|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben aan de pil maar vergeet er wel eens een. Mn vriend en ik hebben regelmatig seks.
Nu heb ik enkele vage klachten en een vriendin van me die een paar van dezelfde klachten heeft is hoogstwaarschijnlijk zwanger. Ik vraag me af of ik zwanger ben Hier heb ik last van: *Ik ben heel moe en heb weinig energie *Mn lies (aan beide kanten) voelt heel pijnlijk en beurs aan *Ik heb heel veel afscheiding *Ik heb pijn bij t plassen *Als ik sommige dingen ruik of aan eten denk word ik misselijk *Ik ben heel erg emotioneel *Ondanks mn misselijkheid heb ik veel zin in vet eten en snoep *Ik ben in een paar dagen een kilo aangekomen terwijl ik bijna niks eet *Ik heb heel erg hoofdpijn tenzij ik stilzit of lig Klinkt dit bekend? Of heeft t niks met zwangerschap te maken? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
In je liezen zitteneen paar van je lymfenknopen, deze kunnen wat opgezet zijn als je een ontsteking hebt. Of je vriend is gewoon wat te hard geweest? En eh als je zwanger bent ben je sowieso misselijk, vooral 's ochends.. maar niet dat je aan eten denkt en dan misselijk wordt. Pijn bij het plassen en veel afscheiding is volgens mij niet als je zwanger bent.. Misschien heb je een SOA? Laatst aangepast door Melisss : 15 March 2006 om 13:15 |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Sowieso geen soa. Ik heb al 7 maanden met m en weet dat hij er op getest is. En hijs niet te hard geweest nee. Had wel een goeie verklaring geweest
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Ik snap niet... als je je afvraagt of je zwanger bent, waarom je dat dan aan ons vraagt? Haal een test of ga naar de huisarts dan weet je 't zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
omdat ik t niet met mn ouders kan bespreken en geen geld heb voor een test. Ik wil gewoon weten of ik me zorgen moet maken of niet
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
dus als ik nu zeg, nee je bent niet zwanger, vindt jij dat goed genoeg om je geen zorgen meer te maken?
en een test bij de dokter kost geen geld |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
ik weet niet of je zwanger bent, maar ik weet wel dat de symptomen die je omschrijft niet echt goed zijn... Ik zou als ik jou was toch echt even bij je huisarts langs gaan ipv er gewoon mee te blijven lopen. Misschien heb je gewoon een ontsteking... Maar hij kan je in ieder geval precies zeggen wat je wel en niet hebt en er ook iets aan doen als het goed is.
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Zwanger zal het denk ik niet zijn nee. Word je nog gewoon ongesteld??
Ik zou sowieso gewoon ff langs de dokter gaan, die heeft er verstand van... wij niet (minder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Blaasontsteking zou misschien ook wat verklaren.. Dus ehh ga es naar de dokter!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Waarom gebruik je dan ook niet die ene..eehm..dingen. Aaarwh, hoe heten ze ookalweer?
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |