|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
architect of life
|
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? Een groot kasteel met een fitneszaal en een zwembad? Of een nederig stulpje aan de voet van een berg?
Een boerenhof uit de 18de eeuw volledig uitgerust met domotica of een kleine villa met een dak bedekt met zonnepannelen? Een rode woonkamer met groene gordijnen en een blauwe tafel en een slaapkamer met grote ramen en bloemenbehangpapier uit de jaren '40?
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
mijn droomhuis...
Een klein boerderijtje, met een hele grote wilde tuin!! het moet er warm zijn ingericht en heel gezellig natuurlijk (tsja, ik ga hier heus geen beschrijving geven hoe dat juist allemaal is hoor) droomhuis moet een beetje in "den buiten" liggen, maar niet te afgelegen. en liefst een met een grote stad in de buurt... (jaa, difficult, i know) in m'n tuin moet allesins een reusachtig grote boom staan waarin ik een geweldige boomhut kan bouwen!! |
|
|
|
#3 |
|
FORE!!!
|
Wil een villa hebben, hoeft alleen niet vreselijk groot te zijn ... het huis moet gebouwd zijn in mediterrane/latijnse stijl met terracota etc. Ik wil een dakterras met daarop een jacuzzie en op een deel van het dakterras een pergola met begroeing
Verder wil ik een ruime tuin met zwembad en een grote oprijlijn. Kwa indeling ben ik niet veeleisend, er moet echter een ruime woonkamer inzitten en een ruime slaapkamer met inloopkast. Ook wil ik een gastenverblijf er bij hebben.
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
echt een heel mooi groot appartement op het dak(penthouse dus zeg maar
) met een zwembad op het dak en een garage benede met een veeel auto's ja en nog een strandje in de buurt en me eigen helicopter staan plaats whhahahah zo blijf ik door gaan
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Een flatje op een tweede verdieping, met een groot balkon. Een grote woonkamer en keuken. En drie slaapkamers
.
|
|
|
|
#6 | |
|
Guest
|
Citaat:
maar thaliaaglaja, waarom staat deze topic bij gezondheid en lifestyle? |
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
het liefst vrijstaand
|
|
|
|
#8 | |
|
FORE!!!
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 | |
|
architect of life
|
Citaat:
.Maar, huphup, back ontopic!
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Na het zien van The Discovery Of Heaven weet ik waar ik wil wonen: In een kasteel met meerdere gezinnen. Zoals in de bovengenoemde film dus. Leuk lijkt me dat..
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
geen droomhuis nodig !
Ik ben blij zoals ik nu leef groetjes |
|