|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hajhaj mensjuhs..
jah kweet t de zoveelste over de pil, kheb ze almaal wel gelezen maar kan niet egt een antwoord op mn vraag vinden. Ik wil aan de pil zonder dat mn ouders het weten (reden kan je vragen maar gaak nie onnodig vertellen). Als k t via de huisarts doe, dan heeft hij zwijgplicht en de meeste pillen worden vergoed door de verzekering. Maar komen mijn ouders het dan via de verzekering te weten? Zo ja, valt dat te voorkomen? En het consult moet dat betaald worden, dan komen mn ouders het via de rekening te weten of kan k t daar ter plekke betalen? En de pil als mn ouders het te weten komen via de verzekering kan k dan zonder vergoeding krijgen? en hoeveel kost dat dan? (lkkr veel vragen weer ![]() ![]() Kusjuhss |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
waarom wil je niet dat je ouders het weten?
ben daar toch wel benieuwd naar.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
je ouders komen het niet via de verzekering te weten
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
het ligt er eigenlijk helemaal aan wat voor verzekering's pakket je hebt, mocht de pil in je pakket zitten, wordt het vergoed, en komen je ouders er niet achter, maar:
als je nog verzekerd bent via je ouders zul je het via hun aan moeten vragen waarschijnlijk, omdat de verzekering het anders niet dekt. mocht het niet in je pakket zitten, dan zul je de pil particulier aan moeten vragen waarschijnlijk, en dan kun je op recept van je dokter gewoon naar de apotheker gaan, en ze daar op halen. ( je moet het zowiezo daar ophalen, maar als je het particulier haalt betaal je er dus voor) verder weet ik niet precies hoe het helemaal zit, maar ik denk dat je dat het beste bij je huisarts of je verzekerings maatschappij kunt navragen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Misschien kan je beter een afspraak maken met de dokter en hem al die vragen stellen?
Ik denk niet dat je ouders het te weten kunnen komen omdat de dokter dan meteen de rekening door kan sturen naar de verzekering en dan weten je ouders daar niets van maar ik weet het niet zeker. Waarom wil je niet dat je ouders het weten dan? |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
haj peepz!
Hehehe, almaal nieuwsgierige mensjuhs hierow..maar thnx voor jullie reacties ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Amanda
|
![]()
daar is toch niks engs aan, het is toch hartstikke normaal??
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar als je er echt zo mee zit, waarom verzin je dan geen smoes? De pil wordt ook voorgeschreven als je erg last van acne hebt (misschien is dat moeilijk om te neppen maar toch ![]() Weten ze trouwens wel dat je een 25 jarige vriend hebt? en rekening van de dokter = doorsturen naar verzekering = ouders weten het niet? |
|
![]() |
![]() |
#10 |
veteraan
|
![]()
tenzij je particulier verzekerd bent, dan krijg je de rekening gewoon thuis... ziekenfonds gaat doorgaans rechtstreeks naar de verzekering.
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
bel eens naar de huisarts, dan kan de assistente je waarschijnlijk wel vertellen dat of je ouders een rekening krijgen. en dat bellen dat kun je wel doen zonder dat je ouders daar achter komen
![]() mochten je ouders het niet te weten komen als jij een bezoek brengt aan de huisarts, al is het alleen voor informatie, dan zou ik dat meteen doen. hij is degene die je precies kan vertellen hoe het zit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
thnx voor alle reacties
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
dat van de verzekering, krijgen ze dan geen uhmzz declaratie ofsow? (las k ergens) dat t tog ergens genoteerd staat waar mijn ouders vanaf kunnen lezen? |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En voor zover ik weet als je het de dokter meteen laat doorsturen naar de verzekering, als je dus particulier verzekerd bent zoals dextor al zei, dan hoeven je ouders het niet weten? |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() kgeloof da wij via het ziekenfonds zijn verzekerd.. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() als je ziekenfonds verzekerd bent hoef je helemaal geen rekening te zien.. ben je particulier dan krijg je alles thuis en moet je het zelf declareren. (doorgaans..)
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest