|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Hoelang doe je erover voordat je de combinatie hebt die je goed vindt voor jezelf? Hecht je daar erg veel waarde aan of doe je maar wat?
En hoe belangrijk vind je kleding bij een jongen/meid die je leuk vindt? Kan het echt een afknapper zijn of geef je iemand alsnog een kans? Persoonlijk doe ik niet zo lang over eigen kleding uitzoeken. Afhankelijk van het jaargetijde is het wat dikker of dunner, maar het meeste staat toch wel of heb ik ooit zo bij elkaar gekocht. Ik heb niet specifiek uitgaanskleding of kleding voor door de week. Kleding bij een meisje vind ik dan wel weer erg belangrijk. Het moet bij haar passen; het is niet zo dat ik op meisjes met een bepaalde kledingsoort val (ok, er zijn wel groepen sowieso uitgesloten, maar dat staat daar los van ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |