Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 March 2006, 12:06   #1
nikelinda
Guest

Question Is er nog een kans?

Hey zal alles even in het kort uitleggen...

Ik had 9 maanden een vriend en dat is dus 1,5 maand geleden uitgegaan... Omdat hij zijn ex weer terug zag en hij dacht dat ze vreemd was gegaan maar dat blijkt niet zo te zijn en nu heeft hij met haar..... Ik zou nog uit gaan met hem 1x en dat heb ik gedaan......( ik ben wel erg verliefd op hem)
Ik ben dus afgelopen zaterdag met hem uit gegaan...Het was heeeeel erg gezellig en nu ben ik nog meer verliefd op hem geworden ik houd zoveeeeel van hem.. We hebben het zo leuk gehad en hij heef mij zelfs gezoend en meer....ook al weet ik dat hij een vriendin heb .. Hij begon ermee...Ik heb er ook naar gevraagd (waarom het uit is) en hij zegt dit : Ik heb een schuldgevoel wat ik bij haar gedaan heb was onterecht in die tijd.. en mij ouders kennen haar heel goed en dat is erg belangrijk (hij is turks) zijn ouders zijn ook uitgehuwlijkt en hij vind het wel okay bij haar... Dat zijn zijn woorden..
Ik vroeg waarom spreken we dan af? Dus toen zei hij ja jij wou me zien i.v.b die muntjes ..en toen moesten we lachen en hij zei dat hij me gemist had..
Ook vroeg ik zie ik je nog? Ja zei ja over een week of 2/3 anders valt het teveel op enzo.... Ik heb hem toen we weg gingen ook me brief gegeven ... Stond alleen in dat ik al die onvergetelijke weekenden niet voorbij wil hebben zeg maar..Ik ben zo in de war en snap er zelf heel weinig van ik ben ook zo verliefd?? Maak ik nou nog een kans met hem of is het gewoon over?

Ook ik stuurde dit na het uitgaan: He ik heb een hele mooie avond gehad en wil je nog veel zeggen als we een keertje alleen zijn over 2 weken.. Ik voel namelijk nog wel wat vppr je enzo hoop nog een keer met je te kunnen praten enzo thanks voor de avond xxx

Hij smst : Ik snap niet wat je bedoelt in je sms dat je over 2 weken alles zult vertellen? Wat zou je dan willen vertellen? xxx

Ik sms: Ik zou je heel veel willen zeggen maar dat komt hopelijk nog... Heb je een schuldgevoel van gisteren? Je zou vandaag meer weten tog??? Ben erg beniewd .. Wil je nergens toe dwingen maar als je wist wat ik voor je voelde... Wat vond je van me brief? xx?

Hij smst : Ik weet het niet! Ik heb namelijk schulgevoelens.. Ik wil het liefst een beetje rustig aan doen.. Ik bel je ....

Maak ik nou nog een kans???? Wat denk je?
Alvast erg bedankt voor je reactie...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2006, 12:17   #2
Forza
Guest

Standaard

not a change hij doet het voor de sex
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2006, 13:54   #3
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Ik zou niet achter zo'n gast aan blijven lopen.

Hij is terug gegaan naar zijn ex, daarmee heeft hij dus duidelijk een keuze gemaakt tussen jou en haar. En blijkbaar vind hij het belangrijker om bij haar te blijven.

Jij bent nu eigenlijk gewoon een meisje voor erbij. Leuk voor als hij eens ergens behoefte aan heeft. Lekker zonder verdere verplichtingen.

Persoonlijk vind ik dat soort mensen echt kansloos.
Oud 20 March 2006, 13:59   #4
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Ik zou niet achter zo'n gast aan blijven lopen.

Hij is terug gegaan naar zijn ex, daarmee heeft hij dus duidelijk een keuze gemaakt tussen jou en haar. En blijkbaar vind hij het belangrijker om bij haar te blijven.

Jij bent nu eigenlijk gewoon een meisje voor erbij. Leuk voor als hij eens ergens behoefte aan heeft. Lekker zonder verdere verplichtingen.

Persoonlijk vind ik dat soort mensen echt kansloos.
zij is net zo kansloos want zij doet er aan mee
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2006, 14:02   #5
nikelinda
Guest

Standaard nee

ik ben gewoon erg verliefd al bijna een jaar op hem..
Dat is het hele punt zo ook veel liever eerlijk spel spelen..
Geloof me maar ik word gek van dit .. Als ik niet verliefd was dan was de keus heel makkelijk maar nu je hebt geen idee..
elke minuut denk ik aan hem...
Hij geeft toch niks om zijn vriendin als hij met mij zoent..
Mijn vraag was dan ook Maak ik nog een kans met hem?
Voelt hij nog wat?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2006, 14:40   #6
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

Vraag het hem! anders kom je het nooit te weten
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2006, 15:05   #7
nikelinda
Guest

Standaard

ja dan krijg ik dit antwoord .. Heb ik gevraagd in een sms wat vond je van me brief waar ik o.a dat in zeg dus en wat wil je ? Of het je schuld ervan of wat? Dan .. smst hij : Ik weet het niet! Ik heb namelijk schulgevoelens.. Ik wil het liefst een beetje rustig aan doen.. Ik bel je ....

Hij zei wel als je een leuke jongen ziet ga er dan voor of zoiets.. Ik vroeg zie ik jou dan nog of stoppen we dan hij zegt jazeker je ziet me nog ??? Dus ja?

Hij zei zaterdag zelfs dat we over 2 of 3 weken zouden afspreken? Dus wat is dit dan???

Weet iemand dat
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2006, 15:19   #8
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

Hij houd je aan het lijntjee!
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
Oud 20 March 2006, 17:16   #9
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard Re: nee

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nikelinda

Hij geeft toch niks om zijn vriendin als hij met mij zoent..
Maar hij zoent ook met zijn vriendin, dus geeft hij wel om jou?
Oud 20 March 2006, 21:11   #10
nikelinda
Guest

Standaard ja

Maar hij zou toch terug kunnen komen?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2006, 07:15   #11
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Ja, dat zou inderdaad kunnen.
Oud 21 March 2006, 07:52   #12
MissDuplex
Lid

MissDuplex's Avatar

Standaard

ik zou er niet teveel op gaan hopen.. hij heeft voor zn ex gekozen, en jij moet dat denk ik accepteren. loop niet teveel achter hem aan. als hij je wil komt hij vanzelf wel naar je toe..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2006, 11:53   #13
nikelinda
Guest

Standaard ja

Is er nog wel hoop of niks?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2006, 12:01   #14
Forza
Guest

Standaard Re: ja

Citaat:
Is er nog wel hoop of niks?
NIKSS
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2006, 12:13   #15
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard Re: Re: ja

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza
NIKSS
Oud 21 March 2006, 12:15   #16
nikelinda
Guest

Standaard niks?

Niks??
als hij nog wel over 2 of 3 weken wil afspreken?
We hebben 9 maanden wat gehad?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2006, 12:20   #17
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

Ga verder met je leven
Oud 21 March 2006, 12:38   #18
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard Re: niks?

Citaat:
Niks??
als hij nog wel over 2 of 3 weken wil afspreken?
We hebben 9 maanden wat gehad?
Luister eens meisje.

Jij komt hier alleen maar zodat wij je kunnen zeggen dat er nog een kans is dat hij terug komt.

Hij zegt tegen jou dat hij jou leuk vind, maar ondertussen heeft hij het wel uitgemaakt, en heeft hij een vriendin. Weet die vriendin eigenlijk wel dat hij ook met jou zoent?

Wie zegt dat hij niet ondertussen dat hij met jou had al met andere meiden aan het zoenen was? dat doet hij bij zijn huidige vriendin ook.

Als hij zo gek is op jou dan zou hij allang bij die andere weg zijn. Laat je toch niet zo voor de gek houden meid. Er zijn zat leuke jongens te krijgen.
Oud 21 March 2006, 14:38   #19
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

ik zou zeggen: hou er mee op en zoek een ander
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2006, 16:21   #20
nikelinda
Guest

Standaard ja

ja ik wil niet zeggen dat alles gelijk goed komt maar vind hem een beetje erg vaag...
Hij verwacht namelijk gewoon dat hij me ziet...
Als ik het vraag doet hij net alsof ik iets geks vraag daarom En toen ik vroeg wat wil je zei hij je moet gewoon even wachten...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2006, 14:49   #21
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

en met dat wachten bedoelt hij dat hij achter andere meiden aankan en jij lekker op hem zit te wachten!
Oud 24 March 2006, 15:03   #22
AriesNL
Guest

Standaard Re: Re: niks?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Luister eens meisje.

Jij komt hier alleen maar zodat wij je kunnen zeggen dat er nog een kans is dat hij terug komt.

Hij zegt tegen jou dat hij jou leuk vind, maar ondertussen heeft hij het wel uitgemaakt, en heeft hij een vriendin. Weet die vriendin eigenlijk wel dat hij ook met jou zoent?

Wie zegt dat hij niet ondertussen dat hij met jou had al met andere meiden aan het zoenen was? dat doet hij bij zijn huidige vriendin ook.

Als hij zo gek is op jou dan zou hij allang bij die andere weg zijn. Laat je toch niet zo voor de gek houden meid. Er zijn zat leuke jongens te krijgen.
Idd helaas wordt er naar goede raad niet vaak geluisterd
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels