|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
Bekijk resultaten enquête: ben jij verlegen | |||
ja heel erg ! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
niet zo soms een beetje |
8 | 38,10% |
nee eigenlijk niet |
3 | 14,29% |
nee helemaal niet |
5 | 23,81% |
Stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik moet elk jaar een week in de zomer op kamp
zodat mijn ouders samen op vakantie kunnen. maar ik ben best wel verlegen en op zn kamp ken ik helemaal niemand en als ik dan nieuwe vrienden moet maken vind ik dat heel moeilijk ik zei al dat ik heel erg verlegen ben dus ik durf eieglijk ook niet zo goed gewoon op iemand af te stappen en te gaan kletsen ofzow en als ik dan een keer met iemand aan het praten ben weet ik na een paar minuten niks meer te zeggen ik kan gewoon niks interesants bedenken waar je over zou kunnen praten en weet ik niets meer te zeggen hebben jullie mischien tips hoer je makkelijk vrienden kan maken op kamp ¿ en hoe ik minder verlegen kan worden bij mijn vriendinnen ben ik juist helemaal niet verlegen maar als ik mensen niet zo goed ken weet ik niks te zeggen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen groetjes elize |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Wees gewoon jezelf en ga je niet afzonderen sta open voor contact met de andere in je groep en dat komt wel vanzelf.
Laatst aangepast door bommelding : 2 August 2005 om 18:28 |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
dingen vragen aan degene waar je mee praat, als je geinteresseerd doet vinden mensen je snel prettig in gezelschap, en ze vragen vaak ook dingen terug dus heb je weer even een tijdje dingen om over te praten.
kijk ze aan als je tegen ze praat of iets vraagt, dat is prettig. durf open te zijn en jezelf te blijven.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
is totaal niet moeilijk werp je zelf in een groep en babbel mee maar probeer niet van derekt alle aandacht te willen trekken of te stoefen of stoer doen ( dikke nek afhangen ) blijf gewoon je zelf ... en je maakt derekt vrienden
zo doe ik het toch en werkt altijd ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
p 0 m p . .
|
![]()
Same here
![]() Oja, welkom eh! ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Als je de juiste mensen weet te vinden waarmee het klikt, dan zal het gesprek ook niet snel stilvallen.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Gewoon vragen van: hoe noem jij?
En voor je het weet heb je een gesprek en eventueel nieuwe vrienden ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
simpel toch? gewoon simpel doen en niet te moeilijk
![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
als ik het gewoon simpel vond souw ik er tog geen topic over maken
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Zoals hierboven al door mensen aangegeven: zoek mensen op en praat tegen ze. Mocht je lastig op groepjes afstappen; zoek dan iemand op die ogenschijnlijk ook alleen is! Vraag dingen zoals waar ze vandaan komen, leeftijd, school.. Dingen waar je weingi fout aan kunt doen dus ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mensen die zeggen : "je moet gewoon jezelf zijn" zijn duidelijk zelf niet verlegen |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Stondvettekakkershierzo
|
![]() Citaat:
en t is geen domme opmerking, want ik maak regelmatig mee dat normaal doen al genoeg is om mensen te leren kennen. Tenminste, moet je wel weten wat normaal doen is natuurlijk ![]()
![]() |