|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb geen idee of dit hier mag, maar ik zag geen vraag/aanbod sub-forum dus heb het hier maar geplaats.
Wil je eens wat anders met je haar? Ik zet dreads voor weinig geld en heb veel ervaring. ik ken 6 verschillende technieken om ze in te zetten genoeg keuze dus! De dreads blijven 2 tot 3 maanden zitten en je kunt er gewoon alles mee doen. Ook maak ik echt lijkende dreads als je machinale dreads niets vind. ik zet de dreads bij mij thuis, ik woon in Boxtel (NB) vragen? *knip* of reageer in dit topic. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#2 |
pudiecat
|
![]()
Mag inderdaad niet, maar meisje met dreads zijn wel echt seksie.
![]()
#3 |
Guest
|
![]()
Nou die meisjes op die fotos vind ik niet sexy hoor. Ik heb veel mooiere meiskes gezien met dreads.
En nee reclame maken mag inderdaad niet. Anders hang je advertenties op bij de plaatselijke c1000, daar komt toch heel de middelbare jeugd inkopen doen in de pauze dus best kans dat mensen daarop reageren ![]() |
![]() |
#4 |
FORE!!!
|
![]()
waar zou diegene dit dan moeten posten? of mag je geen ad plaatsen ...?
#5 |
Guest
|
![]()
volgens mij mag je sowieso geen reclame maken?
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Als het niet mag dan kan het toch gewoon verwijdert worden.
En even voor de duidelijkheid ik ben geen van de personen op de foto. ![]() |
![]() |
#7 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
reclame mag idd niet, sorry.