|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Want je hebt veel meer dan alleen piercings.
Wat draag jij wel eens van juwelen? Heb jij juwelen voor speciale gelegenheden of heb je bij elke outfit een ander kleurtje oorbellen?
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
dagelijks draag ik: oorbellen met kristallen, een zilveren ring met valse diamanten, een witte horloge met valse diamanten, een gewone zilveren ketting. eventueel nog een armband. ik zit een beetje in m'n "schitter-periode".
verder heb ik nog heel wat oorringen liggen om af te wisselen, maar dat doe ik niet vaak, want ik neem de "dagelijkse" telkens. die passen bij alles en liggen binnen handbereik. heb nog een mooie ketting voor bij mijn galajurk. dat is het zo'n beetje. heb vast nog andere spullen die ik me nu even niet kan herinneren.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik heb een hele hoop oorbellen, maar totaal niet gekocht met een outfit in m'n hoofd. Ik draag er gewoon waar ik zin in heb eignelijk.
Verder heb ik nog een aantal armbandjes, kettinkjes en ringen maar die zijn ook totaal niet gekocht ofzo bij een of andere outfit. Ze zijn ook niet bepaald heel sjiek ofzo |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik draag elke dag 2 zilveren ringen. Een heb ik van mijn oma gekregen en de andere van mijn vriend.
Verder draag ik af en toe een zilveren armband of een slavenarmband. en ook wel bijna iedere dag oorbellen gewoon van de H&M ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ik heb nooit juwelen gedragen en nu dus ook niet.
![]()
![]() |
#6 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ik draag altijd mn lange zilveren koningsketting.
Verder nooit ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
ik heb bijna altijd oorbellen in, allerlei verschillende eigenlijk.
altijd mn horloge om, en heb 2 zilveren kettinkjes die ik veel draag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Looking at you
|
![]()
Ik draag soms sieraden.
De meeste "echte" sieraden die ik heb zijn erfstukken/dingen die doorgegeven worden. Maar die draag ik niet vaak. Voor de rest goedkope sieraden vooral van de h&m enzo.
![]() |
#9 |
Amanda
|
![]()
Ik draag altijd sieraden
een heel breed zilver horloge een ketting met silicoon steentjes een armband met silicoon steentjes een zilvere ring een zilvere ring met zwarte steentjes
![]() |
#10 |
Super Lid
|
![]()
ringen..kettingen armbandjes.. me 1e oorbelle.. enkelbandjes.. niet zo heel veel.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik had een zilveren armband maar die is helaas stukgegaan
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Super Lid
|
![]()
Ik heb op dit moment 66 paar oorbellen
![]() ![]() Ik heb een paar kettinkjes, waarvan ik sommige af en toe draag, maar ik ben niet zo'n kettingentypje. Ik heb wel een kettinkje met een St Anne-hangertje, die heb ik al sinds m'n geboorte, gehad van m'n peettante en die draag ik bij speciale gelegenheden. Ik heb één armband die ik vaak draag, die was 1 euro en leukt een zwarte outfit een beetje op ![]() Tsja ringen draag ik heeeeeel weinig, omdat ik het gewoon niet mooi vind bij mezelf. Oja en ik heb nog een enkelbandje, die ik eigenlijk ook nooit draag ![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
gouden ketting met eerste melk tandje die uitviel aan en kruisje die ik kreeg van mijn vader die mij beschermd.
zilveren ketting met half hartje aan ( gekregen van vriendin ) duim ring. horloge. armband die ik heb van mijn geboorte ( maar enkel voor familie feesten enzo dan ) |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
heb een zilveren kettinkje waar dingetjes aanzitten die heb gekregen van mijn mama en m'n vriend
![]() ![]() verder alleen houten kralendingen, die vink gewoon gaaf |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
een lowlandsbandje
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
drie zilveren ringen
1 gouden kettinkje met half zonnetje aan 1 oorring en een tunnel een festivalbandje |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
Ik draag altijd wel sieraden:
- zilveren ring die een vriendin van me ook heeft ![]() - een goude ring die ik van me overleden opa heb uit Pakistan - bij iedere outfit andere oorbellen - soms ook een bepaalde ketting bij een bepaald outfit - soms een horloge, meestal die goedkope van de markt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
Als het maar geen goud is, vind ik het al snel mooi
Heb altijd aan: oorbellen, horloge, (baby)armbandje met mijn naam, 3 ringen, en als ik een open hals heb een ketting. Post eens foto's van jullie sierraden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Ik draag geen juwelen.
Af en toe is een horloge... |
![]() |
![]() |
#21 |
pudiecat
|
![]()
Ik draag niet echt juwelen... wel altijd een horloge en een armbandje van leer. En af en toe een ketting, geen zilveren of gouden, dat vind ik echt verschrikkelijk.
![]() |
#22 |
Lid
|
![]()
ik heb altijd een armbandje om (van mijn vriendje gekregen dus lief, en hij is mooi), vaak een parelketting of mijn vlinderketting, dat is een koordje met een 50s achtige vlinder eraan.
vrijwel nooit zilver/goud(-kleurig), behalve dat armbandje dan. altijd mijn haldern en dour festivalbandjes. vandaag m'n horloge kwijtgeraakt. muuuu.
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Ik heb 1 licht/fel blauwe halsketting met bijpassende oorbellen, een roze halsketting met bijpassende oorbellen, en een donkerblauwe ketting met oorbellen. Verder een slavenarmband, horloge, en 5 ringen..
Volgend jaar krijg ik een met smaragd ingezette ring ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
ik heb altijd oorbellen in en armbanden om en soms kettingen en ringen maar ik heb niet bij elke outfit een andere kleur daar let ik eig.. niet egt zo op want ik heb meestal zilver
![]() Laatst aangepast door [B]anana_meisjj : 30 October 2005 om 21:26 |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Een U-boat horloge.
|
![]() |