|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Buren, wat voor heb jij, of heb je helmaal geen buren, dat ze 1 km van je vandaan wonen.
Ik woon in een 2-onder-1-kap en de buurman belde net aan dat de muziek te hard stond. Terwijl m'n muziek nog geeneens superhard stond. Beetje jammer dus....... maar ja....wat voor buren heb jij? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ben ik dan nu asociaal bezig om m'n muziek zo hard te hebben of niet?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
--> the lounge
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Me ene buren zijn wel relaxed ( hebben nu een golden retriever pup
![]() Toen mijn oudste hond nog een pup was, wou ze nog weleens de tuin in springen. De man werd op een gegeven moment zo kwaad dat hij zei :" Nog een keer en ik sla die hond verrot " Maar goed, ik kan de muziek zo hard zetten ask maar wil, geluidsdichte muren ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
hebben ook een 2 onder 1 kap huis. beide buren zijn gewoon relaxt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
heb niet zo geweldig veel contact met me buren. ze wonen beiden niet tegen huis aan, das allesins al heel positief!
langs beide kanten zijn het oude mensen ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Met mijn buren (in de straat) heb ik echt niet veel contact, maar je kan het ook positief bekijken: ze moeien niet.
Verder ben ik er van overtuigd dat er achterklap verteld wordt; maar waar is dat niet, hé ![]() Langs de ene zijde hebben we een vrouw in een rolstoel, langs de andere kant staat er pas op ongeveer 400 m het volgende huis. Achter ons huis is een veld. Dus veel kans dat ze over de muziek komen klagen is er niet ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
architect of life
|
![]()
Onze rechterbuur is amper thuis, die links zijn een oud koppel waarvan de vrouw een vreselijke roddeltante is en die je enkel ziet als ze weer iets nodig heeft. En die daarnaast (wiens tuin aan de onze grenst) heb ik in de drie jaar dat ze er wonen, nog nooit gezien.
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
Wij wonen in een vrijstaand huis dus we hebben geen last van de buren. We hebben sowieso weinig contact met beiden..
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
'K woon in een best wel gehorig rijtjes huis (als de mensen die vijf huizen verder wonen de wasmachine aan hebben hoor je het hier). En ik heb gewoon rustige en aardige buren. Ik hou gewoon rekening met mijn muziek, en ze hebben geen last van mij. En ik niet van hun.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Nou ik woon al me hele leven bij me ouders thuis in een vrijstaand huis ( lekker groot
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
vrijstaand
Met alle buren goed contact, nooit last van ze. Alleen 1 buurman die soms wel eens een kutdag wil hebben en dan niet groet ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Ik heb twee buren. De lui van de ene kant zijn wel oke, maar de lui van de andere kant zijn echt super vervelend! Ze stinken, zijn erg aso en onvriendelijk
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Amanda
|
![]()
heb aan twee kanten buren, aan de ene kant hele aardige vietnamese mensen en aan de andere kant hebben we gewoon kut buren die alleen midden in de nacht leven ofzo
![]() |
#16 |
just myself
|
![]()
aan allebei de kanten denk ik wel honderd meter speling...
tegenover ons niemand... maar gaan allebei eigenlijk heel est, niet zo heel erg veel contact maar zijn gewoon aardige mensen waar je op zn tijd best leuk een praatje mee kan maken....
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
wij hebben ook een 2 onder 1 kap huis. De ene zijn wel relext, andere net nieuw hebben van die grote honden. Die nog wel eens willen blaffen das wel irri
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
2 onder 1 kap, aan de ene kant krijgen we per 1 juni nieuwe buren, wel aardige mensen, maar die man is pianoleraar en ze zijn jehova
aan de andere kant woont wel een aardige buurvrouw maar haar kleinkinderen zijn hier iedere dag en die schreeuwen zo.. |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
me buren wonen zo`n btje een km verop.. geen last van duzzz
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
veteraan
|
![]()
kan iemand mij uit leggen, hoe mensen die hier 2 onder 1 kap wonen , kunnen spreken over de ene en de andere buur? dat vind ik dus nogal raar
![]() of zijn t de buren aan de kant van de garage zeg maar, waar je toch geen merk van zult hebben? -- ontopic onder ons woont niemand, naast ons is net een jong stelletje komen wonen, en boven ons woont een keniaan, die je heel af en toe bezig hoort met zijn vriendin ![]() ![]()
![]() |
#22 |
Amsterdam Original
|
![]()
Geen enkele last. Allemaal maar chille mensen alleen heel af en toe een dronken bui, maar dat is niet erg
![]()
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
ik mocht niet eens een drumstel op mn kamer
|
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
1 buur = 200 m verder, andere buur is 100 m verder&doof!
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
2-onder-1-kap en dan 2 buren?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
just myself
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Wij wonen in een vrijstaand huis, maar los daarvan hebben we wel prettige buren. In de zomer (met mijn verjaardag en de kermis) hebben we meestal wel een feestje in de tuin dus dan is er wel sprake van wat harde muziek.. Normaal lichten we de buren hierover altijd in, maar met de kermis vorig jaar zijn we dat vergeten.. Totaal geen problemen mee gehad, alleen kregen we van enkele buren nog verzoekjes; of we misschien ook wat muziek konden draaien wat zij mooi vinden.. (lees: Frans Bauer) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Super Lid
|
![]()
Anders zou je bij een vrijstaand huis gewoon géén buren hebben dus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Ik woon in een studentenhuis en heb een aantal hele leuke en een paar iets minder leuke. Wie er in het huis naast ons woont weet ik niet.
|
![]() |
![]() |
#34 |
FORE!!!
|
![]()
aan de ene kant heb ik geen buren, aan de andere kant wel maar weet mijn god niet watvoor mensen dat zijn ... ken ze niet
![]()
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
hier: naast me woont aan de ene kant een alcohollist die de hele dag te dronken is om ons te noticen. Aan de andere kant heb ik geen idee wie er woont. Onder me wonen 2 klasgenootjes, een amerikaan en engelse, die vaker bij ons zitten dan bij hen.
in nederland: aan de ene kant 2 relaxte buren met kinderen ongeveer rond mijn leeftijd waarvan alleen mn middelste buurmeisje nog thuis woont. Behalve haar changrijnige kop is ze erg lekker. Haar ouders zijn aardige mensen. Aan de andere kant 2 potten, 2 kinderen, 6 honden, 25 katten, 358 vogels, 5000 ratten en vast nog wel meer dieren.. gestoorde familie, maar ze zeuren nergens over en nooit gedaan, niet over mn drumstel, nix. |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
We wonen in een straat met een 2-onder-1-kap. Wel relaxte buren, zijn pas gescheiden en nu woont die vriendin van die man bij hem. Heeft een dochtertje van 8/9/10 die volgens mij steeds afwisselt. En aan de andere kant zit gewoon tuin dus daar hebben we verder helemaal geen last van.
Op kamers, naast me wonen mensen die ik 1 keer gezien heb verder en naast me zit niks. Naja mijn huisgenoot der kamer maar die zit ook niet direct naast mij dus daar merk ik ook niks van. Wel heb ik een bovenbuurman/vrouw wiens hobby het is om in de avonduren gitaar te spelen. Maar het klinkt wel cool dus ik heb er geen last van. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
buur (de ~ (m.), buren) 1 iem. die in de directe omgeving woont => gebuur, nabuur buur·jon·gen (de ~ (m.)) 1 jongen die in het aangrenzende huis of vlak in de buurt woont
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Über Mensch
|
![]()
alleen staand huis hierzo, echt heerlijk en nog geluids geisoleert ook! beter dus
me buurtjes, ach ene heb ik nog nooit gezien, 2 anderen ben ik welles binnen geweest, heel aardig alle 2! dan nog aan de overkant vd straat zie ik het vrouwtje af en toe voorbij komen en die groet ik dan. Ken ze verder niet echt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ondanks dan dat ik de radio af en toe keihard aan heb staan nog steeds geen klachten van de buren. Dus das echt ideaal wonen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
ik zit nu ook naar harde muziek te luisteren
in dat opzicht is het wel chill mn buren maar ze hebben 1 groot NADEEL ! die fucking klote honden van ze ze hebben 6 van die kleine kut hondjes * echt van die dingen die je zo over een heg kunt trappen* en die blaffen heel de tijd door maar als je een steen naar ze gooit houden ze gelukkig wel op * mn knikkerverzameling van op de basischool is al meer dan over de helft weggegooid ^^* maar voor de rest zijn ze wel relaxed en begrijpend als ze de honden weg zouden doen zouden het hele leuke buren zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
mn buren zijn gelukkig nu een weekje weg tot volgende week vrijdag!
maar nu heb ik het net druk met school zodat ik minder muziek kan luisteren. ![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Ja?
|
![]()
ik woon in een flat, en de buren onder mij zijn echt leuk.. een jong stel en vet aardig..
![]() andere buren die zijn vet aan de drugs/mishandeling, zie je nooit, zijn familie en die geven altijd de buren de schuld van iets en niet de familie want de familie doet nooit iets fouts, en zeikerds.. ![]()
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als ik huiswerk maak doe ik er geen ene ruk aan... serieus maar als ik muziek luister kweenie hoe maar dan doe ik mn huiswerk echt langer |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
ik woon in een vrijstaand hoekhuis, waardoor ik ik geloof iets van 7 buren heb die direct om het erf van ons huis staan. Last met muziek enzo hebben we nooit (geluidsdempende muren
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
haha ik heb allemaal leuke buren behalve een dan want daar zit een vrouw in en die spoort niet die belt de politie als wij muziek hebben aanstaan en belt ook als de hond blaft enzo, hele tijd politie bah haha maar de rest is allemaal al eens verhuist en 2 van mijn buren gaan nu verhuizen dus ik hoop dat het lukt en er leuke mensen komen
![]() ![]() |
![]() |