Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 July 2005, 22:06   #1
jessicatjuh
Guest

Post k heb nog nooit gezoend

Hallo , ik wou ff vragen of het erg is dat ik nog nooit heb ge(tong)zoend en ik ben 13 als er meerdere mensen zijn zeg t ff en ik denk ook niet dat ik dat durf ik ben daar te verlegen voor denk ik GR jessicatjuh
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 22:24   #2
jessicatjuh
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
ja, ramp..zelfmoord is beste oplossing denk ik

LEKKER BELANGRIJK DAT JE NOG NOOIT GEZOEND HEBT.....
ff serieus ik heb ook nooit egt een vriendje gehad ofzo

Laatst aangepast door jessicatjuh : 4 July 2005 om 22:32
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 22:36   #3
jessicatjuh
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
HALLOOOOOOW.....!! je bent 13.....wilde je de slet gaan uithangen ofzo?
Nee halow maar ja weet ik veel dat dat nog niej uitmaakt als je 13 ben ik ben bijna 14 trouwens hoor over 3 maanden
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 22:42   #4
thaweird1
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jessicatjuh
Nee halow maar ja weet ik veel dat dat nog niej uitmaakt als je 13 ben ik ben bijna 14 trouwens hoor over 3 maanden
jessica, ik zal zegge ... maak je niet druk ... via via zul je wel n knappe vinde en dan zullen je vriendinnen je helpen ... vooral met het koppelen ^^ als ze goeie vriendinnen zijn en ze gunnen je n vriend van hun dat zo goed bij jou zal passe .. dan zal het komen ... kzal zeggen ... doe nu wat je gewoonlijk doet en na n tijdje zal je meer vrienden leren kennen van jouw vrienden en kom je iemand tegen dat je zeker kunt vetrouwen

have fun with the reallity
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 22:47   #5
jessicatjuh
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaweird1
jessica, ik zal zegge ... maak je niet druk ... via via zul je wel n knappe vinde en dan zullen je vriendinnen je helpen ... vooral met het koppelen ^^ als ze goeie vriendinnen zijn en ze gunnen je n vriend van hun dat zo goed bij jou zal passe .. dan zal het komen ... kzal zeggen ... doe nu wat je gewoonlijk doet en na n tijdje zal je meer vrienden leren kennen van jouw vrienden en kom je iemand tegen dat je zeker kunt vetrouwen

have fun with the reallity
thnx mense
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 13:57   #6
MissFreaky
Guest

Standaard

Het is geen ongeschreven regel dat je op je 13e perse gezoend moet hebben ofzo..
maak je maar niet druk niemand vind je raar als je nog niet gezoend hebt.. en als ze je wel raar vinden who cares?
ik zou als ik jou was niet gaan zoenen omdat je perse wil zoenen want daar ga je je leven lang spijt van krijgen...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 13:59   #7
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MissFreaky
Het is geen ongeschreven regel dat je op je 13e perse gezoend moet hebben ofzo..
maak je maar niet druk niemand vind je raar als je nog niet gezoend hebt.. en als ze je wel raar vinden who cares?
ik zou als ik jou was niet gaan zoenen omdat je perse wil zoenen want daar ga je je leven lang spijt van krijgen...
Nou je leven lang spijt hebben is misschien ook wat overdreven denk ik, maar begin er inderdaad maar aan wanneer je er aan toe bent.
Das wel het fijnst en dan weet je zeker dat je er 8teraf geen spijt van krijgt.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 14:51   #8
Gatekeeper
Guest

Standaard

Toen ik 13 was moest ik nog heel veel jaren wachten tot ik voor het eerst zoende. Maar als iedereen die je kent al eens heeft gezoend kan ik me voorstellen dat het wel erg rot is. Als je wilt wil ik je best eens helpen. Ik ben vrijgezel dus ik wil best eens met je zoenen...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 14:52   #9
lies-in-love
Guest

Wink

hey, serieus, dat boeit echt niet!!

ik was 15 toen ik m'n eerste vriendje kreeg (5dagen dus dat stelt niet veel voor) maar tegelijkertijd was ik verliefd op een ander dus heb k et uitgemaakt (toen hadden we ook nie gezoend) en twee maand later was het aan met die ander en hebben we wel gezoend, en na twee jaar is het nog staads aan, dus het is ECHT geen ramp ofzo..

ik dacht ook dat ik al 'laat' was, maar kheb vriendinnen die nu nog niet gezoend heben dus echt......

DON'T WORRY!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 16:34   #10
MissFreaky
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou je leven lang spijt hebben is misschien ook wat overdreven denk ik, maar begin er inderdaad maar aan wanneer je er aan toe bent.
Das wel het fijnst en dan weet je zeker dat je er 8teraf geen spijt van krijgt.
aah kom op... heeft zoenen bij jullie dan helemaal geen betekenis? ik vind het niet iets wat je zomaar even doet vooral niet de eerste keer...maar dan is mijn mening
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 21:38   #11
Doperwt
Guest

Standaard

ik snap dat ook niet. voor mij heeft dat ook een betekenis, maarja iedereen zijn gedacht he
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 13:06   #12
MissFreaky
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
ik snap dat ook niet. voor mij heeft dat ook een betekenis, maarja iedereen zijn gedacht he

indd maar toch jammer dat het steeds minder betekenis gaat hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 13:08   #13
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Omg, als mensen van 13 zich al gaan afvragen of ze normaal zijn omdat ze nog nooit gezoend hebben of nog nooit een vriendje hebben gehad, wat moet ik dan wel niet zeggen?
Oud 6 July 2005, 13:13   #14
MissFreaky
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Omg, als mensen van 13 zich al gaan afvragen of ze normaal zijn omdat ze nog nooit gezoend hebben of nog nooit een vriendje hebben gehad, wat moet ik dan wel niet zeggen?
ik vind het juist cool als je niet met de eerste de beste zoent die je tegen komt... respect!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 09:59   #15
luie-donder
Guest

Standaard Re: k heb nog nooit gezoend

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jessicatjuh
Hallo , ik wou ff vragen of het erg is dat ik nog nooit heb ge(tong)zoend en ik ben 13 als er meerdere mensen zijn zeg t ff en ik denk ook niet dat ik dat durf ik ben daar te verlegen voor denk ik GR jessicatjuh
moet je even gaan kijken bij topci (tong)zoenen en dan andere leeftijden kijken, als je nog een keer op dit forum komt.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels