|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wie hier heeft wel eens narcose gehad met zo kapje en wat weet je er nog van.
|
![]() |
![]() |
#2 |
architect of life
|
![]()
Met zo'n maskertje? Ik heb er een paar keer onder gelegen voor mijn oren. De laatste keer was ik een jaar of vier/vijf...
Wat ik er nog van weet: eerst moesten we naar een zaal gaan met allemaal andere kinderen, waar ik een bed kreeg toegewezen en een ziekenhuispyjama. Als het dan uiteindelijk mijn beurt was, werd ik naar een koude kamer gebracht. De keer die ik me nog herinner, mocht een van mijn ouders niet mee. Als kleuter in een onbekende plaats met allemaal vreemde meneren en mevrouwen zonder papa of mama is het behoorlijk angstaanjagend, dus ik ben dan beginnen wenen. Met een beetje moeite hebben ze dan zo'n vuilgeel maskertje op mijn mond kunnen zetten en toen werd alles zwart. Als ik erna wakker werd, lag er een beetje bloed, dat door de operatie uit mijn oor moest gelopen zijn, op mijn muis (mijn knuffel van toen) en mijn ouders hebben ze in de koffer moeten leggen omdat ik het vuil vond en ze niet bij mij wou hebben.
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
toen was ik 4 ofzow.. weet alleen nog dat ik niet wou gaan liggen in dat bed.. en dat ik toen een zuster ging meppen.. en dat ik na die tijd een knuffel kreeg...
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ja, 2 keer gehad! Een keer voor buisjes in mijn oren, en een keer om mijn keel- en neusamandelen eruit te laten halen.
Ik kan me alleen het moment met de buisjes herinneren, dat maskertje rook een beetje muffig ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik heb het ook een keer gehad. Was wel tof
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hoe ging dat bij jouw en wat weet je er nog van toen je dat kreeg. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
je moet gewoon met infuus doen, is veel fijner, je krijgt het lekker warm en wordt moe en gaat slapen.
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
wel narcose met een spuit in mn reet
![]() alweer lang geleden toen ik buisjes in mn oren kreeg. weet nog dat ik ont-zet-tend melig was, op een gegeven moment kon ik niet meer rechtop komen in mn bed en toen was ik weg. en toen werd ik weer wakker in een zaal vol schreeuwende kinderen en wou ik alleen maar verder slapen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ieuw.. Eng.. Nee.. Nog nooit gehad.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Hoe ging dat bij jouw met de narcose en wat weet je nog van toen. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Het lijkt me eerlijk gezegt best eng
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
gelukkig nog niet
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banned
|
![]()
Tel maar tot tien
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... en nu rustig 1 2 3 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ik weet alleen nog dat ik voor mn operatie mocht uitkiezen welke film er gedraaid ging worden in de zaal
|
![]() |