|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WOW..ik ben me net echt de ****** geschrokke..
Ik stond heel relaxed te praten.. (toevallig in een hoek van Kroeg) Echt vanuit et niets werd ik in de hoek gedrukt(half geslagen!) door 2 jongens die elkaar in elkaar aan het meppen waren! En niet zo zachtjes ook! Mann..echt eng! Heb nog een klap opgevangen oowk.. me arm is Blauw/Paars/Groen/Geel... Ben echt geschrokke! Shit hee.. Meer mensen dit welles meegemaakt? |
![]() |
![]() |
#2 |
FORE!!!
|
![]()
nope ...
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Nee ook niet
|
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Jaah ik wel. Sta je gewoon ergens rustig je pilsje te drinken en te praten met iemand. Wordt er opeens een bartafel 20 cm van je af aan de kant geslagen omdat 2 jongens mekaar zo nodig moeten meppen
![]() Stoer hoor ![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
In station van brugge was er bijna een gevecht uitgelokt dichtbij 1 m van me, 1 jongen tegen paar jongens (in feite nen bende). Niks ergs voor me maar ik zou die bende niet uitdagen
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
--> The Lounge
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Als je net pas geslagen/geduwd was dan krijg je echt niet meteen een blauwe plek die al groen/geel is.
Maar nee ik heb zoiets nooit meegemaakt. Word wel regelmatig geduwd en gestompt dat ik blauwe plekken krijg op concerten maar dat doe ik mezelf aan en dat vind ik ook niet erg. |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Elk weekend. Maar dan niet waar ik kom, maar wel buiten op straat.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Nou 1 keer ging ik mn jas halen, en dat was echt zo een halletje dus ik stond daar rustig te wachten. Sta ik op eens klem tussen dat jassen haal ding en een portier.. Ik werd echt helemaal dood gedrukt kon er niet meer uit komen.. Dus het was afwachten tot het afgelopenm was.
En 1 keer was ik met van die wazige mensen uit en een zo een jongen had veels te veel gedronken en zn vriendin had het over de sms uitgemaakt, dus hij was nog al aggresief. Hij allemaal de straat op rennen enzo, dat vonden we nog wel grappig (want we hebben een hekel aan hem ) Maar toen schopte ie op eens een fietser om ver die zo maar voor bij kwam, die jongen deed zelf niks maar een andere groep jongens die dat gezien had. Kwamen hem slaan. Dus allemaal vechten tussen de groepen enzo. En op een gegeven moment lag een jongen van onze groep tegen een betonnen gebouw aan. En ze bleven maar op hem in schoppen... Pfff had nog nooit zo iets engs mee gemaakt.. Na schreeuwen van mij en een vriendin en er tussen te gaan staan, (ook wel een aantal klappen gevangen :S) Was het eindelijk over.. Ik allemaal janken enzo.. En toen kwamen de jongens van die andere groep ons troosten, dat was dan wel weer lief ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
zo vaak
![]() Mooiste keer was jaar of 4 terug in de bascule. Zat ik aan de achterste bar te ouwenelen met iemand, komt er in eens een barkruk aanvliegen.... Barkeepers vliegen over de bar, hele kroeg aan het vechten, wat er op neer kwam dat de security nagenoeg iedereen uit de kroeg trapte. Terwijl ik gewoon lekker aan de bar bleef ouwenelen. ![]() Zo heb ik ook vaak genoeg mot gehad met kampers of rooie dorpers omdat ze vinden dat ik niet met een bepaalde meid mocht praten, terwijl ze die griet zelf niet eens kenden. Erg vaak met de dood bedreigd door hun ![]() En heel vaak dat je midden in de kroeg staat, gaan er opeens een zootje derpers om zich heen meppen ![]() Tegenwoordig valt het allemaal wel mee, maar ik mis die goede oude tijd van de bascule wel ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
nog nooit eerder een vechtpartij gezien?Ik best vaak, ook aan mee gedaan. Lekker beuke
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
waar gehakt word vallen spaanders, tis lullig als je zo uit et niets ineens vast tussen een stel vechtende lui zit, wees blij dat je alleen een blauw plekje op je arm hebt.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Amanda
|
![]()
uhh nee niet mee gemaakt
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
neuh. zie wel genoeg vechtpartijen op een afstandje bij feesten, maar verder niet dat ik er zelf tussen sta. had er laatst zelf bijna 1 ontketent toen ik ff erg pissig werd op iemand
![]() in de kroegen hier zijn vrijwel nooit vechtpartijen ![]() Laatst aangepast door The6thgate : 17 April 2005 om 15:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
welles gehad..
maar als ze mij ombeuken ofzo.. dan word ik gewoon kwaad en vliegen ze met z'n tweeën vaak ergens tegen aan door mij.. ![]() kom op zeg ik zit 'wel gezellig' ff een biertje te drinken.. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Tsja ik werk in een jongerencafe, dus in het weekend is het bijna altijd wel raak. Meestal kijk ik dan gewoon lekker toe (ik kan toch weinig uithalen met een dienblad op me hand in een stamvolle kroeg) en wacht ik rustig op de portiers. In het begin schrok ik ook nog wel eens, maar op den duur went het wel
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
whahahaha *lacht zich rot* ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
in een jongeren bar natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
haha ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
. plop .
|
![]() Citaat:
Zo hey, daar kom ik ook nog wel eens ![]() Zelf heb ik nog niet meegemaakt dat ik klappen moest opvangen van een vechtpartij, sta meestal wel op een afstandje!
![]() |
![]() |
#28 |
Super Lid
|
![]()
Met de kermis in de tent een keer een klap gehad.. Zomaar uit het niets, zag ineens die vuist aankomen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
BeHeerser
|
![]()
kermis is idd erg, altijd vechten...
![]() heb zelf ook weleens 'klappen' gehad die niet voor mij bedoeld waren maar nooit echt iets ergs/ernstigs... ![]() |
![]() |
![]() |