Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 June 2005, 17:17   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard Londen

Iemand hier al eens in Londen geweest? Is het vervoer per metro daar een beetje te doen? Ik wil gaan boeken, maar een aantal opties liggen nogal een eindje van bijvoorbeeld Piccadilly Circus en de Big Ben enzo. Van de ene naar de andere kant, hoelang doe je daarover? Half uurtje?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2005, 21:47   #2
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Ik ben nu aan het denken in welk gedeelte dat wij zaten. 't Zou kunnen dat het Piccadilly Circus was... in de metro moet je heel erg opletten, want een halve seconde wegdromen en je bent verdwaald. Wij hebben iig veel de metro genomen dan, maar vraag me niet naar waar of hoelang we er hebben opgezeten.

Londen stinkt trouwens, ik vind Lille persoonlijk veel mooier (mss omdat dat iets wegheeft van Gent?) en de mensen in Gent zijn mooier dan de Londense.
Overigens is Londen heel duur en heel traumatisch, maar dat kan ook gewoon aan mij gelegen hebben.

Ohja, als je gaat en je komt er een halvegare tegen die voor £2 een inkttekening voor je wilt maken, meld hem dan even dat ik nog steeds geen spijt heb van mijn beslissing .
Oud 19 June 2005, 11:33   #3
luie-donder
Guest

Standaard

Je moet er voor zoregn dat je een kaart hebt van de Underground, metro dus. Dan is het hartstikke simpel en het is ook zeer handig, ik ben er zelf met school geweest en toen kon je een dag zelf overal heen met bijv. de metro, heel gemakkelijk allemaal, maar je moet het even doorhebben!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2005, 11:35   #4
luie-donder
Guest

Standaard Re: Londen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Iemand hier al eens in Londen geweest? Is het vervoer per metro daar een beetje te doen? Ik wil gaan boeken, maar een aantal opties liggen nogal een eindje van bijvoorbeeld Piccadilly Circus en de Big Ben enzo. Van de ene naar de andere kant, hoelang doe je daarover? Half uurtje?
van de ene kant naar de andere kant van Londen bedoel je, tja dat is ongeveer een halfuurtje ja!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2005, 11:39   #5
AmbyPur
Lid

Standaard

ik ben er ooit lang geleden een dagje geweest, volgens mij is het metro systeem daar wel duidelijk, zolang je een overzicht heb. volgens mij snapte ik het toen zelfs al
maar het is lang geleden.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2005, 11:43   #6
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Okeej, dan maakt het dus inderdaad niet zoveel uit als je een stukie uit het 'centrum' zit Kaartje van de metro moet wel ergens te krijgen zijn dacht ik zo

Edit: Kijkedekijk!
http://www.specialtylodging.com/grap...und_London.gif

Edit 2: layout-verneuking
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2005, 11:47   #7
luie-donder
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Okeej, dan maakt het dus inderdaad niet zoveel uit als je een stukie uit het 'centrum' zit Kaartje van de metro moet wel ergens te krijgen zijn dacht ik zo

Edit: Kijkedekijk!
http://www.specialtylodging.com/grap...und_London.gif

Edit 2: layout-verneuking
als je dat kaartje hebt dan moet het lukken!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels