|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
en waaarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
de melkweg / paradiso
altijd relaxte muziek, lekker dansen <3
![]() |
#3 |
Aachen TSV
|
![]()
In Starfish, Aachen
Verzus, Hasselt Mondial, Beek Of Naar Huis (Heerlen), Brandpunt (Tilburg), maar dat zijn meer kroegen. Altijd wel leuke muziek ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Hier in de buurt.
In Alkmaar -> Waagplein en plattestenenbrug. Leuke kroegjes en relatief weinig knokken en problemen bij het uitgaan. ![]() (ja, dr waren laatst wel steekpartijen, maar dan over het kanaal ![]() Elders in NL -> In Ommen en omgeving, heb me daar goed kunnen vermaken in bijv. Leuke discotheekjes en kroegen daar ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Discotheek de hoeve (groesbeek)
en de matrixx (NMGN) is ook wel leuk |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
De Vooruit in Gent
leegstaande fabrieken en loodsen de Fuse in Brussel |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() - De Vooruit - tSChutterhof in Brugge (vroeger toch, nu is het ander volk te jong) - Obcd in Brugge (maar al 4jaar (?) gesloten)
![]() |
![]() |
#9 |
FORE!!!
|
![]()
Den Bosch -> Apres SkiClub, Cuba Libre
![]() |
#10 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
![]() In Haarlem, Club Stalker Amsterdam, Paradiso Den Haag, Het Paard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En cactus(dichtbij de eiermarkt) en magdalenazaal(toch recht over st.lodewijkscollete) zijn toch 2 verschillende dingen ![]() of ken ik brugge nu zo slecht ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Eindhoven stratumseind..
Omdat daar wel honderd kroegen bij elkaar zitten en je zo nog eens af kan wisselen waar je naar toe wilt.. Voor ieder wat wils..
![]() |
#14 |
just myself
|
![]()
Lunteren:
Bella Italia De Blokhut De Peperbus Het Klompje Ede: Museumplein zijn allemaal zeer gezellig....
If you could be everything you want to be... Would you complain that it came to you to easy? Laatst aangepast door Joeltja : 27 January 2005 om 15:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Den Haag, Asta (voor de dance/commerciele liefhebbers) |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Super Lid
|
![]()
De Vijverhut in Groote Keeten (afgelegen dorpie, maar leuke tent)
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
De Asta was gister klote ![]() En het publiek daar was ook totaal niet wat ik had verwacht... studentenavond noemden ze het... nou het stikte van de mensen die niet verder zijn gekomen dan een deel van de middelbare school (of te jong of ' vroegtijdige schoolverlaters' zal ik maar netjes zeggen). En ik was echt blij dat we mannelijke (Nederlandse ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik was er gister ook... Het was zeer druk, maar heb het enorm naar me zin gehad (grootste deel van me tijd op de hoogste etage doorgebracht, was goede dj/whatever) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Turkije ...... geen id
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Wat vind jij van de rest van de dingen die ik noem dan? Wachttijden/nauwe ruimten/publiek. |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Nauwe ruimten : Geen last van. Publiek : Ook geen last van. Het zijn allemaal studenten (je hebt ov nodig om binnen te komen) Er lopen veel lekkere meiden rond,de muziek is goed, sfeer is gezellig en biertje is 1 euro need i say more ? Het enige waar ik het mee eens zou kunnen zijn is de nauwe ruimten. Maar ik let daar gewoon niet op, sorry. edit : hmm.. sorry ben niet echt mezelf zie ik alweer. ![]() Mijn excuses. Mocht ik je ooit tegenkomen in de asta met je vrienden zal ik het goed maken met een rondje. Ik heb gehoord dat de asta binnenkort gaat stoppen, maar weet niet of dat echt zo is. Anyway, naar mijn mening, is het 1 van de weinige locaties (de enige) waar je gezellig kan dansen, waar jongeren komen en de prijs nog beetje normaal is (tenminste, op de donderdagavond in den haag) Paard vind ik alternatief (geen top40 muziek en wordt me beetje veel geblowed) met apart publiek, maar is ook wel aan te raden. Voor de rest is er zo fucking weinig in Den Haag ![]() Laatst aangepast door Berend : 28 January 2005 om 22:00 |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Publiek: Tja vooral eerstejaars dan of mbo moet ik toch zeggen, gezien de leeftijd. Iig niet echt interessant vonden wij ![]() ![]() Biertje 1 euro valt niet onder publiek ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Anyway, wachttijd is niet aan te passen daar (en het was gister erg druk, zo druk is het in tijden niet geweest.) Vorige week en de week daarvoor was het heeel rustig. Maargoed, was je er nog nooit eerder geweest dan ? De "bovenzaal" is ook gericht op r&b en bubbeling (tenminste meestal) en dat trekt een bepaald soort volk aan... maarja ben blij dat ik geen last heb van de jongens ![]() Beneden hangt echt zo af wie er draait, maar meestal gaat het wel. Kwa welke opleiding men doet, dat is niet iets waar ik op let tijdens het dansen, kijken enzo. En bob zijn is altijd klote, maar er moet er toch 1 de pisang zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
is toch nog maar een nieuwe zaal (allé gebouwd toen ik in m'n laatste jaar zat, dus 3jaar oud) En waar is de cactus dan nu wel ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Amsterdam - > Cafe Meander, Dansen bij Jansen, Paradiso
Zaandam -> Mailcompany |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Rotterdam> Now and Wow, Vibes
![]() Gewoon leuke mensen, vooral wat oudere. Goeie muziek, leuke afwisseling van trance/ RnB en muziek van de jaren tachtig/negentig ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
@ Bruggi: Ik weet wat je bedoelt hoor meid
![]() ![]() ![]() En toen heb ik ze keihard in hun gezicht uitgelachen.. Ik heb d'r zo'n hekel aan! Dus volgens hun is het niet verkeerd als zij uitgaan, maar wanneer een Marokkaans meisje uitgaat is het 'slecht'.. ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
De keren dat ik er was was D&B en Hip Hop avonden, was echt vets relaxed! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Leeuwarden, super gezellige stad!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
Wat wel gezellig is als je toch in Tilburg bent: Anvers.
Je hebt een café gedeelte (wat een beetje lijkt op Dudok, Rotterdam) en een living, waar je relaxt kunt loungen. Echt een aanrader. Alleen het personeel is iets minder.. ![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Aachen TSV
|
![]()
Mij ontgaat volkomen wat er zo vreselijk verkeerd is aan Tilburg
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Danspaleis in Haaksbergen ( tot nu toe ):
Mooi groot, veel zalen. En de grootste heeft veel effectjes en verschillende muziek. Da's wel relaxed ![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
Haarlem --> Shooters
Hengelo --> Rooti en NY |
![]() |
![]() |
#46 |
Lid
|
![]()
paradiso, 60's noodlanding.. echt de geweldigste parties gewoon.
![]() |
#47 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
time-out in gemert, is altijd wel een stukje rijden, maar ja
en dika |
![]() |
![]() |
#49 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]()
Vibes in Rotterdam aan de Westersingel. Ze draaien echt heerlijke dansmuziek (vb. Musicology van Prince
![]() |
![]() |