|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Stelling:
Meisjes die zich te open kleden vragen erom om betast te worden... Wat vinden jullie er van? Aub serieuze reacties... Bedankt alvast... Groetjes Nicole |
![]() |
![]() |
#2 |
Bianca
|
![]()
Niemand wil verkracht en/of betast worden
![]() Misschien willen ze aandacht, maar deze foute aandacht zoekt niemand expres op..
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
hmmz.. Beetje vreemde stelling..
Wat versta je sowieso onder 'te open'? Een heupbroek? een kort rokje? Ik ben het niet eens met de stelling! Niemand wil betast/ verkracht worden! Het is echt niet een leuke/bijzondere ervaring! Daar ga je echt niet naar op zoek ofzo.. ![]() Geen enkele vent heeft het recht een meisje aan te randen als ze er 'bloot' uitziet! Als ze het meisje lekker vinden moeten ze zich maar lekker inhouden!! Een meisje mag zich heus wel leuk kleden.. Of moeten we soms allemaal met een sluier om lopen.. omdat we anders het idee opwekken dat we graag aangerand willen worden? |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Onder te open kleden versta ik meisjes die in hele korte rokjes lopen, en hele lage truitjes ed aan hebben...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
het andere topic is verwijderd: crosspost
![]() |
#6 |
p 0 m p . .
|
![]()
Sommige lopen rond als lust objecten
![]() Laat een meisje gewoon een meisje zijn.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
no man hulde aan zulke meiden , ze geven plezier voor het oog, dan gewoon inhouden of kijken of je ze kan versieren, mij lukt dat altijd wel.
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
Gelul.. iedereen hoort van me af te blijven
Ook als ik naakt over straat loop
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ze vragen niet om verkracht te worden, ze willen gewoon aandacht en willen bekeken worden
maar dat wil niet zeggen dat ze verkracht willen worden |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
helemaal niet mee eens. zoals al gezegt werdt niemand maar dan ook niemand heeft het recht om je te betasten omdat die gene vind dat je er te naakt bij loopt. staat zelfs in de wet. ook al gaan we met zn alle naakt over straat lopen dan nog moeten ze met hun poten van je af blijven.:@ :@ :@
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
niet mee eens
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
iemand die mensen verkracht is niet helemaal lekker, en moet preventief worden gecastreert.
dat "open kleding" aan zou zettten tot is niet bewezen, het is maar net wat zo'n persoon geld vind. misschien geld hij wel op vrouwen of meisjes met een hele lange rok. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wat een onzin, ik neem aan dat iemand kleding aantrekt waar hij/zij zich prettig in voelt, of dat nou minirokjes , burka's , ballokleding of wat dan ook is. dat staat toch los van het vragen om betast te worden. tuurlijk men zegt snel dat zo iemand er om vraagt om betast verkracht of aangerand te worden, maar dat is toch onzin, iemand die in skaterkleding loopt vraagt er toch ook neit om aangevallen te worden? ik vind t maar een rare stelling. de stelling had beter kunnen zijn: ben je dusdanig bevooroordeeld dat als je iemand in open kleding ziet lopen dat je er dan van uit gaat dat diegene graag betast word? |
|
![]() |
![]() |
#15 |
BeHeerser
|
![]()
Vage stelling idd. Maar ik denk wel dat die Breezahhhh-sletjes die in van die inkijk-kleding enzo rondlopen om aandacht vragen en graag bekeken worden ofzo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
't Is niet omdat je eens een t-shirt aanhebt die wat dieper uitgesneden is dan anders of een rokje/short aan hebt, dat je wilt dat ze je betasten.
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
Watn een kutstelling
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() maar ff serieus, als ze dat wil dragen dan doet ze dat tog, kijken is tog ook leuk, en als je vriendin dat heeft mag je bij haar vast wel je hand.... ![]()
![]() |
![]() |
#21 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Trots van het noorden.
|
![]()
tja sommige meisjes lopen ook met hun string om hun schouders heen dan moet je ook niet raar opkijken als er eens iets mis gaat
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Het is en blijft een streling voor het oog wanneer je zo een (bijna blote) vrouw met mooie rondingen ziet wandelen, en dat mag niet veranderen naar een streling voor het hand!
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
ik vind dat meiden die zich als sletten kleden er echt wel om vragen om aangeraakt te worden. je weet immers hoe de man werkt, en dan moet je niet gaan gillen als je korte rokje omhoog getrokken word
![]() en je hebt een verschil tussen sexy en hoerig. en ik vind dat die meiden niet moeten jammeren als ze bij hun kont gepakt worden of wat dan ook. je loopt te koop met je lichaam en daar zitten consequenties aan vast. |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Hoi,
ik kleed me ook graag open want ik hou ervan als een jongen of een meisje verlekkerd naar me kijkt. Ik hou er ook van betast te worden, maar niet door iedereen die zin heeft. Kijken mag van mij iedereen, voor tasten moet je wel mijn toestemming hebben, en ik denk dat zoiets opgaat voor de meeste meisjes die zich (te) open kleden. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() bah denk dat ik voortaan maar met een burka ga lopen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Hoi, vind ik niet, ik kijk er wel graag naar moet ik eerlijk zeggen.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
@anne3: sorry dat ik het vraag, maar wat is jouw leeftijd?
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
en omdat 1 dude zo wanhopig was zijn alle mannen op de wereld meteen zo zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Ik vind niet dat meisjes moeten gaan zeuren als ze veel aandacht krijgen(zoals fluiten en naroepen enz) als ze bloot gekleed zijn, maar het geeft mannen(of vrouwen) geen toestemming aan je te zitten.
|
![]() |
![]() |
#34 |
architect of life
|
![]()
Vorige week donderdag, zwemles. Voor de les ga ik bij de leerkracht om iets te vragen. 'k Had mijn speelpleintrui aan (da's een zwarte trui met gele letters op borsthoogte) en een lange zwarte broek.
Neemt hij die trui dus vast vlak naast het kadertje met de tekst in en leest hij het. Ik was dus helemaal niet uitdagend gekleed. (Echt vuil ![]() Sommige mannen zouden je zelfs betasten moest je in een burka rondlopen ...
![]() |
#35 |
.
|
![]()
moet je een knietje geven
![]()
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
@thaliaaglaja; 18 hoezo?
|
![]() |
![]() |
#37 | |
architect of life
|
![]()
Zomaar.
Citaat:
Wacht maar tot we afgestudeerd zijn...
![]() |
![]() |
#38 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
gelukkig? ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
architect of life
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar terug ontopic.
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Ok ik zou er zeker wat van zeggen of een knietje geven.
Hij hoort niet aan je te zitten of iets als je dat niet zo prettig vind. Ik had ook zo'n gymleraar, de hele klas is gewoon niet meer komen opdagen, as easy as that!! ![]() Stelling: Meisjes die zich te open kleden vragen erom om betast te worden... Die stelling is Crap, tenzij op hun shirt staat: Ik wil betast worden. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zoiets kan je toch niet door laten gaan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Wellicht nieuw voor je maar in een wereld van vrije keuze dragen mensen wat ze willen, als een man zich dan niet in kan houden, moet die man zich na laten kijken. je moet het probleem niet verschuiven. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
vind ik niet . zij tonen juist graag hun mooie lichaam en dat moet je gewoon vanaf blijven en lekker naar kijken en van genieten. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind wel dat als je er uitdagend bijloopt, dat je niet iemand moet gaan uitfoeteren van "wat kijk je nou heb ik iets van je aan ofzo" ![]() Toen heb ik em nageschreeuwd dat ie een achterlijke mongool was. Dat DOE je toch niet ![]() btw, elec, ik snap jouw reactie niet ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Klopt, zou ik ook nooit doen, ik zeg altijd maar zo: kijken mag, er aankomen niet. (tenzij het uit vrije wil is natuurlijk) |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lid
|
![]()
hoe ze zich ook kleden, je hebt er vanaf te blijven. en beetje vent kan zijn hormonen wel onderdrukken
![]() |
![]() |
![]() |