best veel over in wat voor conditie ze toen was? Of was dat die vriend van je die met haar gesproken had ook later?
Op zich kan je best iemand weer vetrouwen als ze vreemd gaan. Zeker gezien de leeftijd die je hebt. Als je jong bent maak je gewoon fouten en van die fouten moet je leren. Je hoeft iemand niet direct op te geven als ze een keer in de fout gaan. Het betekent dus niet dat je haar nu zonder meer niet meer kan vertrouwen. Het ligt aan jezelf, als je echt heel gek op haar bent en je wilt haar graag dan moet je kunnen accepteren dat ze een fout heeft gemaakt. Kan je dat niet, dan moet je er zeker niet aan beginnen. PS. Er is nogal een wezenlijk verschil tussen "zij" en "zei". Als je wilt zeggen dat iemand iets gezegd heeft dan gebruik je het woord "zei" en als je het over een meid hebt of een groep personen dan gebruik je het woord "zij". Veel gemaakte fout, maar toch wel aardig als je het goed doet.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
dit is echt zo'n liefdesvraag die duizend keer terug komt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik weet niet goed wat ik zou doen.. Ik kan me er echt wel iets bij voorstellen.. want is bij mij ook wel gebeurd..
Maar ook al vind je haar tog weer zooo leuk.. je moet wel reeel blijven denken.. Ik bedoel, je kan haar (nu nog) niet vertrouwen.. En ze heeft jou gekwetst.. denk je dat het weer net wordt als daar voor? Als ze je vertrouwen trug kan krijgen zit het wel goed denk ik.. maar je moet soms ook op je verstand afgaan, niet alleen je gevoel.. En dat is k*t.. |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
we kunnen elkaar wel een hand geven,,
ik heb precies etzelfde meegemaakt.. naja almost.. ik had oowk een heeelee leuke vriend ![]() en we gingen al 3 maanden met elkaar.. ik dacht echt dat het goed zat..en dat et voor heeel lang zou gaan duren! toen kwam et hoor.. hij ging uit..met 50 jongens van de voetbal.. in een andere plaats... en jaa.. ik had et misschien wel kunnen weten.. hij is daar vreemdgegaan.. 3 weken later vertelde die het! ik was er egt kapot van! neit alleen dat ie vreemd gegaan wsa..maar oowk dat ie 3 wken lang net gedaan heeft alsof er niets gebeurd was.. het vertrouwen was helemaal weg .. dacht ik.. 2 weken geleden heb ik hem met ze nieuwe vriendin gezien( meisje waar die mee vreemdgegaan is) en et deed pijn.. en nu ik er langer over nadenk.. ik ben gewoon jaloers! heel irritant,..omdat ik weet dat ie een klootzak ik! maar hij blijft leuk :S |
![]() |