|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Speel jij in een band of schrijf je liedjes enz.?
Van welke bands krijg jij nou inspiratie? Mijne zijn: -Guns 'n Roses - Red hot Chili pepers - Simple Plan -Boudewijn de groot - krezip - dire straits - Greenday - Intwine - Franz Ferdinand - The donnas Ook oude bands dus ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ja ik speel in een band en ja schrijf liedjes.
inspiratie vind ik een vaag begrip. ik geloof ook niet dat je inspiratie krijgt van bands. wel dat je je door een band kunt laten inspireren. lijkt geen verschil te zitten, zit er wel in. Edit: overigens vind ik - Red hot Chili pepers -Boudewijn de groot - dire straits - Franz Ferdinand ook erg goed ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trots van het noorden.
|
![]()
opeth
en soms zelfs de mensen om me heen
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Ik probeer altijd zo min mogelijk inspiratie te krijgen door bands die ik luister, omdat ik anders het gevoel heb dat ik het idee jat (nóg meer dan ik al doe als ik uit mezelf schrijf
![]() Meestal krijg ik inspiratie door talentloze n00bs of gewoon door inferieure mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trots van het noorden.
|
![]()
death heeft me ook veel inspiratie gegeven, eigelijk ben ik door death gitaar gaan spelen
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als ik zeg dat ik door iemand geinspireerd word bedoel ik meestal dat ik iets denk als 'wow! zo'n goede gitarist wil ik ook worden!' of 'jezus! zulke riffs wil ik ook kunnen bedenken!' maar niet 'hee, toffe solo, ik ga er ook eens een maken in precies dezelfde stijl' |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |