|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wie zegt het weleens tegen een meisje?
![]() en meisjes ? Vind je het erg als iemand dat tegen je zegt? 'Ken' iemand die dat erg vindt, en heb eigenlijk zoiets, waarooom? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
nahnah vind het echt boers klinken
|
![]() |
![]() |
#3 |
Aachen TSV
|
![]()
Zonder meiden erbij gebruik ik het regelmatig ja
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
p 0 m p . .
|
![]()
Soms, gewoon om te pesten. Doe `t alleen bij mensen die ik goed ken.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
pudiecat
|
![]()
Nou.... ik zei het dus tegen mn vriendin
in de zin van: "heeeeej lekker wijf!!! hoe issut?" ![]() ![]() "Damn chill out... ![]() toen was ze boos ![]() En ik kon er wel om lachen ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik maak daar echt geen probleem van hoor, ja oké als het iemand is die ik niet ken heb ik wel zoiets van.. ja of niet! Maar als het gewoon iemand is die je kent, boeie!
|
![]() |
![]() |
#7 |
pudiecat
|
![]()
ja joh! Ik vind dr echt stom
![]() -edit- Ik bedoel er hetzelfde mee...
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ja oké maar je bedoeld met lekkertje ook hetzelfde en dat vind ik wel zo'n kut woord..
|
![]() |
![]() |
#9 |
pudiecat
|
![]()
dat vind ik ook een kutwoord
![]() "HEE SLET WASSU YO!?" is dat beter?
![]() |
#10 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
Ik gaf mn ex sowieso nooit bijnamen als Lekkertje ofzo. Dan moet ik aan vis denken (lekkerbek ofzoiets?) Hoe dan ook, vis. Hoewel als er een beetje humor is dan ga ik soms wel met een miep: heey lekkah ding, maar oke dan is het 'humor'. ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik denk het wel (maar dan wel in andere woorden) maar ik zeg het gewoon niet.
Ik vind dat je dan weinig respect voor haar hebt, er zijn wel andere mogelijkheden om het te zeggen. vb: schoonheid (of geeft het volgens jullie te weinig kracht aan je woorden? ![]() Natuurlijk is dit mijn persoonlijke mening ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als ik een meisje zou zijn, zou ik er in ieder geval niet blij mee zijn en zeker niet opnemen als een compliment ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
owww jaa dat zegt mijn vriend altijd tegenwoordig en ik vind het zooooo fouttttt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
...
|
![]()
Ik vind het helemaal niet erg als iemand 'lekker wijf' tegen me zou zeggen,
Ik ben toch ook een wijf ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ik zeg t weleens.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb liever dat iemand LEKKERWIJF tegen me zegt dan SCHOONHEID ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||
architect of life
|
![]()
Als het bij een onbekende is, ga ik sneller fietsen of ga ik heel hard naar de tegels staren en ervoor zorgen dat ik me zo snel mogelijk uit de voeten maak.
Maar ik negeer gewoon elke vorm van naroepen door onbekenden op straat. Citaat:
Citaat:
(Damn, die zin is heel fout.)
![]() |
![]() |
#21 |
just myself
|
![]()
lekkerwijf zeg ik echt nooit tegen iemand...
kheb wel van die buien dat ik mensen begroet met ''lekkerding'' niet tegen iedereen, dus als ik het tegen iemand zeg, heeft het nog wel een btje betekenis... ![]()
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
volslagen onzin om het zo weinig respectvol te noemen:
wijf (het ~ (v.), wijven) 1 [pej.] vrouw wij·fie (het ~ (v.), ~s) 1 [inf.] aanspreekvorm voor een vrouw of meisje lek·ker1 (bn.) 1 aangenaam van smaak => appetijtelijk, niet te versmaden, smakelijk; <=> vies 2 aangenaam, een prettig gevoel gevend aangename vrouw |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
ik zeg wel lekker ding tegen mijn vriendin maar niet lekkerwijf, dat gebruik ik alleen als er geen vrouwen bij zijn
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
["Ik denk dat als je wanneer je op een meisje afstapt en haar schoonheid noemt, volledig afgedaan hebt."
Ik zal waarschijnlijk ook niet schoonheid zeggen als ik iemand aanspreek. Maar ook zeker niet lekker wijf. Ik blijf nog steeds bij mijn mening. Lekker ding zou ik ze na een duur wel noemen, maar toch niet als je iemand aanspreekt. ![]() Laatst aangepast door prinskoekje : 17 April 2005 om 14:22 |
![]() |
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
ik vind het echt niet erg als iemand dat tegen mij zegt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Whaha ik zeg het echt de hele dag door
![]() ![]() En als dat tegen mij gezegd wordt, vind ik dat natuurlijk niet erg, tis toch een compliment? ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Wijf is zo'n ordinair woord. Dat vind ik echt een belediging als iemand zegt. En ik zal het dus ook nooit zeggen tegen iemand die ik knap vind.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
ik zeg het wel tegen me vriendin..
"lekker wijf van me" zoiets.. en schoonheid noem ik ook wel eens.. |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
"lekker wijf" vind ik echt niet aangenaam om te horen... vind het tsja, onrespectvol en puur seksistisch.
gelukkig zijn er niet direct veel mensen die dit tegen me zeggen ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
ik vind het ook niet erg als het tegen me gezegd wordt ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Super Lid
|
![]()
Ik zeg eigenlijk liever mooie meid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lid
|
![]()
Meestal noemen mijn vriendinnen en ik elkaar zo..
![]() En als mannen het zeggen vat ik het maar op als een compliment. ![]()
![]() |
#37 |
Whooohooo
|
![]()
ik vind het alleen stom als jongens die ik niet ken het roepen. Dat is een beetje triest en behoorlijk kansloos ook.
![]() |
#38 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik vind het respectloos
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
Ik kan er zowiezo niet tegen als iemand me iets naroept, het mag nog zo respectvol mogelijk zijn.Ik wil dat ze normaal tegen me doen en niet zitten slijmen en triest doen. M'n vriend daarentegen mag dit gerust zeggen want dan vind ik het grappig
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Super Lid
|
![]()
het gaat inderdaad om de manier waarop je het zegt..ik noem m'n vriendinnen altijd lekker wijf of lekkertje (sorrie merel
![]() ![]() ach en als een onbekende jongen me zo noemt dan lach ik gewoon vriendelijk of ik negeer het ![]()
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Verder vind ik het wel leuk en schoonheid ook. Helemaal niks kakkerigs aan. Het woord lekkertje vind ik niks, dat klinkt gewoon echt niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Aachen TSV
|
![]()
Schoonheid vind ik niet direct kakkerig als wel überslijmerig
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Super Lid
|
![]()
Goddelijke schoonheid dan? *presteerde dat ooit..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tegen iemand die ik niet ken zal ik t ook niet zeggen. Maar, als je vriend het tegen je zou zeggen zou jij dan boos worden ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En Bas, goddelijke schoonheid is wel echt erg ja ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Aachen TSV
|
![]()
Nou, ik hoor het dan aan op de toon waarop vrienden van mij dat zeggen tegen inderdaad vrijwel iedere onbekende goed uitziende meid
![]() Op zich heb ik daardoor zo'n antipathie tegen dat woord dat ik het zelf ook niet snel zou zeggen tegen een bekende vriendin ofzo ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
"Schoonheid" is het enige dat mensen op straat me kunnen noemen zonder dat ik ze zwaar pissig aankijk. Schoonheid vind ik klinken als een compliment, dat iemand je mooi vindt en je nog enigszins respecteert, al die andere dingen zijn puur testosterongelul.
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Nice word for scrabble.. Er schiet me zo 1,2,3 geen woord te binnen, maar ik kan me voorstellen dat er toch nog andere respectabele pseudo-slijmwoorden zijn, niet?
|
![]() |
![]() |