|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
p 0 m p . .
|
..of slapende arm. `s Nacht slaap ik altijd met m`n armen onder het kussen. Als ik dan soms wakker word, voel ik een gevoelloze homp arm aan me hangen, ik kan `m niet meer bewegen en ik voel er 1,5 minuut niks mee. Heb voor de grap is tegen de muur geslingerd en een vinger omgeknakt (ben daar maar mee gestopt, omdat `ie wel erg ver naar achter ging), maar dat voel je dus echt niet. Er word een slagader gestremd ofzo.
Ben ik de enige die het in zulke mate heeft en zo vaak? Ben toch altijd weer blij al ik `m weer een beetje voel tintelen en de kracht terug komt. Wel steeds een aparte ervaring
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
veteraan
|
heb ik ook wel eens, altijd wel lachwekkende ervaring. Ik weet wel dat t goed komt, maar t feit dat je er geen gevoel in hebt en er van alles mee zou kunnen doen is toch wel raar.
nog naarder is als je het in je benen hebt, en probeert te staan, en dan dus echt gewoon ineenstort kun je lelijk mee vallen trouwens
|
|
|
#3 |
|
BeHeerser
|
Ik heb het ook vrij vaak en tis opzich wel grappig idd. Als ik wakker word en ik wil mijn arm bewegen maar het lukt niet, dan moet ik altijd met mijn andere hand gaan zoeken naar mijn arm en die dan vervolgend goedleggen zodat er weer vers bloed in kan. Dat is vooral in de winter wel grappig want je voelt gewoon het warme bloed je arm in stromen en het ijskoude eruit.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
heb ik niet in m'n bed maar laatst wel in mijn slaapzak in de tent. echt stoer.
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Ik heb het ook altijd ja. Vooral met mijn rechterhand. Echt zwaar irritant is dat.
![]() Maar je bent wel gek dat je je arm tegen de muur gaat slingeren
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
Heel soms last van.. maar ik vind er niets aan....
Maar nog irritanter is dat ik soms in mijn slaap enorme kramp in mijn kuit krijg. Auw, dat doet pijn.
|
|
|
#7 | |
|
p 0 m p . .
|
Citaat:
Wel leuk dat er meer mensen zijn. Had `t trouwens net in m`n benen. Was in slaap gevallen met m`n benen in de lucht Schrik ik wakker, sta op om me aan te kleden..naja..
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
dat heb ik ook af en toe. lig je daar als een debiel half slaperig met je arm heen en weer te zwaaien
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
architect of life
|
Citaat:
Maar ik heb van geen van beide fenomenen eigenlijk last. Ik heb het ooit één keertje gehad, zo'n slapende arm en ik schrok me een bult toen ik een "vreemd" hand naast me voelde liggen. Het voelde overigens veel dikker aan dan anders.
|
|
|
|
#10 |
|
Amsterdam Original
|
Kramp in mn kuit heb ik echt vaak. Ik zit dan soms helemaal op de grond te kreunen. Ziet er echt niet uit
|
|
|
#11 | |
|
Lid
|
Citaat:
Uiteraard, maar dan doet het nog echt fucking veel pijn.
|
|
|
|
#12 | |
|
just myself
|
Citaat:
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
Die kramp in me kuit doet altijd sow tering zeer 's nachts..
Zik altijd recht op in bed pijn te lijden..
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
ik bijt dan altijd in mijn arm, want ik vind het een kutgevoel.
|
|
|
|
#15 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#16 |
|
BeHeerser
|
Hij bedoelt kennelijk zn knieën in de lucht dus gewoon zn voeten wel op het bed.
Ik had vanochtend btw weer een slapende arm. Ik dus eerst zoeken met mn linker arm, dus ik vind em en smijt em naast het bed dat ie weer gevoel krijgt, goed hard tegen mn nachtkastje. Halve minuut later voel ik wat, bloed ie als een rund. Opzich wel geinig aan zo'n slapende arm.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
van een slapende arm heb ik bijna nooit last gehad. Van slapende benen daarintegen...
Als je dan opstaat en begint te wandelen moet je echt oppassen. Je hebt de stand van je voeten niet meer onder controle. en als je pech hebt, lig je daar tegen de vlakte
|
|
|
|
#18 | ||
|
p 0 m p . .
|
Citaat:
![]() Citaat:
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
ik heb ook eens met mijn arm in de lucht geslapen
die slaapt dan ook nog wel een tijdje damn
|
|
|
#20 | |
|
p 0 m p . .
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Guest
|
Haha ja heb ik ook weleens met dat arm
![]() Ik word ook heel vaak wakker met kramp aan mijn benen of armen, en da's echt geen pretje Gisteren ook: Werd ik schreeuwend wakker omdat mijn beenspier aan de kuitkant ontzettend trok... Volgende dag lijkt het net alsof die spier kleiner is geworden Heel maf
|
|
|
|
#22 | |
|
Erik
|
Citaat:
En je tenen naar achteren duwen. Dus je spier weer terug uitrekken zegmaar Veel succes ![]() Ik heb het ook best vaak trouwens
|
|
|
|
#23 |
|
Super Lid
|
Ik heb het altijd in mijn kleine teen en voornamelijk tijdens het zwemmen..
.. (kramp dan dus)
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
KnikkerOog!
|
haha ja daar heb ik soms ook last van.. vind het altijd wel kicke..
dna gaat de wekken en dan moet je eens proberen met diezelfde hand die slaapt de wekken uit te zetten.. is echt lastig..
|
|
|
#25 |
|
just myself
|
kheb het ook weleens ja, wordt je wakker en wil je je arm anders leggen en dan lukt dan gewoon nie, ik vind het echt gaar..
draai ik me eerst om en dan probeer ik weer een btje gevoel in mn arm te krijgen.. en dat lukt meestal wel aardig..
|
|
|
#26 | |
|
just myself
|
Citaat:
|
|
|
|
#27 |
|
Guest
|
Langs mijn bed hangen 2 gordijnen, en daar heb ik altijd ruzie mee.
Dus laatst ook in mijn slaap: had ik kennelijk mijn voet zo gedraaid om het gordijn ( ik trok eraan met mijn voet ) dat ik de stang van 1 van die gordijnen tegen m'n arm kreeg... en tsja toen wask wel wakker
|
|
|
|
#28 | |
|
Erik
|
Citaat:
|
|
|
|
#29 | |
|
Guest
|
Citaat:
Echt dansen kon ik niet, stond ik dan maar wat te springen en te doen, en viel dan ook nog eens om )
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Erik
|
Citaat:
Hoort bij de groei zegt m'n pa altijd...
|
|