Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 June 2005, 09:41   #1
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard Oude liefde roest niet?

Twee weken geleden kwam ik tijdens het winkelen een vriendin van de basisschool tegen. Ze kwam meteen naar mij toe om te vertellen dat ze iets moest vertellen.. maar dat het 'nu' niet kon, dus moest ik haar maar toevoegen op msn. Ik was dus de hele middag benieuwd wat ze mij na al die jaren toch voor belangrijks moest vertellen. Nou, ik haar dus toegevoegd.. vertelt ze mij dat een jongen, waar ik in de tijd dat wij nog vriendinnen waren stapel verliefd op was, mij nu erg leuk vindt. (Hij zit bij haar in de klas, en had dat tegen haar in vertrouwen verteld). Nja dat bewees dus weer dat ze niks was veranderd in die jaren.. nogsteeds niet iemand die je iets kan vertellen. Maargoed, ik vond het dus wel leuk om te horen.

2 dagen later vertelt een vriendin van mij dat ze hém eigenlijk wel erg leuk vindt.. (hij taekwondoot bij haar). Ik had haar maar niet vertelt wat ik dus van die oude vriendin hoorde.

Na een week of 2 kwam hij er via via achter dat ik het wist.. en diezelfde avond vertelde mijn vriendin hem dat ze hem leuk vond. Hij had toen tegen haar gezegd dat hij haar ook wel een leuk meisje vond maar mij ook.. en hij kon er maar voor 1 echt gaan dus dat werd ik dan..

Toen ik thuis mijn email ging kijken, had ik een email van hem. Daar stond in dat hij mij inderdaad heel leuk vond. Hij vond het ook heel vervelend dat het was doorgelekt want hij had het mij liever zelf gezegd enzo.. nja daarna sprak ik hem nog.. en toen zei die dat hij mij eigenlijk al heel erg lang leuk vindt.. al sinds ik zo gek op hem was op de basisschool nog. Hij had in die tussentijd wel een aantal vriendinnetjes gehad maar als dat dan weer over was kwam hij altijd weer bij mij terug. Dat was allemaal wel erg leuk om te horen..

Nou hoor ik gisteren dat hij vrijdag met die vriendin van mij heeft gezoent en dat ze nu verkering hebben.. Ik vond het zooo'n raar verhaal.. volgens zijn beste vriend dacht die jongen dat ik toch geen intresse had.. en durfde hij eigenlijk ook niks te ondernemen. Ik reageerde niet echt enthousiast op dat mailtje wat hij had gestuurd (wat wil je, ik ken hem echt amper.. moet ik hem meteen in zn armen vallen en bestoken met een wederzijdse liefdesverklaring? ). Uit dat mailtje wat ik terug had gestuurd had hij dus opgemaakt dat ik hem niks vind.. en daarom is hij toch maar gegaan met mijn vriendin.. die dus wel duidelijk intresse toonde.

Nou ik voelde me echt flink 'aan de kant gezet' ofzo toen ik dat hoorde.. ik heb toen ook tegen hem gezegd dat ik het een raar verhaal vond en dat ik me behoorlijk stom voelde.. want blijkbaar was de liefde van zijn kant toch niet zo groot als hij mij duidelijk wilde maken.

Ik weet eigenlijk niet echt wat ik hiermee nou wil bereiken maar ik moest het ff kwijt.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 10:59   #2
MrInsane
Guest

Standaard

Nou snap ik prima hoe jij je voelt want dat slaat inderdaad nergens op.
Ik zelf heb ook net zoiets alleen is het dan geen jaren geleden, want vorig jaar heb ik op een studicentrum gezeten, waar ik een meisje wel vaak zag en die ik dus op zich wel leuk vond.
Nou heb ik haar al sinds toen niet meer gezien en kwam ik haar twee week geleden tegen in de stad onder het uitgaan.
Ik ben dan totaal niet verlegen en ik weet ook niet waarom ik haar nooit eerder had aangesproken, maargoed op die zaterdag twee week geleden zag ik een prachtkans en die heb ik dan ook gepakt
We zijn aan de praat geraakt en samen met haar, een vriend van mij en een vriendin van haar, zijn we toen nog ergens anders heen gegaan en was het bij iedereen wel duidelijk dat Nienke (die meid die ik leuk vind) en ik mekaar wel zagen zitten.
Nou toen kwam het einde van de avond en Nienke haar vriendin die zei al tegen mij dat ik dus initatief moest nemen.
Dus vlak voordat Nienke ook weg ging nam haar vriendin die andere jongen al mee die er toen bij was, en dus waren Nienke en ik alleen.
Nou ik heb haar toen een knuffel gegeven en vervolgens gevraagd of ik haar mocht kussen
Nou dat mocht niet alleen, nee dat moest zelfs!!!
Toen hebben we dus gezoend en nu heb ik haar erna gevraagd of ze nog eens met me af wilde spreken en dat wilde ze wel, maar ook door haar reactie's op mijn smsjes ben ik er nog niet helemaal zeker van, maar omdat ik niet snel een meisje leuk vind w8 ik wel tot ik haar weer gezien heb voordat ik ga beslissen.
Dus nou weet je mijn verhaal ook en hoop je dat ik dus snap hoe jij je voelt.

Maar je moet maar zo denken, er zal ook een juiste voor jouw langskomen die op je wachten zal
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 12:38   #3
Wenniej
Guest

Standaard

zoveel voelde hij dan ook weer niet voor jou als hij met die vriendin ervan door gaat tog?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 15:52   #4
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wenniej
zoveel voelde hij dan ook weer niet voor jou als hij met die vriendin ervan door gaat tog?
Ja dat is dus wat ik er een beetje raar aan vindt.. het ene moment vertelt hij me dat hij mij al járen leuk vindt en zegt hij tegen die vriendin dat hij niet voor haar maar voor mij gaat...

hij zei tegen mij dat hij dacht dat ik niet echt veel intresse in hem had.. en dat hij ook niet goed durfde om stappen te ondernemen.. en van die vriendin van mij wist hij dat ze hem leuk vond, dus was het makkelijker om daar dan maar wat van te maken.

Als je relatie al op die manier begint.. vraag ik me af of er wel echt liefde tussen die twee is. maarja dat is niet iets waar ik me verder druk om hoef te maken.

Ik vindt het wel ook vrij egoistisch van haar, om zonder ook maar even met mij het erover gehad te hebben, achter hem aan te gaan.
Oud 29 June 2005, 15:59   #5
Chinesepinguin
Erik

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Ja dat is dus wat ik er een beetje raar aan vindt.. het ene moment vertelt hij me dat hij mij al járen leuk vindt en zegt hij tegen die vriendin dat hij niet voor haar maar voor mij gaat...

hij zei tegen mij dat hij dacht dat ik niet echt veel intresse in hem had.. en dat hij ook niet goed durfde om stappen te ondernemen.. en van die vriendin van mij wist hij dat ze hem leuk vond, dus was het makkelijker om daar dan maar wat van te maken.

Als je relatie al op die manier begint.. vraag ik me af of er wel echt liefde tussen die twee is. maarja dat is niet iets waar ik me verder druk om hoef te maken.

Ik vindt het wel ook vrij egoistisch van haar, om zonder ook maar even met mij het erover gehad te hebben, achter hem aan te gaan.
Gewoon lekker laten gaan. Niet mee bemoeien enzo, komt allemaal zeker goed. Die vriendin van jou is gewoon een beetje dom dat ze nog met hem neemt als ze eerst door hem is afgewezen en ze nu dus eigenlijk de 2e leukste ofzo is.
Dat duurt echt niet lang met die 2 hoor.
Enne ik zou ook niet meer met die ene gozer nemen, die weet ook niet echt wat die nou wilt.
Chinesepinguin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 09:18   #6
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chinesepinguin
Gewoon lekker laten gaan. Niet mee bemoeien enzo, komt allemaal zeker goed. Die vriendin van jou is gewoon een beetje dom dat ze nog met hem neemt als ze eerst door hem is afgewezen en ze nu dus eigenlijk de 2e leukste ofzo is.
Dat duurt echt niet lang met die 2 hoor.
Enne ik zou ook niet meer met die ene gozer nemen, die weet ook niet echt wat die nou wilt.
Nou het is nog niet eens zozeer dom van haar, en dan bedoel ik puur omdat ze waarschijnlijk niet weet dat zij de tweede keus is, want ja jij hoorde het ook bij toeval als ik het goed heb?
Maar aan de andere kant is het dom dat ze de vriendschap tussen jullie hiermee op de proef stelt wat niet echt superslim van haar is, maar goed dat merkt ze achteraf wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 11:31   #7
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou het is nog niet eens zozeer dom van haar, en dan bedoel ik puur omdat ze waarschijnlijk niet weet dat zij de tweede keus is, want ja jij hoorde het ook bij toeval als ik het goed heb?
Maar aan de andere kant is het dom dat ze de vriendschap tussen jullie hiermee op de proef stelt wat niet echt superslim van haar is, maar goed dat merkt ze achteraf wel.

toen zij tegen hem zei dat ze hem leuk vond, zei hij tegen haar dat hij voor mij wilde gaan en niet voor haar.. dus ze weet wel van mij af zegmaar..

blijkbaar is de vriendschap toch niet zo hecht..
Oud 30 June 2005, 19:04   #8
Chinesepinguin
Erik

Standaard

Citaat:
toen zij tegen hem zei dat ze hem leuk vond, zei hij tegen haar dat hij voor mij wilde gaan en niet voor haar.. dus ze weet wel van mij af zegmaar..

blijkbaar is de vriendschap toch niet zo hecht..
Blijkbaar niet nee.
Chinesepinguin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 11:29   #9
Wenniej
Guest

Standaard

als ik jouw was.. zou ik die jongen helemaal gek gaan maken zodat hij achter jouw aan zou gaan!! kun je die "goede" vriendin ook meteen trug pakken!! * wraak!*
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 11:46   #10
Chinesepinguin
Erik

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wenniej
als ik jouw was.. zou ik die jongen helemaal gek gaan maken zodat hij achter jouw aan zou gaan!! kun je die "goede" vriendin ook meteen trug pakken!! * wraak!*
Maar dan niet met hem nemen hoor.
Das is ie niet waard.
Voor de rest... KLINKT GOED!!
Oud 1 July 2005, 11:49   #11
Wenniej
Guest

Standaard

dat wou ik er nog bij zegge!!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 21:05   #12
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

helaas ben ik die leeftijdsfase voorbij
Oud 1 July 2005, 21:59   #13
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
helaas ben ik die leeftijdsfase voorbij
Nou ik denk dat dat geen helaas is hoor , maar om even terug te komen op dat je vriendin het duidelijk was dat die jongen voor jouw zou gaan!!
Ik denk dan dat die vriendschap inderdaad kennelijk niet veel voorstelt in haar ogen, hoe pijnlijk dit ook mag klinken.
Want toevallig kennen Loy en ik mekaar al sinds onze 4e levensjaar maar wij zouden mekaar om geen enkele reden op zo'n manier verneuken of wat dan ook.
Dus dit is misschien ook iets om over na te denken
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 17:56   #14
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou ik denk dat dat geen helaas is hoor , maar om even terug te komen op dat je vriendin het duidelijk was dat die jongen voor jouw zou gaan!!
Ik denk dan dat die vriendschap inderdaad kennelijk niet veel voorstelt in haar ogen, hoe pijnlijk dit ook mag klinken.
Want toevallig kennen Loy en ik mekaar al sinds onze 4e levensjaar maar wij zouden mekaar om geen enkele reden op zo'n manier verneuken of wat dan ook.
Dus dit is misschien ook iets om over na te denken

Nja het is ook niet 1 van mijn beste vriendinnen hoor.. we hebben op school zegmaar een tafel voor in de pauze.. vroeger zaten we allemaal bij elkaar in de klas.. nu bijna niemand meer bij elkaar. Maar we doen met zn alle nog wel leuke dingen en zo.. maar binnen de groep heb ik ook weer mensen waar ik véél hechter mee ben dan anderen. zij is dus ook 1 van die mensen waar ik eigenlijk alleen op school mee om ga en als we iets met zn allen doen. Ik zou haar niet snel opbellen om gewoon samen wat te gaan doen en zal ik ook niet snel een super diep gesprek met haar hebben over gevoelens enzo. De échte vriendinnen zouden dit ook nooit zo gedaan hebben. Ik zal hun na deze school nog gewoon blijven zien, terwijl dat bij 'die anderen' waarschijnlijk niet het geval is. Daarom vindt ik het ook niet zo'n ramp dat zij dit zo gedaan heeft.. omdat het in mijn ogen dus toch niet zo'n sterke vriendschap was.
Oud 2 July 2005, 19:03   #15
MrInsane
Guest

Standaard

Maar das ook beter dan dat het strx je beste vriendin was, want dan komt de klap wel 10x zo hard aan.
Dus dan is je nog een stuk verdriet bespaart
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 19:19   #16
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

inderdaad maar beste vriendinnen doen dit niet, dus zou er weer gaan klap zijn..
Oud 2 July 2005, 20:56   #17
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
inderdaad maar beste vriendinnen doen dit niet, dus zou er weer gaan klap zijn..
Haha ja inderdaad daar heb je gelijk in hoor, maar dit scheelt zo weer ja
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 13:05   #18
Wenniej
Guest

Standaard

lekker verdergaan met je leven.. en als hij dan toch nog wat met je wil dan komt hij tog wel weer naar je toe!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels